לוק ושרה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כשההורים בני דודים ממש רחוקים: נפגשו פעמיים בחיים, ומאורסים

30.1.2023 / 16:39

לוק ושרה הם זוג מאורס, שגרים 9000 מייל זה מזו, ולכן נפגשו פיזית רק פעמיים בחיים. יש להם שמות של בובות, וגם חיים מהפנטזיות. האם מערכת יחסים יכולה לעבוד בשלט רחוק?

הקיץ של לוק ושרה - כולל הצעת הנישואים/lukethomasbond

לוק בונד בן 22, ושרה דורו בת 21, הם שני מדריכי כושר עם שמות של בובות בארבי, שגם מנהלים חיי זוגיות שיכולים להצליח רק בסרטים ובאגדות - הם נפגשו באינסטגרם בדצמבר 2021 והתחברו דרך "ערכים משותפים" שמלעשה זה ערך אחד והוא אורח החיים הבריא שלהם.

"הוא שאל אותי כמה שאלות על כושר, מכיוון שהוא גם עושה אימונים אישיים", סיפרה דורו ל-SWNS על תוכן השיחות המוקדמות שלהם. "בפעם השנייה שהוא פנה אלי, כבר הרגשתי כאילו אני מכירה אותו, מה שגרם לי להרגיש קצת יותר נוח. בפעם הזאת הוא היה יותר אמיתי ושאל על האמונה שלי, פסוקי תנ"ך וזה".

למרות שחיו במרחק של 9000 מייל זה מזה (בערך 15,000 ק"מ), בני הזוג מחשיבים עצמם לזוג לכל דבר, ומפנים זמן איכות ל-FaceTime. הם עשו זאת עד שנפגשו לראשונה אישית ביולי 2022, וממשיכים עד היום.

לוק ושרה. אינסטגרם, צילום מסך
נפגשו רק פעמיים, אבל לא חשוב/צילום מסך, אינסטגרם
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בפגישתם הראשונה, ביולי, נסע בונד 32 שעות מוולינגטון, ניו זילנד, כדי לפגוש את שרה בביתה שבסאפולק, וירג'יניה: "זה הרגיש כמו חלום, כשפגשתי לראשונה את לוק" היא סיפרה "חוויה שמעולם לא הרגשתי לפני כן - החיבוק הראשון הזה היה משהו שחיכינו לו כל כך הרבה זמן, אז אתם יכולים רק לדמיין כמה מרגש היה הרגע הזה כשרצנו, ונתנו זה לזה חיבוק", נזכרה ,כולה זורחת, ביום המאושר הזה. "עד היום הרגע הזה עדיין יושב לי בראש", הוסיפה.

שרה לא טמנה ידה בצלחת, ובפעם הבאה, בדצמבר, היא זו שעשתה את הטרק הארוך לניו זילנד כדי לבלות את חג המולד עם לוק ומשפחתו. להפתעתה, בונד כרע ברך והציע לה נישואים במהלך טיול קמפינג משפחתי.

"זה היה סופר מרגש, כי המרחק היה משהו שהיינו צריכים לפתור - האם אנחנו רוצים לבלות את חיינו ביחד - החלטנו את זה כי אנחנו לא רוצים להמשיך לנסוע הלוך ושוב", אמרה. בעוד שהם חושבים איפה יתמקמו, בני הזוג בהחלט מתכננים לחיות יחד יום אחד. לעת עתה, הם יצטרכו להסתמך על האמון שיש להם זה בזה עד שלוק שוב יטוס לארה"ב כדי לפגוש את שרה ומשפחתה באפריל.

כשדיברה על אירוסיהם, ועל המרחקים הארוכים, אמרה שרה כי: "הדבר החשוב הוא לסמוך אחד על השני, במיוחד כשאתם רחוקים אחד מהשני. תמיד יהיו מחשבות קטנות שיכולות לצוץ לנו בראש, כי לנהל תקשורת אפקטיבית ממרחק כזה, זה לא בדיוק סיפור פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully