בעל טרופי ושלוש נשים. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"יש לי 3 נשים, הן עובדות ואני מלך שזז מעט. כמו בשחמט"

28.2.2023 / 14:19

ניק דייוויס, אב לבן מתבגר מנישואים קודמים ולילדה קטנה אחת מנישואיו הנוכחיים - שימו לב - לשלוש נשים, ששלושתן מקיימות איתו יחסים ועובדות, בעוד הוא לדבריו "זז מעט, כמו מלך על לוח שחמט"

גבר שמכנה את עצמו "בעל ראווה" מספר על חיי המשפחה שהוא מנהל, ומסתבר שלא רק שיש לו שלוש נשים שחיות איתובאותו בית, אלא שהוא לא עובד. כדי לתרץ לעצמו את הבטלה המוחלטת הזו הוא משווה את עצמו ואת תפקידו במשפחה הפוליאמורית למשחק שחמט, ומציין כי בשחמט המלך "לא זז הרבה", בעוד שלמלכות יש את כל הכוח.

כן, כן. תכירו את ניק דיוויס, אב לשניים, המלך שלא זז, בעוד לשלוש נשותיו - אפריל, דניאל וג'ניפר - יש מקצועות במשרה מלאה, והוא למעשה "אב במשרה מלאה".

ניק פגש את אשתו הראשונה, אפריל, באוניברסיטה לפני 15 שנה, ותשע שנים לאחר הם קיבלו בשמחה את ג'ניפר לנישואיהם ולביתם. "זה נחמד שיש לי ידיים עוזרות עם בעלי" אומרת אפריל, ולמרות שזה נשמע מוזר לחלקכם, בת ה-38 טוענת שהיא שמחה שיש לה נשים נוספות במערכת היחסים כדי לענות על "הצרכים" הרבים של ניק: "יש הרבה עם מה להתמודד. בוא נגיד שבהרבה דרכים ניק הוא די "טיפולי" במיטה",

"אני לא מוכן לצאת עם נשים מכוערות" אמר הבחור שבתמונה
"הדייט שלי הלך להזיז את המכונית שלו - ופשוט לא חזר"
"הפתעתי את אישתי שהתעוורה, ולמדתי איפור בשבילה"

למעשה, הייתה זו אפריל שהכירה את בעלה בן ה-39 לג'ניפר, שהייתה אז בת 19, מתוך מחשבה שהיא תתאים למשפחתם.

"פשוט היה לי ברור שהיא אדם נהדר, והיה הרבה אינטלקט במוח הגדול הזה שלה. גם ידעתי שניק ימצא אותה מושכת", שיתפה אפריל.

"אני אוהב להיות הכפית האמצעית" של נשותיו בלילות, הוא חושף, אבל הסקס תמיד מתרחש באזור אחר בבית, ועם כל אישה בנפרד. בשנה שעברה, כשהמשפחה הפוליאמורית הופיעה בתוכנית "Seeking Sister Wife" (כן, יש כזאת תוכנית. מעניין מתי יעתיקו את הפורמט בישראל), הם קיבלו עוד אישה למשפחתם - את דניאלה בת ה-22.

בטקס החתונה, עם שתי נשותיו האחרות לצדו, ניק הודה שהוא חי את החלום, לפני ש"התחייב" גם לדניאלה "לדעת שכולנו ביססנו את האיחוד האופטימלי שחלמנו עליו, זה פשוט לא ייאמן. אני פשוט מרגיש שאני פשוט חי בגן עדן", אמר. "באמת שמעולם לא חשבתי שאוכל להיות כל כך מאושרת", הוסיפה דניאלה, אישה מספר 3 "לא חשבתי שאושר כזה קיים עד שמצאתי אהבה כזאת".

ועכשיו משפחת דייוויס גדלהעוד יותר, אבל לא בעוד אישה - ג'ניפר, אישה מספר 2, ילדה את ילדתם הראשונה, ורה, ביוני אשתקד. לניק יש גם בן מתבגר מבוגר ממערכת יחסים קודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully