יאנה הוקינג. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

סוגייה כבדת משקל: "אם הדייט שמן מהתמונות - מותר להעיר לו?"

21.2.2023 / 11:45

כשמיליוני דייטים נקבעים על פי תמונות סטילס באפליקציה, לא פלא שבחלק מהפעמים נרשמת אכזבה לעומת המציאות. מצד שני, אם הדייט שלך מופיע כשהוא שמן ב-20 קילו יותר מאשר בתמונות, האם מותר להעיר לו? אושיית רשת שוקלת את הסוגייה כבדת המשקל

אושיית הרשת יאנה הוקינג הפנתה שאלה אל העוקבים, לגבי דייט שיצאה אליו, ושאלה: "אם אתה מתאם עם מישהו באפליקציית היכרויות, והוא מגיע כבד בערך ב-20 קילו ממה שהוא בתמונות שלו, מותר לי להגיד לו משהו, אליו או שזה מטופש ולא מועיל? אני שואלת כי זה קרה לי לא מזמן. היה לי מאץ' עם בחור ועשינו את השיחות הרגילות הלוך ושוב באפליקציה לפני שהחלטנו להיפגש בבר המקומי שלי למשקה".

הוקינג בדקה לפי הפרמטרים הרגילים שלה את כל התמונות שמופיעות באפליקציה, כדי לוודא ששום דבר לא מרוטש, ישן מדי, וכולי, ולדבריה גם בדקה אם הוא מחייך בהרבה מהן, כדי להוריד את הסיכוי להיפגש עם מישהו פחות נחמד או חלילה רוצח סדרתי.

"עליתי על שמלה חמודה, עשיתי שיער" היא מפרטת "והלכתי לפגוש את פרינס צ'ארמינג לעתיד, (בתקווה) - שהוא בעלים של כלב חמוד, עבודה יציבה וכתפיים מספיק רחבות. צ'צ'ינג.".

קנס על מפגש אסור, ותקציב "בגידות": הצצה להסכם נישואים פתוחים
תקוע במקום שאליו הסקסיות הולכת כדי למות? כך תצא מהפרנד-זון
הולכת לכותל עם מחשוף? תחליטי קודם איזה אסירה את רוצה להיות

יאנה הגיעה באיחור של כמה דקות וסרקה את הבר בחיפוש אחר הבחור. היא לא ראתה אותו, אבל ראתה בחור אחר שמנופף לה מאחת הפינות. בתחילה חשבה שנתקלה במכר שבמקרה מש דומה לדייט שלה.

"לא זיהיתי, אבל בגלל שתמיד הייתי גרועה בפרצופים, נפנפתי לו בנימוס והמשכתי לחפש את הדייט שלי. ואז הבחור מתחיל לצחוק וממשיך לסמן לי, אני מסתכלת שוב, ניגשת אליו, והוא אומר,'זה אני, *מאט'." (שם בדוי, מסיבות ברורות)

"ואני חושבת לעצמי - אוי אלוהים. מאט נראה שונה מאוד מהתמונות בפרופיל ההיכרויות שלו. לא בהכרח במראה, אבל בהחלט במשקל. כמו שאמרתי, הוא כבד יותר ב-20 קילו, ולא חשב להגיד לי את זה מראש. עכשיו העניין הוא שאני אוהבת דאד-בוד. למעשה, אני מעדיפה את זה על פני מבנה גוף אובר חטוב בכל יום בשבוע. הבעיה היא ששיקרו לי. ואני עומדת בפני דילמה, כי אני לא בדיוק יכולה להעיר לו על זה עכשיו, אבל מצד שני... WTF?".


הוקינג ממשיכה "רימו אותי! אמנם לא עשו לי קאט פיש, אלא יותר פאט-פיש, אבל בכל זאת, זה ממש לא בסדר. חונכתי לא רע, אז אני מתיישבת ומזמינה דרינק, ובכל הזמן שהייתי שם אני חושבת על התמונות שיש לי באפליקציה. ברור שהן מחמיאות לי. כל אחד מכיר את הזויות הטובות שלו ואת הטריקים הקבועים של לעמוד על קצות האצבעות בביקיני אתה עומד על קצות האצבעות כדי לגרום לרגליים להיראות ארוכות, ולבטן שלך להיראות רזה יותר. האם גם אני מרמה?".

"כבר קרה בעבר שהבחור אמר שהוא בגובה מסוים והוא היה נמוך יותר, וקרה גם שהבחור טען שהוא בן 45, אבל היה בעצם בשנות ה-50 לחייו. עניין הגובה לא כל כך הפריע לי כי אני לא גבוהה בעצמי, אז כל עוד אני יכולה לעמוד לידם בעקבים, אני שמחה. אבל את עניין הגיל מצאתי די מקומם. בשתי הפעמים הערתי להם על זה, ושניהם הסבירו שהם לעולם לא יקבלו התאמות טובות אם ישימו את הגובה או הגיל האמיתיים שלהם. מה שאני די מבינה. אני לא מאשרת את זה בשום צורה, כי בסופו של יום אתה מרמה מישהו, אבל מבינה."

"אז כשאני יושבת מול הבחור הזה שנהנה בבירור מהפחמימות הכי טובות שיש לעולם להציע, אני מרגישה גם אמפתיה וגם עצבים בו זמנית. הוא בטח יודע שאני אראה את ההבדל, ומה? הוא פשוט חשב שבדייט אחד אני אתאהב באישיות המופלאה שלו, ואתעלם מזה שהוא שיקר לי על ההתחלה? ומאד חבל, כי הבחור היה יכול להיות התאמה טובה אם לא היה מתחיל ככה.".

"בסופו של יום - לא מאד חשוב להיות כן עם האדם שאחריו אתה מנסה לחזר? עד סוף הדייט לא יכולתי להתגבר על העובדה ששיקרו לי. שאלתי את עצמי מאוחר יותר אם הייתי רדודה, ואחרי הרהורים החלטתי שלא - ממש אחרי הסגרים יצר איתי קשר בחור שאני מכירה ולא ראיתי מלפני הקורונה כי הוא גר יחסית רחוק ממני. תיאמנו להיפגש והוא שלח לי הודעה: "אל תשפטי, אבל העליתי קצת במשקל". צחקנו ואמרתי לו לא לדאוג כי גם לי היו קצת אקסטרות. נפגשנו, היה כיף, וגם המשכתי לצאת עם הבחור הזה במשך כמה חודשים.

אז מספיק עם הקלוזאפים המוגזמים והצילום מלמעלה, מספיק עם התמונות הישנות מהימים הרזים יותר,הגיע הזמן שכולנו נהיה יותר גלויים לגבי המראה האמיתי שלנו באפליקציות כמה קילו יותר, גיל, וגובה, ונחסוך לעצמנו מבוכות מיותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully