אקסים בחתונה. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

בוא תראה מה פספסת - הכלה הסינית הזמינה את האקס לחתונה

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 17:08

תראו את זה, השיר של אנה זק קם לתחייה וקרה במציאות - אמנם החתונה הייתה בסין הרחוקה אבל זה מספיק טוב לנו. צפו באקסים שהוזמנו לחתונה כדי להבין, כדבריה "מה הם פספסו"

אקסים בחתונה/צילום מסך פייסבוק

תנו לנו לספר לכן על כלה מטורללת אחת, שהתחתנה בינואר, בהובי, סין.

אמנם 'מטורללת' היא לא אבחנה רפואית, אך כנראה שתסכימו איתנו כשתבינו מה היא עשתה. הכלה הזמינה את כל האקסים שלה לחתונה - בלי להגיד להם שהאחרים מוזמנים, ואז הושיבה אותם יחד בשולחן אחד, וקראה לו "שולחן האקסים". כן, זה גם מה שהיה כתוב על השלט הקטן שהוצב על השולחן - היא לא קראה לו ככה רק בלב.

וכאילו זה לא מספיק, היא גם צילמה ופירסמה סרטון של 37 שניות שבו הם רק יושבים ושותקים במבוכה בעודם מעבירים אחד לשני אלכוהול באוירת שותפות גורל, וכתבה "תרימו כוסית לכבוד האקסים שלי".

הסרטון הוויראלי, שקיבל 3 מיליון צפיות ב-Weibo, אחת מאפליקציות המדיה החברתיות הגדולות בסין, מראה חמישה גברים ושתי נשים בשולחן עגול, מעבירים במבוכה בקבוקי יין ביניהם, ומה שעוד יותר משעשעת היא העובדה שכולם נראים איך לומר? טיפה דומים מדי

ריקוד נועז של כלה בחתונה. itsnatalierosee, צילום מסך
הכלה המטורללה/צילום מסך, itsnatalierosee
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האורחים תהו מדוע היא מזמינה את האקסים שלה לחתונה, היום ה-הו כה קסום הזה שהוא כולו רק שלה, והכלה הסבירה שהיא בסך הכל רוצה שהם "יראו מה הם מפסידים".

אם זה לא היה מספיק גרוע שהגברים ישבו יחד בדממה בסרטון הארוך הזה, הכלה לקחה את זה צעד קדימה והעמידה את השלט "שולחן החברים לשעבר" בסינית. שלא יהיו טעויות.

הגברים התנהגו בצורה יפה ומכבדת כל הלילה, לדברי מבקרים אחרים בחתונה, שגם שמו לב עד כמה הדומים נראים החברים לשעבר של הכלה, ועד כמה הם דומים לבעלה הטרי. "איך הכלה הצליחה לאסוף כל כך הרבה גברים שדומים ככה אחד לשני?" אדם אחד שאל בתגובות. ואחד אחר התבדח, כי "לא קשה להבין איך בעלה נראה."

זה שיש לה טיפוס זה די ברור, אבל Sheee בעיקר תוהה איך היא הצליחה לגרום לבעלה לזרום איתה על הבדיחה הזאת. וואלה סלבס! שיושבת בשולחן ליד sheee אומרת, וכנראה צודקת, שזה הסיפור האמיתי כאן.



מה שמראה בבירור שיש לה טיפוס.


אחד הצופים היה בהלם מהגברים אפילו אמרו, "לא רק שהכלה מעזה להזמין אותם, גם קבוצת [הגברים] הזו העזה להשתתף".

לחברים לשעבר המושפלים בוודאי יהיו מחשבות שניות בפעם הבאה שחברה לשעבר תזמין אותם לחתונה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully