אמה צ׳מברליין. חו״ל,
חו״ל

כמעט שלא רואים אותו: המייק אפ החדש של אמה צ'מברליין

1.3.2023 / 20:42

כל מיני דברים מתרחשים כרגע בלנקום - מוצרים חדשים ובראשם המייק אפ המשודרג הזה, וגם - לא פחות חשוב, הפנים החדשים של המותג סוף סוף מדור ה-Z, היזמית והמשפיענית אמה צ'מברליין שמדברת על דימוי עצמי וכוחה של האותנטיות ל- 30 מיליון העוטקבים שלה

המותג הותיק לנקום, כבר הציג לנו שגרירות רבות לאורך השנים, אבל הנשים שהיו מזוהות איתם כמעט תמיד היו נשים במלוא מובן המילה - שייצגו נשיות, עידון, שחיו בעולם שנשלט על ידי גבריות, והצורך שלהם להתייפות מגיע ממקומות שדור ה-Y וה-Z לאו דוקא יכולים להזדהות איתן.

אמה צ'מברליין, לעומת זאת, היא משפיענית ויזמית בת 21, שלה 30 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, והיא השגרירה העולמית החדשה של המותג, שבמקום לייצג את הערכים המקוריים שלו - לוקחת את לנקום למקום של מודעות גבוהה לאונטיות ודימוי גוף שמיושר עם אמת פנימית, או לפחות עם חיים של חיפוש בלתי מתפשר אחריה.

המסקרה המושלמת לא קיימת - אבל את יכולה לערבב לך אחת
"הפתעתי את אישתי שהתעוורה, ולמדתי איפור בשבילה"
"יש לי 3 נשים, הן עובדות ואני מלך שזז מעט. כמו בשחמט"

המייק אפ החדש שמושק ברגעים אלו ויהיה בחנויות בימים הקרובים, פותח בכוונה לענות על העקרונות הללו - יופי טבעי, אמיתי, לא "מחופש" מדי - ובעיקר כזה שלא משנה את מראה העור ואת תווי הפנים, אלא משתלב באופן בלתי משתלט עם הנתונים הקיימים, או כמו שאייקונית האופנה אומרת בכל סרטון שלה - BE YOURSELF.

מי שרוצה לצפות באמה משוטטת ברחובות פריז ופותחת את הדלתות של המשרדים של לנקום, יכול לצפות בסדרה "איך אומרים יופי בצרפתית" שעלתה ב-12 בינואר.

Teint Idole Ultra Wear Care & Glow

כבר בסרטון הפרסומת המציג את המייק אפ, רואים את הנשים שמדגמנות אותו משצמשות בו, ובניגוד לפרסומות איפור אחרות, רואים את פגמי העור שלהן בקול רם וברור, וכתוצאה גם את הכיסוי המצוין של המייק אפ החדש. שנית, אחרי התנסות ראשונה כבר אפשר לומר שמדובר במוצר מעולה, שעושה את העבודה, ונראה יפה על העור, גם אם הוא במצב לא להיט עקב מזג אויר מייבש ופגעי זמן.

היתרונות: SPF 25, שזה מאד גבוה למוצר איפור, וטכנולוגיה שמשלבת רכיבי טיפוח עם עמידות ל-24 עות, לצד כיסוי בינוני, שניתן לבנייה עד למדיום וול, אם נשתמש רגע בז'רגון של מידות צלייה. יש רק בעיה אחת עם הליין החדש הזה, והוא מספר הגוונים המועט, יחסית (9 גוונים) שבחברה כמו לנקום שפונה לכולן - זה קצת מוזר. בתקווה שהגוונים הנספים נמצאים בתכנון ובייצור כבר עכשיו, המלצה שנוגעת לאיכו שלו, כבר אפשר לתת בלב שלם.

פורמולה
מועשרת ב-82% סרום, עם חומצה היאלורונית וחומצה מנדלית
אחרי 4 שבועות, הפורמולה של 82% סרום מסייעת בהמרצת זוהר העור, מחליקה
ומעדנת את מרקם העור על מנת להעניק זוהר מרהיב יותר.

לאחר שימוש אחד במייקאפ - לפי 99 נסייניות
23%+ שיפור באחידות גוון העור
9.8%+ עור פנים זוהר יותר
12.7%+ מרקם עור חלק יותר

בדיקה קלינית על 40 נשים אחרי 3 שבועות של שימוש במייקאפ:
90% אומרות שחל שיפור בעור שלהן גם כשהוא ללא כל איפור
89% העור נראה חלק יותר
90% גוון העור אחיד יותר
87% העור נראה מלא לחות
85% העור נראה זוהר יותר

לנקום מייק אפ. חו״ל,
כמעט לא רואים, אבל רואים. רק חבל שיש רק 9 גוונים/חו״ל

מחיר: 179 ש"ח
ניתן להשיג באתר לנקום, ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר- פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully