קאושיגן - תובע ידידה כי סירבה לחיזוריו. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

הבחור שתובע ידידה על 7 וחצי מיליון שקלים כי סירבה לחיזוריו

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 15:10

גבר תבע את הידידה שלו מזה ארבע שנים על 1.9 מיליון ליש"ט על "טראומה רגשית" לאחר שהיא סירבה, מצידה, לקחת את הקשר לכיוון רומנטי יותר.

גבר תבע את הידידה שלו מזה ארבע על 3 מיליון דולר סינגפורי (כ-7.5 מיליון שקלים) על "טראומה רגשית" לאחר שהיא סירבה, מצידה, לקחת את הקשר לכיוון רומנטי יותר. וזו לא התביעה היחידה שהגיש נגדה.

ק. קאושיגן, מנהל בחברת רחפנים, הגיש שתי תביעות נגד נורה טאן לאחר שדחתה את חיזוריו. הוא טוען שמעשיה פגעו ב"מוניטין המושלם" שלו וגרמו לו לאבד לפחות חמש שותפויות עסקיות.

טאן לא טמנה ידה בצלחת, והגישה תביעה נגדית שבה היא מבקשת פיצוי עבור פגישות ייעוץ עם חברות אבטחה ועבור הציוד שהייתה צריכה להתקין בביתה כדי להגן עליה עצמה מפניו. טאן התקינה עינית דיגיטלית לדלת, חיישני אזעקה ומצלמת וידאו חכמה, שעליהם היא מבקשת פיצוי של כ-4000 שקלים בסך הכל לכיסוי עלויות הציוד והייעוץ העתידי.

קאושיגן, התובע, כפי הנראה לא רצה להמשיך להיות מפרנד-זון, ולפי ערוץ חדשות אסיה (CNA), הוא תבע את טאן על 56500 שקלים בטענה שהיא 'הפרה הסכם' שנועד לשיפור מערכת היחסים ביניהם.

זוג צעיר בפגישת גישור עם מגשר. ShutterStock
ביקש ממנה להשתף בפגישות עם המטפלת שלו/ShutterStock

השניים נפגשו לראשונה ב-2016, והיו חברים, לפחות עד שהפסיקו לראות עין בעין את גבולות היחסים שלהם. בשלב זה, טאן טוענת שהם התחילו להתווכח על דיעותיהם השונות, זה פגע ביחסים, וכתוצאה מכך, ביקשה לצמצם את האינטראקציות החברתיות שלהם.

קאושייגן האשים את טאן בהתנהגות מכפישה נגדו ביוני 2019 ובדצמבר 2020, רמזה שהיא חשה שהוטרדה ממעשיו, וכי אמרה עליו דברים קשים ליד אנשים שהוא מגדיר בפגיעה במוניטין הטוב שלו, וגרמו לו לדיכאון. הרבה מזה, לדבריה, נועד לגרום לה להטרדות ולמצוקה, ולאלץ אותה לתקשר איתו. עורכי הדין שלה טוענים להגנתה שההתנהגות שלה היא "התמודדות הוגנת" עם הסיטואציה.

באוקטובר 2020, היא מספרת שגילתה שקאושיגן הופיע מחוץ לביתה עם אישה וסירב לעזוב כשביקשה ממנו. עוד היא טוענת גם שהמטפלת שלו יצרה איתה קשר כדי שתסכיםה לקחת חלק בפגישות 'ריפוי' יחד איתו. תביעתו של קאושיגן הוגשה כאשר טאן אמרה שהיא לא רוצה לדבר איתו יותר, פעולה שלדבריו "אילצה אותו להסלים".

התביעה הראשונה נבעטה החוצה על ידי השופטים, שזיהו "ניצול לרעה של תהליכים" וסירבו להיות חלק מ"ניסיונו המחושב לכפות אירוסין" על טאן. כאמור, זה לא ריפה את ידיו של קאושיגן, וכעת הוא תובע את טאן על 7 וחצי מיליון שקלים על מגוון נזקים שלדעתו היא גרמה לו, כולל טראומה שלטענתו סבל ממנה. הדיון בתיק מתוכנן ל-9 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully