גבר מביט אל האופק. ShutterStock
ShutterStock

אחרי עבודת בילוש חובבנית יש ניחוש: זה הגבר של אהבה חדשה

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 13:45

שברנו את הראש שלנו מי יכול להיות הגבר של אהבה חדשה, זה שהם מסרבים להראות לנו בפרומו. אנחנו רק יודעים שהוא רופא, שהוא מוכר, ושהוא חתיך. אז עשינו עבודת בילוש חובבנית ויש לנו ניחוש

לא זוכרת מאיפה שמעתי את השמועה הזאת, אבל שמעתי מתישהו בוודאות שהגבר המסתורי של "אהבה חדשה", זה שהם מסתירים מאיתנו - שהוא גם רופא, היה פעם בנינג'ה ישראל. אז עשיתי את מה שאמורים לעשות במקרה כזה - הנחתי שזה נכון, וחיפשתי אם היה פעם תלמיד רפואה שגם עשה נינג'ה, וגיליתי שכן - יש אחד כזה, הוא הופיע בתוכנית ב-2019, והוא אכן חתיך.

כשנכנסתי לאיסטגרם לבלוש עוד, ראיתי את הדבר המחשיד הבא: הפרופיל שלו סגור זמנית, שאם לא ידעתם, זה מה שעושים סלבס לעתיד כשהם יודעים שעולה עונה של תוכנית ריאליטי שיכולה להעלות להם את העוקבים.

ניסיתי לתשאל את רשת, אבל הם סירבו בתוקף לגלות לי אם אני צודקת או לא - אז החלטתי שאפתח את הסוגייה הזאת בפני הקהל, אספר לכם קצת על האיש, ואתן לכם לנחש יחד איתי אם זה הוא או לא, ונדע כולנו עד היום בערב.

ג'וש סיימונס. קשת 12, צילום מסך
תכירו את ג'וש סיימונס/צילום מסך, קשת 12

מה דעתכן.ם?

נשמע הגיוני
זהו בטוח הוא - יש לי מקורות
הלוואי, אבל לא נראה לי
480 משתתפים

ד"ר נינג'ה, שככה קראו לו בעונה שלו, נולד וחי בארה"ב הרבה זמן, אז היה כמובן רווק שכולו קוביות, וכנראה שגם כיום, אחרי ארבע שנים וההתמחות, הוא בכושר מצוין לא פחות, ועדיין עומד בסטנדרטים הגבוהים של אסי, שמוכן היה להתאשפז איפה שהוא עובד, ושל רותם, שכינתה אותו "חלומה של כל אם עברייה".

הטכנולוגיה התקדמה, הדעות החשוכות לא - את עדיין רחם מהלך
לאכול, להתפלל, לחסוך: האישה שהגיעה לפסגת הקוסמטיקה הטבעית
לישראליות ירד הלחץ מחתונה: דו"ח הדייטינג הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully