שרה נתניהו במשפט תביעת הדיבה שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

נצורה במספרה: כך תיצרי את הלוק האיקוני של הגברת, בשעה בבית

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 14:10

אתמול שרה נתניהו אשת רוה"מ היתה נצורה במספרה למשך שעות כדי לעשות גוונים. אחרי שיצאה בשלם קיבלה חיבוק גדול מאבאלה וכולנו נרגענו - החלטנו לברר - כמה זמן באמת לוקח לעשות גוונים במספרה, והאם יש דרכי קיצור

אמש כולנו עקבנו בדריכות אחרי מצבה של שרה נתניהו, שהייתה נצורה במספרה (שזה אחלה שם לשיר הייקו עגמומי), שלוש שעות תמימות, וכל זה כדי להגיע לתור שלה לחידוש הגוונים, שלמרות המצב במדינה, האלימות בהפגנות, והשיבושים באופן כללי - כל מי שמתחזקת גוונים, יודעת עד כמה זה מסובך, ושאם יש תור שאסור בשום אופן לבטל - זה תור לגוונים, שיכול להגיע גם לזמן של 6 שעות. כך שהמצור על אשת רוה"מ היה יחסית קצר. גם התחזוקה דורשת רענון כל שבועיים עד חודש, בקיצור, זה מייגע בערך כמו תור לקופ"ח.

ואחרי שנהנינו, קצת ברצינות. חלקינו צובעות שיער בבית (תופעה שהתגברה בתקופת הסגרים), אבל לעשות גוונים עדיין קצת מפחיד אותנו לעשות לבד.

פנינו למומחה כדי לברר, אחת ולתמיד איך עושים גוונים בבית, לבד, ומבזבזים הרבה פחות זמן. בכדי לצבוע את הגוונים מומלץ להשתמש בחומרים איכותיים מאוד, ולהקפיד על סדר פעולות נכון, וכך ניתן ליצור מראה גוונים ממש כמו במספרה בתהליך קצר יחסית.

כשיימאס לכם מטינדר: תתחילו להשתמש בו כדי להרוויח קצת כסף
כמעט שלא רואים אותו: המייק אפ החדש של אמה צ'מברליין
"יש לי 3 נשים, הן עובדות ואני מלך שזז מעט. כמו בשחמט"

ליצירת העיסה יש לקחת אבקת הבהרה ולערבב אותה עםחמצן. כיום יש המון אבקות הבהרה שמכילות חומר שמגן על השיער - רצוי להשתמש בכזה. לאבקת ההבהרה מוסיפים קרם חמצן בעל אחוז המותאם לסוג השיער שלך - אחוז נמוך (2%) לשיער צבוע או פגום, ואחוז יחסית גבוה (6%-9%) לשיער טבעי ולא צבוע. המון מותגי שיער מציעים כיום גם בוסטרים המסייעים בהעמקת הגוון וביצירת הבלונד המושלם עבורך.

אינדולה בלונד. אינדולה,
BLOND EXPERT ULTRA LIFT BOOSTER/אינדולה

לפני שניגשים ליצירת המראה, מומלץ להכין 'מיני תכנית עבודה':

איזה שיער יש לך?
שיער טבעי יכול להגיע בקלות גם לגווני אפור וקרם, שיער שצבוע בצבעים כהים יכול להגיע לגוון בלונד זהוב, אבל ליצירת גוונים בהירים יותר או גוונים קרים נדרשים לרוב מספר טיפולים.

באיזו טכניקה תשתמשי?
יש שתי טכניקות מובילות ליצירת גוונים, האחת היא כובע גוונים והשנייה היא רצועות נייר אלומיניום. טכניקת הכובע יוצרת את מראה הגוונים האייקוני שכל אחת יכולה ליצור בבית בעזרת כמה מוצרים שניתן לרכוש כמעט בכל מקום. בטכניקה הזו נחבוש כובע שדומה מעט לכובע רחצה בעל חורים קטנים. בעזרת מסרגה שמגיעה יחד עם הכובע שולפים חלקי שיער דקים בהתאם לכמות ולעובי שרוצים להבהיר.

תביעת לשון הרע על סך 837,000 ₪ שהגישו משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, בימ"ש שלום ת"א, 12 ביוני 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
גוונים צפופים ומוקפדים בשיטת נייר האלומיניום/פלאש 90, אבשלום ששוני

הכנת החומר
מערבבים את החמצן עם החומר בכמויות מדויקות לפי הוראות השימוש המצוינות על המוצר שבחרתן, מורחים על כל חלקי השיער שהוצאנו מהכובע, או הפרדנו מראש, וממתינים. מומלץ להמתין בשמש או במקום חם, מאחר החום מסייע ליצירת ההבהרה, וזמן ההמתנה הוא בין חצי שעה לשעה וחצי - תלוי בגוון אליו נרצה להגיע וכמובן באחוז החמצן בו השתמשנו. כך או כך לא מומלץ בשום פנים ואופן להשאיר את החומר על השיער מעל שעתיים.

חפיפה + טיפוח
לאחר ההמתנה חופפים את השיער, מומלץ עם שמפו שמותאם לתהליך הבהרה, לדוגמת שמפו בלונד אקספרט, של אינדולה. לאחר החפיפה מומלץ להשתמש במסיכה או מוצר משקם שלא מצריך שטיפה, כמו מסיכת K18.

הגברת הגוון
אם לאחר החפיפה הבנת שהגוון לא מספיק בהיר או לא בדיוק הגוון שחשבת עליו, ניתן להוסיף צבע שטיפה לשיער או מסיכת צבע שניתן לרכוש כמעט בכל מספרה או פארם. בעזרתו ניתן לקבל אקסטרה גוון בלי להעביר את השיער תהליך כימי נוסף ללא צורך.

אינדולה בלונד. גיא דויטש,
אינדולה בלונד/גיא דויטש

איך יוצרים את הלוק של שרה נתניהו?

שרה היא בעלת שיער דק ואירופאי עם פחות פיגמנט כתום, והגוונים בשיערה הם גוונים במראה צפוף בטכניקה של ניירות אלומיניום - אמנם טכניקה מתקדמת יותר אך עם קצת סבלנות כל אחת יכולה ליצור גוונים מהממים בבית.

איך?
מחלקים את השיער לארבעה חלקים, מתוך כל חלק מוציאים קבוצות שיער אותן רוצים להבהיר, מניחים רצועת נייר אלומיניום מתחת לקבוצת השיער, מורחים את החומר על השיער, לאחר מכן סוגרים את הנייר כשבתוכו קבוצת השיער הצבועה - בכדי ליצור הפרדה מוחלטת בינה לבין שאר השיער. בכדי ליצור את הלוק הספציפי של הגברת נתניהו צריך ליצור שבילים דקים וצפופים בשיער, לשם כך יש להכין המון רצועות אלומיניום, מכיוון שמדובר בגוונים צפופים שנוצרו בדיוק ובסמיטריה מוקפדת.

גם זמן ההמתנה שלה עומד על כשעה לערך, אך חשוב לזכור שמדובר בשיער שנצבע באופן כמעט זהה במשך המון שנים. ניתן לראות שהיא מעשירה את מראה השיער עם תוספות באותו הגוון.
ממתינים בין חצי שעה לשעה וחצי ולאחר מכן שוטפים - וגם בטכניקה הזו ניתן ומומלץ להשתמש במוצרים המשלבים חומרים המגנים על השיער ותוספים שיסייעו למראה עשיר ועמוק של הצבע ויסייעו בשמירה ושיקום השיער לאחר הפעולה הכימית.

טיפים: מאור איבגי מנהל הדרכה בחברת אינדולה ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully