סברינה סאלום. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

עשתה ניסוי ויש מסקנה - זה צבע השיער שגברים הכי אוהבים

2.2.2023 / 12:41

סברינה סאלום עשתה ניסוי כדי לגלות האם בלונדיניות באמת נהנות יותר, ובגדול, היא רצתה להבין אחת ולתמיד איזה צבע גברים אוהבים יותר. התגלית המפתיעה שלה היתה שהם מתייחסים אליה בצורה שונה, לפי צבע השיער שלה. הניסוי והמסקנות

סברינה סאלום צבע שיער/טיקטוק

סברינה סאלום, 24, הפכה לוויראלית עם 1.9 מיליון צפיות לאחר ששיתפה סרטון שבו חשפה איך גברים התייחסו אליה בהתאם לצבעי השיער שהחליפה.

סברינה צבעה את שיערה הארוך כמעט בכל גוון שניתן להעלות על הדעת - שחור, חום, ג'ינג'י, בלונדיני, ורוד, סגול, ירוק, כחול ואפילו אדום בוהק.

המסקנות שהגיעה אליהן בניסוי הקטן שערכה הניב את התוצאות הבאות: שיער ורוד היה מועדף על נשים, אבל נדמה לה שרוב הגברים לא עפו על הצבעוניות הספציפית הזאת. לגבי הג'ינג'י והאדום המסקנות קצת מעורפלות יותר "כשהייתי אדומה זה לא הזיז לגברים, אבל אחת לכמה זמן הייתי פוגשת אחד שהיה אובססיבי לשיער אדום. לגבי האדום כמעט ולא קיבלתי שום הערות לכאן או לכאן. עד לאחר ששיניתי את הצבע למשהו אחר"

ברגע ששיערה דמוי האש נעלם, גברים החלו לשאול אותה למה היא צבעה אותו, תוך שהם מציינים ש"האדום היה כל כך יפה".

שיער ירוק היה להיט מפתיע בקרב גברים שנראו מוקסמים מהצבע המוזר, כמו שתינוקות אוהבים אורות מנצנצים, אבל סאלום קיבלה גם כמה תגובות "מוזרות מאוד" כשצבעה את שיערה בצבעים פראיים ובולטים. ורוד, ירוק וסגול משכו קהל מגוון. ורוד הביא מחמאות בעיקר מנשים, ירוק היה אהוב על גברים בלבד והסגול היה אהוב על כולם.

סברינה סאלום. אינסטגרם, צילום מסך
סברינה בצבע הטבעי שלה/צילום מסך, אינסטגרם
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפייבוריט האישי של סלום היה שיער שחור, שלדעתה הוא הכי אלגנטי, אבל שיער העורב שלה לא זכה לתשומת לב רבה כמו צבעי השיער האחרים שלה. היא גם ציינה שכשהיה לה שיער שחור היא הרגישה שניצלו אותה הכי הרבה גברים.

מסקנה סופית?

מרילין מונרו עלתה על זה כבר מזמן - בלונדיניות אכן נהנות יותר, לפחות מיותר תשומת לב גברית.

"כשהייתי בלונדינית קיבלתי הכי הרבה תשומת לב מגברים שקיבלתי אי פעם בחיי", קובעת סאלום, ומפרטת - כשהיתה בלונדינית, גברים היו כל הזמן שולחים לה הודעות לתיבות הפרטיות שלה, וחלקם הגדול אף השמיעו הערות על השיער שלה. בנוסף, סברינה הוזמנה להכי הרבה דייטים בחיים שלה בזמן שהייתה בלונדינית.

היא וטוענת בתוקף שהגברים שיצאו איתה אז היו "מאוד קשורים" לשיער הבלונדיני שלה, וגם התחננו בפניה לשמור על הבלונד שלה בכל פעם שהיא דיברה על חזרה לשורשיה הברונטיים. "זה נראה כאילו הם פשוט אהבו אותי בגלל השיער הבלונדיני שלי", אמרה, אבל עד כמה שתשומת הלב הגברית לא חסרה לה כשהיית בלונדינית, היא טוענת שהבלונד לגמרי המעיט לה את כמות החברות.

עכשיו, כשחזרה לגוון הברונטי הטבעי שלה, היא אמנם אולי לא זוכה לתשומת לב רבה כמו כשהייתה בלונדינית תוססת, אבל היא בסדר עם זה. הגברים אולי מעדיפים את זה - אבל היא לא.

"אני לא מקבלת כמעט תשומת לב, אבל אני מעדיפה למצוא בחור שיקבל אותי ככה זה, שיאהב את מי שאני ויקבל אותי באמת, מאשר להיות עם מישהו כי שיער בלונדיני זה איזה קינק מוזר שיש לו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully