טלפון סמס ידיים איש מקליד הודעה טקסט סמאטרפון סלולרי. ShutterStock
ShutterStock

75% מהרווקים יודעים שהטלפון הורס את מערכות היחסים שלהם

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 8:03

סקר שערכה אפליקציית היכרויות חושפת כי 75% מהרווקים מודים שהם אחראים להרס מערכות היחסים שלהם, ומתייחסים אליהן כאל חוויות למידה שייקחו אותם קדימה, ויקלו על פיתוח של מערכות יחסים עתידיות טובות יותר

סקר חדש מצביע על כך ש-70% מהרווקים והרווקות הצעירים מודים בכך שהם למעשה הסיבה לכך שמערכות יחסים קודמות שלהם התקלקלו. סקר שנערך בקרב 2,000 רווקים אמריקאים בני דור ה-Z ובני דור המילניום, מצא שגם הם מרגישים כמו הנבל בחוויית הדייטינג הנוכחית שלהם - 61% מהגברים ו-50% מהנשים שהשתתפו בסקר הניחו שהם אלה שגרמו לדייטים האחרונים שלהם ללכת למקום פחות חיובי.

למעשה, 75% מהגברים אמרו שהם "יודעים בדיוק" מה הם עשו כדי להרוס את מערכות היחסים שלהם, כולל להסתכל על הטלפון שלהם יותר מדי (46%), להגיע באיחור לפגישות (39%) ולא להציע לשלם את החשבון (39%).

בסך הכל, 75% מתייחסים למערכות היחסים שלהם מהעבר כאל חוויה לימודית ו-60% עושים עבודה התפתחותית אקטיבית לשיפור עצמם עבור מערכות יחסים עתידיות. למעשה, 93% מהם מאמינים שמאמציהם ישתלמו ויובילו אותם למציאת "האחת".

אחרי עבודת בילוש חובבנית יש ניחוש: זה הגבר של אהבה חדשה
מיהו הגבר המסתורי של "אהבה חדשה"? אנחנו דיברנו איתו
הטכנולוגיה התקדמה, הדעות החשוכות לא - את עדיין רחם מהלך

התוצאות, שהוזמנו על ידי אפליקציית ההיכרויות Plenty of Fish בשיתוף עם עמותת A Call to Men ונערכו על ידי OnePoll, מצאו שכמעט שלושה רבעים (74%) מהרווקים והרווקות - 80% מהגברים ו-69% מהנשים - מרגישים שבני זוג עתידיים יראו בהיסטוריית הדייטינג הענפה שלהם יתרון.

אישה מתחרטת. ShutterStock
לא נורא. חוויה לימודית/ShutterStock

"הנתונים מראים שהרוב המכריע של הרווקים והרווקות למעשה די מודעים להרגלים או להתנהגויות שעלולים לחבל בדייטים או במערכות היחסים שלהם", אמרה שאנון סמית', מ-Plenty of Fish. "כתוצאה, הם משקיעים מאמץ להבין את החוויות שלהם לעומק כדי להפוך לחומלים ותקשורתיים יותר, מאזינים טובים יותר ובאופן כללי מודעים יותר לעצמם - ובכך יוצרים סביבה מסבירת פנים יותר עבור הדייטים העתידיים שלהם, ולעצמם".

הדרכים הפופולריות של רווקים ורווקות לשפר את עצמם עבור בני זוג עתידיים כוללות הליכה לטיפול כדי לעבד את טראומות העבר (37%), פעילות גופנית (37%), לישון יותר (36%), לצרוך תוכן לשיפור עצמי כמו ספרים ופודקאסטים (35%) ולתעדף טיפוח עצמי (33%).

כתוצאה ממאמצי השיפור, הנשאלים אמרו שהם לומדים כיצד לקחת בחשבון יותר את רגשותיהם של אחרים (43%), לומדים כיצד להעריך יותר את הדברים הקטנים (39%) ועל החשיבות של זיהוי הערכת שפות אהבה שונות (38%).

שליש (35%) מצאו שלמידת דרכים חדשות וטובות יותר לתקשר ולהקשיב היא מועילה במיוחד, יותר משלושה רבעים (77%) מאמינים שהיתרונות של שיפור עצמי יכולים להועיל להם על פני תחומים רבים בחייהם, כולל היכרויות.

"בין אם רווקים ורווקות פוגשים שותפים פוטנציאליים באפליקציה או בחיים, החוויה צריכה להרגיש טוב, מקסימום לגרום להתרגשות, על פני לחץ, ולהיות מסבירת פנים ומהנה - אבל כל זה יכול להרגיש יותר מדי, אם לא יודעים מאיפה להתחיל", המשיכה סמית' ופירטה - "ההצעה שלי היא קודם כל להסתכל פנימה. כשאתה מרוצה ממי שאתה, אתה מצויד טוב יותר לתקשר, ובטח שלאהוב אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully