איש זורק שטרות כסף. ShutterStock
ShutterStock

"הבנות פה התרגלו לסטנדרט גבוה בדייטים. צריך להוריד אותן מהעץ"

30.1.2023 / 13:59

השבוע בקבוצה "וידויים TLV" גבר קורא לחבריו הגברים "ארנקים עם רגליים", מייעץ להם להוריד את הסטנדרטים כי בנות התרגלו לסטנדרטים גבוהים מדי בדייטים, ו"צריך להוריד אותן מהעץ"

קבוצת הוידויים TLV בעוד מסר אנונימי שנוגע לכל מי שאי פעם חיפש זוגיות באפליקציה. הנה הוא כלשונו:

גברים, תקשיבו טוב, יא ארנקים עם רגליים.

תורידו את הסטנדרטים של הדייטים שלכם. לא לקחת אותה למסעדה בדייט ראשון, לא לבר פלצני עם קוקטייל ב-70 שקל, ולא למשהו שיכאב לכם בכיס אחר כך אם זה לא הלך.

נשים אף פעם לא יבינו את ההרגשה של לשלם על מישהו שרק הכרת 100 שקל פעמיים-שלוש בשבוע.
הגיע הזמן להוריד את הרף. תקחו אותן לסיבוב רגלי בים, תקנו שתי בירות בפיצוציה, אפילו תביאו תרמוס עם תה וופל לימון מהבית. אם הבחורה בשבילכם, היא תיקח אתכם איך שאתם. גם אם הדייט עלה 25 שקל.

אגב, זה גם מסנן גולד-דיגריות מצוין.

הבנות פה התרגלו לסטנדרט גבוה מידי בדייטים ראשונים (ובצדק). הגיע הזמן להוריד אותן מהעץ.
גילוי נאות - לקחתי את הבחורה שלי לדייט ראשון ושני בבתי קפה, שניהם היו על תה עם נענע. הבחורה מדהימה, לא אכפת לה בכלל מכסף, ואני רק נהייתי יותר בטוח שהיא בול בשבילי! זה רק עושה לי חשק לפנק אותה יותר!

סקס כסף. ShutterStock
הנשים הישראליות התרגלו לטוב. כן, ממש./ShutterStock

הוא קמצן

  • "שמע, אני מנהל את החברה 20 שנה ואפילו אני לא דמיינתי שיגיע יום אחד קמצן כמוך."
  • בברכה, מנכ"ל וופל לימון
  • מזל שהפוסט אנונימי אחרת כבר היה פה תור של גולדיגריות בשביל ה100 שקל שלך
  • נשמע כמו מדריך דייטים לקמצנים, אבל סבבה. אולי אם לא תצא ל3 דייטים בשבוע (איו) תלמד להעריך את הדייטים שאתה יוצא אליהם ואת העובדה שבחורה התאפרה והתארגנה 3 שעות כדי לראות אותך, ואז תבין למה מגיע לה שתשלם על הדייט.
  • גבר לחתונה בנות תתפרעו
  • אני תמיד מביא לדייט וופל לימון, אם היא שורדת את זה היא אישה לחיים!
  • אם אלאדין לקח את הנסיכה לדייט ראשון בשוק וגנב בשבילה תפוח מהבסטה והם חיו באושר ועושר, גם אתה יכול.. למה להשקיע 25₪ נשמה. תחשוב בגדול.
sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
"צריך להוריד אותן מהעץ": גבר פנוי/ShutterStock

הוא צודק

  • מסכימה. דייט ראשון צריך להיות סולידי. בירה ונשנושים בפארק או הליכה בטיילת עם כדור גלידה.
  • דייט ראשון זה לכל היותר על כוס קפה. זה לא רק עניין של כסף; זה פשוט מונע משני הצדדים את המועקה של להעביר ערב שלם ביחד כאשר ברור על פניו שזה פשוט לא מתאים.
  • גאאאד, תצאו לאן שבא לכם ושכל אחד ישלם על הג'ורה שלו, מה כל כך מסובך בזה? אני שונאת כשמשלמים עליי, אם אני יכולה לממן את עצמי מצוין אז למה שלא אשלם על מה ששתיתי/אכלתי?? נ.ב.
  • וופל לימון זה טעים
  • שכל אחד יעשה מה שטוב לו ואל תכליל אף אחד / אחת אם הוא רוצה לקחת למסעדה הוא יקח אם הוא רוצה להיות יצירתי רומנטי שזה עדיף כמעט לכל בחורה ,תארגן ציידנית עם יין שתי כוסות שמיכה וסגרת תפינה לדייט אינטימי בים או בפארק...יש הבדל בין להתקמצן לבין לבוא עם רצון אמיתי להכיר ולעשות טוב לצד השני ולכבד את הבחורה שמולך ואת הזמן היקר של שניכם...גם בר זה סביר וסבבה בעייני לשבת לכוס בירה לדבר ולהמשיך כל אחד לדרכו...אני אישית לא מכירה הרבה גברים שיוצאים לדייט ראשון למסעדה יוקרתית ,אני יצאתי לדייטים דווקא אותנטיים בחיי וזה היה הכי מושלם בעייני וראיתי שהוא חשב עליי ועל כל פרט שיהיה לנו ערב נעים קליל וכיף להכיר....אז יש ויש...אם אתה כבר יוצא עם מישהי למסעדה או לבר אז לשלם עליה מתוך נימוס זו גם אופציה תלוי מי יושבת מולך וגם תלוי באמת מה היא לוקחת כמובן שאישה שרעבה ומזמינה לעצמה לא בטוח תחשוב שתשלם על הכל ותמיד תציע ותשים אם היא מכבדת את עצמה ומי שמולה...תדע לבחור לאן ללכת בדייטים והכל טוב אף אחד לא שופט על זה אבל אם כבר הזמינה כוס שתיים אז תשלם מי ישמע 60/70 שקל לא כזה נורא...

קהילת הוידויים הגדולה/מוגזמת/הזויה בארץ.
רגע, את עוד לא שם?
מה?
וואי וואי. כנסי לפה מהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully