טינדר. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

כשיימאס לכם מטינדר: תתחילו להשתמש בו כדי להרוויח קצת כסף

1.3.2023 / 16:19

משתמש הטינדר הזה לקח את האפליקציה צעד אחד קדימה, והשתמש בה באופן מקורי - לא כדי למצוא זיווג, אלא כדי להגיע להרבה אנשים באיזור שלו שאולי מעוניינים לקנות נר יפה בהנחה. אמנם הוא הורחק לצמיתות, אבל על הדרך עשה הרבה כסף. שווה

"טינדר חסמו אותי לכל החיים" חושף תומפסון פארייר בסרטון טיקטוק, ומגלה לכל המעוניינים טריק פשוט אך גאוני, שאולי לא ימצא לכם זוגיות, אבל יכול להיות שיעשה לכם הרבה כסף. לפחות עד שיחסמו אתכם לצמיתות מהאפליקציה.

זה התחיל בפרופיל רגיל בטינדר, שבו הוא משתמש כבר שנים רבות, אבל יום אחד עלה במוחו רעיון מעניין, והוא הלך עליו "תחשבו על זה" הוא מסביר בסרטון "טינדר היא אפליקציה מבוססת מיקום, אז לקחתי את הפרופיל האישי שלי, והסבתי אותו - במקום תמונה שלי שמתי תמונה של נר מהמם שאני מוכר בעסק, עם קוד קופון של 5 דולר, והתחלתי להחליק ימינה."

כמעט שלא רואים אותו: המייק אפ החדש של אמה צ'מברליין
"הוא תופס לי את החזה, ויד שניה הוא מכניס מאחורה בין הרגליים"
6 מתוך עשרה גברים הם רווקים - לפי המחקר הזה, המצב עוד יחמיר
מחקר חדש טוען: OnlyFans למעשה בריאה מאוד לחיי המין שלך

בשלב מסוים, הוא מספר, מיצה את האיזור שבו היה באותו זמן, ומאחר וזו הייתה הצלחה וכולם הורידו את קוד הקופון שלו הושתמשו בו, החליט להמשיך את הדיל מאיזור אחר, שעוד לא היה בו.

@thompsonferrier_nyc Banned from tinder for life. Who wants to join me to create Binder. #Let'sDoThis #ThompsonFerrier_NYC ♬ original sound - Thompson Ferrier

"כשסיימתי את האנשים באיזור שלי, מצאתי את טינדר פרו, שמאפשר לך להיות בכמה מקומות בו זמנית, מסתבר. הלכתי על זה. ונחשו מה? זה עבד. אנשים עפו על זה, הורידו את הקופון, וקנו הרבה נרות. היה מדהים. אבל אז חסמו אותי, כי עברתי על החוקים של האפליקציה. אז אני בטינדר כבר לא אוכל להיות, אבל זה היה טריק כל כך טוב, שאני ממליץ לכל אחד שיש לו עסק קטן לעשות את זה."

sheee חושבת שאם יש לכם טינדר וכבר נמאס לכם להסתכל בו, אולי זה רעיון לא רע, לנצל את האפליקציה למכירות, לפחות עד סוגרים לכם אותו. למעשה אנחנו מסכימות עם פארייר, שחושב שצריך לפתוח אפליקציה חדשה בשם "בינדר", כמו טינדר, מבוססת מיקוד - אבל לעסקים. האמת? רעיון מדהים, שמישהו ילך על זה מהר, לפני שאנחנו עושות את זה בעצמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully