המקעקע. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

זה שירות לקוחות: מקעקע מימש לאישה פנטזיה מינית בזמן הסשן

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 17:34

טיקטוקרית הממה את העוקבות כשסיפרה איך הפנטזיות המיניות שלה התגשמו כאשר המקעקע שלה ביצע בה מעשה מיני במהלך הסשן שלהם. המקעקע ביצע בה מין אוראלי ו"הגשים לה פנטזיה" במהלך הקעקוע

המקעקע/טיקטוק

משתמשת טיקטוק בשם סיסי השאירה את מעריצי הטיקטוק שלה המומים כשבמסגרת טרנד חדש בשם הקליט Oh Lord (שבו נשים מצלמות את איך שהן נראות בזמן שהן נזכרות במשהו, חושבת על משהו, או מגלות משהו. הבנתם את הרעיון), סיפרה את סיפור הקעקועים הכי מוזר ששמענו.

בסרטון, שזכה ליותר מ-1.9 מיליון לייקים, סיסי מנקה משהו ובאמצע נזכרת כביכול באירוע, ומקבלת פרצוף המום. הטקסט, בתרגום חופשי: "אני, בכל פעם שאני נזכרת ברגע שהמקעקע שלי ירד לי באמצע הסשן", והוסיפה בכיתוב: "#fantasyfulfilled".

כשהתגבות החלו לזרום, סיסי הבינה שזה היה טריגר עבור רבות, ונאלצה להגן על האמן, ולהסביר באופן שאינו משתמע לשתי פנים, שהחוויה הייתה בהסכמה, וכי המקעקע שלה הגשים את הפנטזיות המיניות שלה במהלך ביקורה.

"זה היה בהסכמה, ולא נכון מה שאנשים אמרו, שהותקפתי. אני לא רוצה שהוא יסתבך", אמרה, מיד אחרי שהורידה את הסיפור המלא מהרשת.

@sisea666 pole dancing is so much harder than it looks @tdick3y teaching me to dance #polefitness #spicydancer #fyp ♬ I See Red - Everybody Loves An Outlaw

הצופים היו המומים מהווידוי המין המוזר, והתגובות היו חצויות. חלקם לא האמינו לסיפור, טענו שהפנטזיה נשארה פנטזיה: וכתבו: "אין סיכוי", או - "חשבתי שזו פנטזייה ספרותית'.

אחרים הזדעזעו ונגעלו, וחלקם הגדול דווקא פרגן, וטענו שהיא חיה את החלום.

משתמש אחד כתב: "וואאאאאאאא!?!? לעזאזל, אשמח לשמוע את הסיפור הסקסי הזה!!!. אחר הגיב: יש אנשים שבאמת חיים את החלום שלי, הא?", והשלישי קבע: "5/5 כוכבים. שירות לקוחות מעולה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כדי לקבל עוד סיפורי חיים מ-Daily Star נשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך, הירשם לאחד מהניוזלטרים החינמיים שלנו כאן.

החדשות מגיעות לאחר שמקעקעת שכיסתה את גופה בדיו כשהייתה בת 18 הודתה שהיא לא השקיעה הרבה מחשבה כיצד זה ישפיע על חייה.

ילדותה של קליאו קינמן בילתה בגלוברטוט בין מקומות שונים, כולל בריסל, שבדיה ולוס אנג'לס, לפני שהיא פתחה בקריירה כאמנית קעקועים בגיל 14.

כיום אמנית עכשווית שבסיסה בארה"ב, לקליאו יש למעלה מ-210,000 עוקבים באינסטגרם והיא גם שגרירה של ארגון הצדקה WaterAid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully