נועה קירל במצעד הנוער הגאה בניו יורק. Roy Rochlin, GettyImages
GettyImages/Roy Rochlin

ילדה רעה של טיקטוק: החדש של נועה קירל שובר את הרשת

6.2.2023 / 17:20

במסגרת מותג הביוטי שלה, נועה קירל מביאה את הדבר החם האחרון מהטיקטוק - ערכה שמתלתלת את השיער באופן טבעי, ללא שימוש בחום, ובלי לעבוד קשה. כולה מדובר בנקניק סאטן וורוד, מה לא תקנו? אנחנו קנינו

יש משהו חמוד בעובדה שכולם כולל רמי לוי, התחילו לעשות את מה עושים בארה"ב כבר יותר מעשור, ומוציאים ליינים של טיפוח, אביזרי שיער, ואיפור עם משפיעני רשת פופולריים. לא שאנחנו קוראות לנועה קירל משפיענית רשת, חלילה אבל גם לה יש מוצרים שונים על שמה, בעיקר אביזרי שיער.

בעבר היא כבר הוציאה מחליקי שיער ואביזרים נלווים, ולאחרונה מותג הביוטי שלה SHOWTIME, שנחת בסופר-פארם בקיץ האחרון, השיק ארבעה מוצרים חדשים - סט לעיצוב השיער, תיק דמוי פרווה מעוצב, ושני סטים של מברשות איפור מקצועיות. מה הקשר ביניהם?

וואללה אין לנו מושג, אבל הסט לעיצוב השיער שבר את הטיק-טוק עם אלפי סרטונים ולמעלה מ-740 מיליון צפיות תחת ההאשטאג #heatlesshair, המדגימים את הקונספט החדשני למראה גלי וללא שימוש בחום.

נועה קירל, סופרפארם. דורון ברסקי,
נועה קירל, סופרפארם/דורון ברסקי

הסט הזה הגיע בדיוק בזמן, כי מדובר בטרנד שהפך לסנסציה ברשתות החברתיות בעולם עם אלפי סרטוני טיק-טוק, וכולנו רוצות תלתלים בלי מאמץ ובלי חום שהורס את השיער. הסט נורא פשוט - הוא כולל שתי גומיות, קליפס ומעין נקניק סאטן וורוד ששסביבו מלפפים את השיער.במחיר של 24.90 שקל הסט הזה בר השגה לכל אחת, וחשבנו שזה יהיהה רעיון מעולה לנסות אותו גם ולוודא שזה עובד.

וואללה עובד!
רצוי ללחח טיפה את השיער לפני שמלפפים אותו, או, ואפילו עדיף - לחכות למצב כמעט יבש אחרי חפיפה טובה ואז לסדר אותו, לפני השינה, ולקום בבוקר כמו כוכבת. נכון שלישון עם הנקניק הזה על הראש ושתי קוקיות לא משאיר לך הרבה מאד אופציות חוץ מלישון על הגב, אבל זה יוצא נורא יפה, זה בריא לשיער (ולעור הפנים!) וזה לוקח חצי שעה עבודה בבוקר לפני העבודה - זמן יקר שרצוי לנצל לשתיית קפה ונשימות עמוקות מהאף.

מוצר טוב - פשוט, זול, מתאים לכל סוגי השיער - sheee ממליצה בחום (ראיתן מה עשינו פה? חום, על אביזר שהוא ללא חום - יפה לא?)

@thefabalways HEATLESS CURLS?! I purchased this Silk Roller by @Go Sleek Hair Co. It's super easy to use. ? DO YOU SEE THESE CURLS! #heatlesscurls #gosleekhair ♬ Intimidated - KAYTRANADA

בנוסף, משיקה קירל

2 סטים של מברשות איפור מקצועיות המשמשות לאיפור בטקסטורת קרם ואבקות בעלות סיבים רכים ודחוסים באיכות גבוהה. סט BOLD כולל: מברשת פודרה דו צדדית למריחה אחידה וקלה של פודרה ברונזר או קרם על עור הפנים, מברשת מייקאפ שטוחה למריחה של מייקאפ נוזלי או קרמי, מברשת בסיס זוויתית להנחת שכבת בסיס בכיסוי מלא ומברשת מסכה דו צדדית. הסט השני CONFIDENT כולל מברשת בסיס להנחה של מייקאפ נוזלי או מוצק, מברשת פודרה גדולה עבה ודחוסה, מברשת סומק לפיזור האיפור באופן אחיד, ומברשת הארה והצללה לכל חלקי הפנים. מחיר: 89.90 שקלים

ותיק דמוי פרווה בצבע ורוד במחיר של 39.90 שקל (חמוד מאד)

את המוצרים החדשים ניתן למצוא בסניפים ובסופר-פארם אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully