מורגן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

התאהבתי באנס מורשע - אנחנו חולקים חוש הומור

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 14:29

ג'מה מורגן בת ה-31 התאהבה באסיר - לא סתם אסיר, מורשע על אונס. מבחינתה זה כנראה בסדר, כי לפני רגע הם התחתנו. עכשיו היא רק מחכה שישתחרר והכל יהיה מושלם

ג'מה מורגן הבריטית התחתנה עם גבר אמריקאי המרצה כיום 20 שנה מאחורי סורג ובריח, ולא על העלמת מס, אלא על אונס. של אישה. או נשים.

מורגן, בת 31 וכנראה מאד לחוצת חתונה, הכירה את לאונל ואסקז, בן 31, בכלא בווירג'יניה ב-29 בדצמבר, כמשנתיים לאחר שהחלו לקשקש באינטרנט: "אני עדיין מקבלת פרפרים בבטן בכל פעם שהוא מתקשר או שהשם שלו מופיע בהודעה", אומרת הכלה הטרייה לחדשות של South West על בעלה, הכלוא מאז 2011.

"אהבה יכולה לפרוח, לא משנה מי אתה ואיפה," הוסיפה מורגן בלהט, וטענה שלא אכפת לה מהרשעתו הפלילית של הגבר שלה מכיוון שהיא אינה "מתחתנת עם עברו".

מורגן. אינסטגרם, צילום מסך
מורגן/צילום מסך, אינסטגרם

השניים הכיר לראשונה בתחילת 2021 לאחר שמורגן החלה לקחת שיעורי ספרדית מקוונים עם אישה אמריקאית. המורה לספרדית הזכירה את בנה, בן אותו גיל של ג'מה תלמידתה, שכלוא כרגע. לאחר שנודע לה שהם חולקים תחומי עניין משותפים, הרווקה החליטה לשלוח הודעה לוואסקז.

"ישר התחברנו. ישר יש לנו את אותו חוש הומור", הסבירה. "שנינו אוהבים מוזיקת ​​שנות ה-90 ויש לנו את אותם הסרטים האהובים". לאחר מספר חודשים של הודעות לקחו הנאהבים את מערכת היחסים שלהם לשלב הבא והחלו לדבר בטלפון. במהלך אחת משיחות הטלפון הראשונות שלהם, טרחה לחקור את ואסקז על הרשעתו, והודתה כי, "בתהחלה חשבתי, 'שזה דבר מאוד חמור שצריך להרשיע בו'. ביקשתי ממנו לספר לי את כל הסיפור - זה היה מאוד חשוב לי", והוסיפה כי הרגישה "מאוד רגועה" כשדיברה איתו על זה.

"הוא היה מאוד מאוד צעיר כשזה קרה", אמרה הכלה המאוהבת. "בנוסף לזה הוא עשה המון הרבה בכלא כדי לשפר את עצמו."

לבסוף נסעה ג'מה ומרגן בעקבות האהבה, ובאפריל שנה שעבר נחתה בארה"ב, שם פגשה את ואסקז פנים אל פנים בפעם הראשונה, במה שנקרא בכלא 'ביקור בפיקוח', וגם עבור האסיר, זו הייתה אהבה ממבט ראשון: "הנשיקה הראשונה שלנו גרמה ללב שלי להחסיר פעימה. ידעתי שמצאתי את אשתי לעתיד", אמר הפושע המורשע ברגש. "ייחלתי למישהו שיאהב אותי באמת, בגלל מי שאני. אבל חשבתי, 'למה שמישהי תרצה אותי?'", הוא מצהיר.

"לעולם לא אשכח את היום שג'מה שלחה לי הודעה. הייתי צריך לקרוא שוב את ההודעה שלה בערך 10 פעמים. זה היה פשוט כל כך מושלם. היו לנו את כל הדברים האלה במשותף - רק האווירה והאנרגיה שמאחורי המילים שלה גרמו לי להרגיש מאושר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מורגן. אינסטגרם, צילום מסך
מורגן/צילום מסך, אינסטגרם

שלושה חודשים לאחר ביקורה הראשון, ואסקז הציע לג'מה נישואין בטלפון, והם נישאו בחודש שעבר, כשהעדים היחידים היו שני השומרים בחדר. עם זאת, אומרת הכלה שהשומרים אפשרו לה לנשק, לחבק ולהחזיק ידיים עם בעלה - ואפילו הספיקו לחלוק ריקוד ראשון עם המוזיקה בראשם. בני הזוג אומרים ששתי משפחותיהם תומכות באיחוד וכי הם מקווים שהוא יוכל להשתחרר תוך ארבע שנים עקב התנהגות טובה, ומתכננים להשתקע במדינה דוברת ספרדית לאחר שיסיים את תקופת המבחן.

"אני אוהב את האישיות שלה והיא יפהפייה", הוא הצהיר בשמחה. "היא אישה שלא דמיינתי אפילו בחלומות הכי גדולים שלי." אומר ואסקז, שלא יכול לחכות ליום שבו יעזוב סוף סוף את הכלא, ובטוח שאשתו תהיה לצידו.

בינתיים, מורגן ענתה להייטרים שחושבים שהיא אוזקת את עצמה בחיבור אל הפושע: "אהבה לא מחכה," היא הכריזה. "אנחנו מסתכלים אל העתיד. הוא פשוט משלים אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • נשים
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully