גווינית' פלטרו לובשת פראדה. GettyImages
GettyImages

גווינית' פלטרו מקדמת את מועדון המין הכי יוקרתי של הסלבס

13.2.2023 / 12:54

אומנית מופעים אינטימיים מספרת מה קורה בחדרי החדרים של מועדון הסקס הכי סודי בעולם - זה שמגיעים אליו אנשים מפורסמים שבילוי שלהם במועדון סקס דורש דיסקרטיות מושלמת. מועדון המין האקסקלוסיבי ביותר בעולם נחשף

חברים שמשלמים עד 50,000 דולר בשנה כדי להשתתף באורגיות דיסקרטיות במסגרות מפוארות, לוגמים שמפניה וקוקטיילים ליד הבר, בעוד שחלקם כבר חוקרים זה את גופו של זה, בפומבי.

זהו ערב קבוע בעבודה עבור היילי גרייס (שם בדוי), רקדנית אירוטית בעלת מופע סקסי עם עוד רקדנית, נזכרת בחוויותיה המקצועיות במסגרת העבודה עבור סלבריטאי העולם. מועדון האירוטיקה היוקרתי שנפתח ב-2013, הפך למרכז חיי הלילה הפרוע והסקסי בערים כולל לוס אנג'לס וניו יורק, ומציע לאורחים את כל האופציות לממש את הפנטזיות המיניות הפרועות ביותר שלהם בדיסקרטיות, במרחב מוגן. המופעים שלה כוללים מופעי אש, ריקודי רולר בעירום , ובנוסף, היא גם בתולת ים מקצועית.

לדבריה, ההופעות שלה עבור המועדון הן "אקספרסיות, אלגנטיות וחושניות", ומאתגרות את הצופה להתעלות מעל המציאות האפורה ולהיכנס לעולם של פנטזיה, שמזכיר את הסרט 'עיניים עצומות לרווחה' מ-1999 בכיכובו של טום קרוז.

בראיון בלעדי ל-The Sun, היא אמרה: "שמעתי לראשונה על המועדון הזה דרך מועדון לילה אחר שבו אני מופיעה,והפעם הראשונה שהייתי שם היה למעשה כאורחת. "הלכתי עם דייט והיה לנו בילוי מדהים. הלכתי לאירוע הבא שוב כאורחת, אבל הפעם לבד - זו הייתה חוויה אחרת אבל מרגשת ומספקת בכל זאת. "בשלב זה, למדתי להכיר רבים מהאנשים המעורבים בהפעלת המועדון וזה גרם לי לרצות להיות חלק מהצוות, אז הגשתי בקשה להיות אחד מהמופעים הקבועים שלהם" היא נזכרת.

"באירוע הבא שהיה להם, עשיתי את הופעת הבכורה שלי. אני מופיעה שם כבר שנה".

אילוסטרציה. ShutterStock
"אוירה יפה ואפלה"/ShutterStock

"החברים שלי יודעים על העבודה הזאת שלי, אבל מעולם לא הרגשתי דחף להפוך את זה לדיון משפחתי. אני גם פוליאמורית וגם מופיעה עם השותף הראשי שלי ביחסים, שלעשות איתו הופעות זה נהדר כי הביצועים ממש משתפרים כשהכימיה בין שני אנשים אמיתית והם מכירים אחד את גופו של השני".

כשזה מגיע ליחסים עם האורחים, אמרה היילי שהאמנים בעיקר מקיימים איתם אינטראקציה על ידי מינגלינג ופלירטוט עדין כדי לוודא שהם נהנים מהערב ונכנסים לאווירה, אבל מעבר לכך אמנים לא ממש מתחברים לאורחים: "אין לי שום מגע מיני עם אורחים - אני מקיימת אינטראקציה פיזית רק עם המופיעים האחרים שהסכמתי מראש להופיע איתם".

"המופע שונה בכל ערב. במסיבה האחרונה, עשיתי סצנת שיעבוד מהממת לצלילי נגינת כינור חיה - זה היה אלוהי".

הקהל, שלא עולה על 100 אורחים, תמיד מורכב מ"אנשים יפים ועשירים" מכל תחומי החיים העסקיים, החל מפיננסים ועד לאמנויות, כולל פרצופים מפורסמים רבים. לילה אחד בניו יורק יצא לה להתחכך עם מפורסמת אחת, והן ניהלו שיחה בלתי נשכחת.

"זו הייתה כוכבת A-ליסט, שאוהבת לעשות את זה בסתר ולהיות מסוגלת להשיל את העכבות שלה."
כשנשאלה אם הכוכבת התמנגלה עם אורחים אחרים, היילי ציחקקה והשיבה: "אני לא יכולה לדבר על זה. המארגנים מאוד מקפידים על טלפונים של אנשים, הם נלקחים בדלת. ויש להם אבטחה ממש טובה. במקומות כאלה הסכמה של הכלל היא הדבר החשוב ביותר. הם באמת עושים עבודה טובה כדי לוודא שזה מרחב בטוח לכולם, לא רק לסלבריטאים".

הליינים נמשכים מסביבות השעה 22:00 עד 3 לפנות בוקר וגם מתארחים בערים שונות כמו מיאמי ומוסקבה, וגווינת' פאלטרו אף קידמה פעם את המועדון. "בדרך כלל כשאנשים מגיעים, גברים לובשים טוקסידו, ונשים לבושות בשמלות ערב עם הלבשה תחתונה סקסית מתחת", אמרה היילי. "הם עוברים לבר, מקבלים קוקטייל, יצפו בכמה אומני אוירה, ואז הלילה קצת מתקדם משם. ההופעות מצטיינות בהרבה תשומת לב לפרטים, תפאורה, אביזרים, דברים מהסוג הזה, תאורה ומוזיקה, והרבה פעמים יהיו לנו מוזיקאים חיים - זו יכולה להיות אווירה ממש יפה ואפלה".

בעוד שמסיבות סקס רבות כוללות אורחים שנכנסים לחדרים פרטיים כדי לעשות שם סקס, היילי אומרת שזו יותר "מסיבת משחק": "הרעיון הוא יותר לשחק בפומבי", אמרה. "ויש אנשים שכל הקטע שלהם זה להיות פרחי קיר, ולהציץ לאחרים."

בשעות מאוחרות יותר האורחים מתחילים - מתנשקים, מתחרמנים בזוגות או בקבוצות, בעוד שאחרים הולכים על זה עד הסוף ועושים סקס מלא מול אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מסיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully