רג'ה ז'אן פייג', טקס פרסי הסאג. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

לפי תיאוריה מדעית: כוכב ברידג'רטון נבחר לגבר הכי סקסי בעולם

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 16:53

מנתח פלסטי החליט להחיל מדע מדויק מפעם על תווי פניהם של המפורסמים כדי לקבוע מי מהם הוא הגבר הכי סקסי בעולם, ומצא כי הזוכה הוא לא אחר מאשר כוכב ברידג'רטון לשעבר, עם ציון של כמעט מאה אחוז סימטריה

אנחנו לא מדענים, אבל זה נשמע לנו נכון - מחקר חדש נערך עבור מטרה נשגבת במיוחד, והיא לקבוע מדעית מי שהוא האיש הכי סקסי בעולם. המדרגים השתמשו ב"מחקר מדעי עתיק" כדי להכתיר את הזוכה כגבר הסקסי ביותר בעולם.

מה היה המדע הזה אתן שואלות? חתך הזהב, התיאוריה שמוצאה מיוון העתיקה המשמשת למדידת סימטרית הפנים. המחקר יושם על ידי ד"ר ג'וליאן דה סילבה. ד"ר דה סילבה עובד במרכז לכירורגיה מתקדמת לקוסמטיקה ופלסטיקה בלונדון, וככל הנראה הוא השתמש במיפוי פנים ממוחשב כדי להשיג את המספרים המדוייקים עליהם ביסס את התיאוריה. "טכניקות מיפוי מחשב חדשות לגמרי אלו מאפשרות לנו לפתור כמה מהתעלומות של מה שהופך מישהו ליפה פיזית והטכנולוגיה שימושית בעת תכנון ניתוח של חולים", אמר.

על פי הנתונים הללו נבחר האיש שהכרתן כדוכס הייסטינגס מהסדרה הפופולרית 'ברידג'רטון' לאיש הכי סקסי בעולם, עם ציון סימטריה כולל של 93.65 אחוז.

שני למנצחים בתחרות הסימטריה הזו. היה כריס המסוורת', שהגיע לציון מעולה גם הוא שפרצופו נאמד כ-93.53 אחוזים סימטרי, וסוגר את השלישייה הפותחת כוכב הפנתר השחור, מייקל בי ג'ורדן, עם 93.46 אחוזים.

כוכבים נוספים שהגיעו לטופ הם: הארי סטיילס (92.3%), ג'וד בלינגהם (92.22%), רוברט פטינסון (92.15%), כריס אוונס (91.92%), ג'ורג' קלוני (89.91%), הנרי גולדינג (87.98%) ודוויין ג'ונסון (86.07%).

מאז תפקידו הפופולרי בברידג'רטון, שהפך אותו לגבר הנחשק ביותר בטלוויזיה, והצופות לא יכולות לשבוע ממנו, ועכשיו מסתבר שישי לזה גם סימוכין מדעיים. אבל יש חיים גם אחרי נטפליקס, והמעריצות יכולות להתנחם בחזרתו בתפקידו בסרט החדש על המשחק 'מבוכים ודרקונים - כבוד של גנבים', ולפי השמועות הוא גם יתמודד בתור הג'יימס בונד הבא.

בתור נערת פיתוי בדימוס של המוסד, sheee יודעת מה באמת הופך גבר לסקסי, וזה קשור למדידות - אבל לא של הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully