צללית. ShutterStock
ShutterStock

מיהו הגבר המסתורי של "אהבה חדשה"? אנחנו דיברנו איתו

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 8:18

אהבה חדשה מתחילה ביום שלישי השבוע - הפעם ארבע הבנות יהיו שלוש, ויגור איתן גבר רווק בדירה בבניין, שגם הוא יקבל הצעות שידוך מהצוות. קצת לפני הפרק הראשון, הנה כמה דברים שאנחנו כבר יודעים על כל המשתתפות, ואפילו קצת מידע על הגבר המסתורי

התוכנית "אהבה חדשה" מתחילה את עונתה השלישית ביום ראשון בערב אחרי החדשות - זוכרים? ארבע רווקות בבית דירות אחד למשך חודש, ושורה של גברים שמותאמים להן על ידי אנשי המקצוע של התוכנית מגיעים לשלושה ימי היכרות שבמסגרתם הם עושים משימות משותפות, עומדים במבחנים, וכמובן ישנים באותה דירה.

רק שהפעם אין ארבע בנות, יש רק שלוש - והרביעית היא למעשה גבר - רווק מסתורי שיקבל הצעות שידוכים מהצוות, ואם להאמין לרמזים שעפים באויר, יפתח רומן עם אחת משכנותיו.

תזכורת: חוקי התוכנית אומרים שבתום כל שלושה ימים כל משתתפת צריכה להחליט האם היא ממשיכה עם השידוך או לא - אם כן, הדייט ממשיך לעוד שלושה ימים. ואם לא - יבוא אחד חדש. בעונה הזאת יכול להיות מעניין לראות בגבר מתמודד עם היפוך התפקידים (הנשים שמגיעות הן "המחזרות", והגבר, במקום לכבוש, נמצא דווקא בצד המתמסר).

ועד אז, הנה כמה תמונות ופרטים על המשתתפות, ואפילו מידע חדש על הגבר, שנשאר מסתורי, אבל הסכים לענות על השאלון שלנו:

הטכנולוגיה התקדמה, הדעות החשוכות לא - את עדיין רחם מהלך
לישראליות ירד הלחץ מחתונה: דו"ח הדייטינג הגדול
ביהמ"ש קבע: האם תפגוש את ילדיה רק בסופי שבוע. מדוע?
אני מאמנת שמנמנה, וככה אני מגדירה מחדש את המושג "כושר"

גיל: 34

מגורים: תל אביב

עיסוק: רופא מתמחה בכירורגיה אורתופדית

מזל: בתולה

סיפור חיים על רגל אחת
בילדותו היה ילד ביישן, שאת שעות הפנאי הוא העדיף לבלות מול משחקי המחשב לבדו, ולא הצליח ליצור קשרים חברתיים עמוקים, דבר שהשתנה בתיכון. את בית הספר הוא סיים עם בגרות מלאה והתגייס לצה"ל. עם סיום השירות הצבאי, הוא מחליט להגשים חלום ישן והולך לקורס מדריכי כושר. במהלך הקורס הוא נחשף לתכנים רפואיים שגרמו לו להבין שרפואה זה הכיוון של חייו. בסיום הקורס נרשם ללימודי רפואה ועובר ל-7 שנים לפירנצה שבאיטליה. בימים אלה מתמחה בכירורגיה אורתופדית.

על מה לא תהייה מוכן לוותר לעולם בבת זוג?
שתהיה עצמאית ובעלת שאיפות בחיים

הטעות הכי גדולה שעשית בחיים?
לא עולה לי כרגע ממש טעויות שעשיתי, אבל החיים עוד ארוכים, אני כנראה אגלה בהמשך (תשובה קצת מדאיגה לדעתנו. היום בערב נראה אם צדקנו)

הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים
לגור וללמוד באיטליה

יובל מאור

יובל מאור. איתן אבוט,
יובל מאור/איתן אבוט

שם: יובל מאור

גיל: בת 29

מזל: בתולה

מגורים: תל אביב, נולדה בחיפה ונמצאת על הקו

מקצוע: מנהלת פרסום במקאן

סיפור חיים על רגל אחת
נולדה בחיפה, ואחרי שנתיים וחצי עברה עם משפחתה לאיטליה. היא זוכרת ילדות קסומה באיטליה, נטולת דאגות. כשהייתה בת 10 חזרו לארץ לחיפה. כשהגיעה לארץ נחשפה לכל הדברים הקשים במדינה, והחזרה לארץ לא הייתה תמיד פשוטה עבורה. יובל היא הילדה החנונית, החרשנית, שכבר בלימודים בריאלי בחיפה היא הצטיינה, לא הבריזה משיעורים, שאפה תמיד ל-100 ומקסימום קיבלה 97 (ציון שלפי אבא שלה מצריך הסבר - למה לא 100). בצבא התגייסה לחיל האוויר, יצאה לקצונה, עשתה תפקידים שהיו לה מעניינים ומשמעותיים. יובל זוכרת את הצבא לטובה ממש, גם כשלא תמיד היה לה קל, זה חישל אותה.

אחרי הצבא למדה מדעי המדינה ותקשורת באוניברסיטת חיפה, נהנתה מהלימודים מאוד, ואף קיבלה תואר מצטיינת. בסיום הלימודים התקבלה לעבודה כתקציבאית במקאן - חברת הפרסום המצליחה. היום היא מנהלת הפרסום של אחד מהלקוחות הגדולים שלהם. לצורך העבודה עברה מחיפה לתל אביב, פה היא נמצאת בשנה וחצי האחרונות. לא פשוט לה עם המעבר מחיפה, והיא חוזרת להורים ולמשפחה כל סופ"ש וכמעט ולא 'סוגרת שבת בתל אביב'. היא מאוד מחוברת למשפחה שלה ומדברת איתם על בסיס יומי, וגרה בדירה עם שני שותפים אליהם היא גם מחוברת מאוד, בזמנה הפנוי יובל נהנית לסרוג. יובל מעולם לא הייתה במערכות יחסים באמת רציניות, הן תמיד נמשכו גג כמה חודשים, או נפרסו על כמה שנים עם הרבה פרידות באמצע.

על מה לא תהיי מוכנה לוותר לעולם בבן זוג?
על הומור - אני לא יכולה להיות עם בן זוג שלא מחייך, שמח ואוהב את החיים.

הטעות הכי גדולה שעשית בחיים
לא נלחמתי על אהבה

הדבר הכי טוב שעשית בחיים
למדתי להילחם על אהבה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

נויה אריאלי

נויה אריאלי. איתן אבוט,
נויה אריאלי/איתן אבוט

שם: נויה אריאלי

גיל: בת 27

מזל: גדי

מגורים: תל אביב

מקצוע: דוגמנית ומדריכת פילאטיס, סטודנטית לנטורופתיה

סיפור חיים על רגל אחת
נויה נולדה בבית אליעזר, הילדה הקטנה לצד שתי אחיות גדולות. היא מספרת על ילדות קשה, שבה היה לה קשה ליצור קשרים חברתיים. הקושי החברתי הגיע לשיאו בכיתה ו', בחרם שנמשך שבוע ימים. בגיל שמונה עשרה נויה סיימה את התיכון עם בגרות מלאה והתגייסה לתפקיד בשב"כ. אחרי השירות הצבאי סוכן דוגמנות גילה אותה, ובעקבות הצעת עבודה, עברה נויה למספר חדשים לצרפת; זאת הייתה תחילתה של קריירת הדוגמנות שהגיעה לשיאה ב-2017 בתחרות מלכות היופי שם הגיעה לרביעיית הגמר. שנה אחרי התחרות היא מחליטה לשנות כיוון והלכה ללימודי טיפול בעזרת נטורופתיה ותמציות באך שאותם מסיימת בימים אלו.

לנויה לא היה הרבה מזל בזוגיות עד היום. לא פעם קרה שהיא יצאה עם גבר, הרגישה שהיה מושלם ואז הוא נעלם. פעמים רבות היא מרגישה שאנשים מסמנים "וי" על כיבושה של נויה הדוגמנית היפה, ולא באמת רוצים להכיר אותה ולהחזיק איתה מערכת יחסים רצינית וטובה. לדבריה לרוב גברים נפרדים ממנה, והיא לא ממש יודעת לשים את האצבע על הסיבה.

על מה לא תהיי מוכנה לוותר לעולם בבן זוג?
על חברות כנה

הטעות הכי גדולה שעשית בחיים
אני לא מצטערת על כלום

הדבר הכי טוב שעשית בחיים
אני מתנדבת במקום שנקרא "הנדימנים" - לשיפוץ של בתים של אנשים חסרי יכולת, פעם בחודש

דניאל לוי

דניאל לוי. איתן אבוט,
דניאל לוי/איתן אבוט

שם: דניאל לוי

גיל: 29

מגורים: רמת גן

מקצוע: עורכת דין בחברת סטארט אפ

מזל: סרטן

סיפור חיים על רגל אחת
לדניאל יש אח אחד גדול ממנה, והוריה התגרשו כשהייתה ילדה. היא קרובה מאוד לאמא וסבתא (גם פיזית - היא ממש מתגוררת לידן. למעשה סבתא היא זו שמכבסת לה את הבגדים עד היום. אחרי הצבא דניאל החלה ללמוד משפטים באוניברסיטת תל אביב, וכרגע היא עורכת דין של חברת סטראט-אפ. היו לדניאל 3 מערכות יחסים רציניות בחייה, אבל אף אחת לא נמשכה מעל לכמה חודשים. דניאל מאוד אוהבת לעשות ספורט בזמנה הפנוי, ובעיקר מוצאת את עצמה משקיעה בעבודה ומבלה לבדה, ולא ממש מצליחה לפתוח את הלב לאהבה.

על מה לא תהיי מוכנה לוותר לעולם בבן זוג?
לב טוב ונתינה

הטעות הכי גדולה שעשית בחיים
הכל מאוד מדויק לנו, כל טעות היא שיעור, ולכן לא יכולה להצביע על משהו ספיציפי.

הדבר הכי טוב שעשית בחיים
דחיתי את ההתמחות שלי בעריכת דין וטסתי לטיול עם חברה במרכז אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully