נורמה וויליאמס, בת 74. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

בקרוב על מסלול "אני בת 74, ובכושר הכי טוב שהייתי בחיים שלי"

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 12:50

נורמה וויליאמס היא אישה עם גוף ארוך ואתלטי שלרובינו נותר רק לחלום עליו, אפילו בגיל 25. האם זה בגלל החיים הטובים שהיא מנהלת באיטליה, או שנורמה עלתה על טריק שלא הכרנו? זה מה שהיא עושה כדי לשמור על עצמה, וזה כולל אובססיה לביסקוויטים

נורמה וויליאמס, במקור מליברפול, טוענת שיש לה יותר אנרגיה עכשיו מאשר כשהייתה נערה, ומאמינה שהאמונה שלה שהיא לא לעולם לא תהפוך ל"זקנה" באמת, עזרה לה לשמור על המראה האתלטי ועל שמחת החיים שלה. יכול להיות שזה קשור לאורח החיים הפעיל עד מאוד שהיא מנהלת בספולטו, שבאיטליה, הליכות יומיות של תשעה קילומטרים, וקצת אימוני כוח קלילים.

לא רק שיש לה גוף של אישה בת 24 עם גנטיקה ממוזלת, אלא שהיא עדיין אוחזת בחלומות של הגיל הזה, ומתכננת להפוך לדוגמנית מסלול.

"רופאים אומרים לי שיש לי את רמות הבריאות והכושר של ילדה בת 20 ובכושר", היא חשפה, ומספרת כי דווקא בגילאים האלה, ולמשעה ברוב שנותיה היא סבלה מעודף משקל ואכלנות כפייתית:

"יש לי 3 נשים, הן עובדות ואני מלך שזז מעט. כמו בשחמט"
מחקר חדש טוען: OnlyFans למעשה בריאה מאוד לחיי המין שלך
"הדייט שלי הלך להזיז את המכונית שלו - ופשוט לא חזר"

"הייתי הולכת לישון עם כמה חבילות של מרשמלו, שוקולד, שקיות ענקיות של חטיפים, הייתי שבר כלי
הרגשתי רע כל הזמן. רמות האנרגיה שלי עלו באופן אקספוננציאלי במהלך 50 השנים האחרונות," קובעת נורמה. "וזה מה שמניע אותי לחיות כמו שאני חיה".

נורמה מאמינה בכל ליבה שהמצב המנטלי הוא המפתח לשמירה על הנעורים, ואומרת שהיא מעולם לא הרגישה שהשנים שחולפות צריכות להכתיב מה היא עושה בחייה, ואיך היא מתנהגת ונראית: "תמיד הכחשתי שיש דבר כזה זקנה, אמרה נורמה. "אני ממשיכה להשתפר כל שנה ולא רואה סיבה שלא אגשים את החלומות שלי", וזה למרות שהיא שותה בקבוק יין שלם כל יום.

כעת היא מנהלת אורח חיים ספורטיבי במיוחד באיטליה, עושה הליכות ואימונים יומיים של תשעה קילומטרים - ומנהלת את Umbria Holiday Rentals עם בן הזוג לורי, בן ה-85. "לפרוש ולא לעשות כלום עם החיים שלך, זה כמו לשים רגל אחת בקבר," היא מזהירה "חשוב לשמור על רוח הרפתקנית ולהבין מה קורה בעולם של היום".

נורמה לא מקבלת את ההנחה שהעולם שייך לצעירים "כפי שמצפים מאיתנו להאמין", ומוסיפה כי "על הזקנים בחברה שלנו להוות דוגמא ומודל לחיקוי לצעירים. כמו שילדה בת 16 אמרה לי לאחרונה, "נורמה, כשאהיה בת 40 אני רוצה להיות כמוך! כל הצעירים אומרים אותו דבר: "כשאהיה מבוגר אני רוצה להיראות כמוך, נורמה".

נורמה אומרת שבעוד שנות העשרים לחייה היו מלאות בהרגלי אכילה לא בריאים, היא מנהלת כעת אורח חיים פעיל ונותנת לעצמה להתפנק עם פינוקים, ומתעקשת שהיא אף פעם לא סופרת קלוריות, ובמקום זה, היא מתמקדת בשמירה על עצמה בכושר שיא. ארוחת הערב שלה היא אגוזים מסוגים שונים, מבחר של בשרים וגבינות, לחמים מקמח מלא, סלמון בגריל או סרטנים, תפוחי אדמה וירקות'.

"ארוחת הבוקר שלי היא קרואסון מקמח מלא במילוי דבש, בתוספת קפוצ'ינו חלבי", היא מספרת. "לפעמים שניים או שלושה קפוצ'ינו כאלה ביום." נורמה גם שותה כשש כוסות תה ביום, כל אחת עם שני סוכר, ולטענתה לעולם לא סופרת קלוריות, ורק משקיעה בשמירה על משטר פעילות גופנית פעילה.

"אני יכולה לחסל ארבע או חמש חבילות של חמיש עוגיות מלוחות בקלות אחרי הארוחה העיקרית שלי" מודה נורמה " התזונה שלי לא מושלמת, אבל הנה שני כללי זהב: "אני אף פעם לא אוכלת לפני התרגילים היומיומיים וההליכה שלי, מה שלפעמים אומר שלא אוכל ארוחת בוקר עד 15:00, ואני אף פעם לא מנשנשת בין הארוחות", הסבירה.

בכל בוקר היא קמה מהמיטה ועושה סטים של בין 20 ל-30 חזרות עם משקולות של 4 ק"ג, ומאוחר יותר
עוד 20 עד 30 חזרות בזמן שהיא מחכה שהקומקום ירתח לכוס התה של בבוקר: "ואז אני יוצא להליכה מהירה של 9 ק"מ שלוקחת 90 ​​דקות בסוף השבוע אני נחה."

היא מודה שאנשים "בהלם בדרך כלל" כשהם מגלים מה גילה כשהם פוגשים אותה, ושזרים סקרנים שואלים אותה לעתים קרובות בת כמה היא. "אני לא מראה סימנים של האטה," היא הוסיפה. 'אם כבר, אני מהירה יותר ויש לי יותר אנרגיה עם כל שנה שחולפת".

"החלום האולטימטיבי שלי הוא לצעוד על המסלול של מילאנו", היא אומרת. "אני לא מבינה למה אני לא יכולה לצעוד כמו שאני לצד יפהפיות בנות 17 בלי שיהיה לי את השיער הלבן המסורתי של "זקנות?
להיפך - אני רוצה להראות לעולם שאת לא צריכה להיראות כמו הזקנה הסטריאוטיפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully