ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בראיון לאולפן וואלה 17 ביולי 2022. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה: השרה, השררה, ונתניהו שרה

עירית ברנר

9.3.2023 / 17:27

אמנם עם כוח גדול מגיעה אחריות גדולה, אבל מעטים האנשים שמסוגלים לא להיסחף. סיפור קטן על השרה, השררה ונתניהו שרה. טור אישי עירית ברנר

בעקבות אמירות שומטות לסת בשבוע האחרון תהיתי ביני לבין עצמי מה קורה לאנשים ובעיקר לנשים במקרה זה, כשהשררה מגיעה להן למוח אך פוסחת על הלב' ונזכרתי בסיפור שסיפרה לי חברתי. נקרא לה מ'.

מ' ובעלה בעלי עסק משגשג בתחום הטכנולוגיה. היא גם היועצת המשפטית של החברה, ולכן, לפני כמה שנים הם הוזמנו ע"י ממשלת מרוקו לסיור, שזה במרוקאית מדוברת הזמנה דיירקט מארמון המלך.
וזה מה שהיא סיפרה לי בשובה.

"כבר כשיצאנו מהטרמינל זיהינו מספר אנשים בחליפות אוחזים בשלט עם שמנו, הם לחצו את ידינו ונדמה לי שאף קדו קידה קטנה. אספו מאיתנו את המזוודות והוליכו אותנו למכונית שרד, חיכו שנתיישב, בעוד עוזר א' אף החזיק לי את התיק והמעיל והניח את התיק לצידי כאילו היה מדובר בתינוק בן יומו. הובלנו למלון מהחלומות ונציג המלוכה עצמה רק חיכה שנבקש משהו. לא היה צורך לבקש, מבט קטן לעבר חדר הרחצה הוביל אותו להביא לי עוד מגדל של מגבות רכות וריחניות. לרגע היה טפטוף, ושליק-שלק מטריה ענקית התרוממה מעלי. למחרת ובשאר הימים כל הצוות המשרת הזה חג סביבנו. כמעט שכחתי איך פותחים דלתות או איך נושאים שקית או תיק. לאחר חמישה ימים הסתיים הסיור, והחלטנו להמשיך לטייל מספר ימים באופן פרטי. שכרנו אוטו וכשהוא (להלן הבעל, גם לו נקרא מ') עצר לידי עם המכונית השכורה, המשכתי לעמוד כמו בת אצולה עם דם כחול. עד שמ' נבח עלי כנסי כבר לאוטו זה נגמר הטיפול המלכותי".

שרה נתניהו במשפט תביעת הדיבה שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
השררה ממכרת. שרה נתניהו/ראובן קסטרו

מסקנה", היא המשיכה, "אני מתחילה להבין את שרה נתניהו. אם אני התרגלתי כל כך מהר לטובות השררה, כאילו הייתי רעיית הסולטן אז מה רוצים ממנה, שהיא חיה בסטייל הזה שנים ארוכות?".

מאז מפעם לפעם כשקורים דברים שלא יאומנו אנחנו נזכרות ב"מסקנה" הזו שלה, אני לא בטוחה שזו רק תופעה של פוליטיקאיות, פשוט להן רואים את זה - כמו נשות הליכוד שסירבו לשבת אחת עם השנייה כדי להתראיין לכבוד יום האישה, או כמו בשישי אצל אלמוג בוקר נשאלה השרה ל...(למה בעצם?) מאי גולן בעניין פשרה בנושא הרפורמה/הפיכה וואט אבר. בחיוך זחוח ובנחרצות מתנשאת פלטה: "לא מתדיינים עם טרוריסטים". ככה פשוט. רגע, מי טרוריסטים, 400.000 אזרחים שלילה אחד החליפו להם את המילה מוצ"ש ב"להתראות בהפגנה"? או אולי הטייסים - הטייסים! שרק אמש מחקו משהו בסוריה (ששש, לפי מקורות זרים) שהשרה המסבירה גלית דיסקסט קבעה באדוניות, כאילו היתה יקטרינה המלכה, שהם "נפולת של נמושות"?

ובל נשכח כמובן את הקלאסיקה של מירי רגב "מה שווה לנו התאגיד אם אנחנו לא יכולים לשלוט בו".
אפשר כמובן להמשיך, כי הדוגמאות הרי תוקפות כמו צונאמי שמתנחשל מן הצג, אבל למה לא לסכם בציטוט קלאסי של שרה נתניהו (כן, שוב היא): "המדינה תהיה יותר חכמה אם תיתן לי לפעול יותר בזירה הדיפלומטית. אני מייצגת את הפנים היפות של ישראל"

לא נוגעים ב"אולד ליידיז" הרגלי המין של הלס אנג'לס נחשפים
די מגעיל, אבל טרנד הטיקטוק הזה יגרום לך להתעורר עם פרצוף חלק
לא בא לך? לא יבוא לך: בעיות בתפקוד המיני שלא מדברים עליהן
הו'ז יור דאדי: מה הופך את פדרו פסקל לכל כך לוהט

עירית ברנר. באדיבות המצולמים
פניה היפות של המדינה. עירית ברנר/באדיבות המצולמים

בואו "נפרק" את הציטוט הזה לגורמים.

המדינה תהיה יותר חכמה = המדינה טיפשה. תיתן לי לפעול בזירה דיפלומטית = בואי, להאשים חצי עם שרוצים לרצוח אותך, כי היה לך רגע לא נעים זה הכל חוץ מהתנהלות דיפלומטית, זו היסטריה פתולוגית.
פניה היפות של מדינת ישראל = אז מי הם הפנים המכוערותשל המדינה, לשיטתך? מי שצעקו לך "המדינה בוערת ושרה מסתפרת" או מיטב בחורינו ששר התקשורת, אולי בהמלצתך, שולח לכל הרוחות?

חברתי צדקה, אל תאשימו את שרה, אחרי כל כל הרבה שנים, בהן קומץ חנפנים מתחלפים מתרוצצים סביבך ומרעיפים עליך מחמאות, משרתים, מאבטחים, מסיעים - מתרגלים לזה רבותי! ואחרי עשרות שנים - אין פלא שהיא כבר מאמינה להם. מעטים הם האנשים שיכולים לאחוז בשררה בלי לאבד את אנושיותם, אבל בדרך כלל זהירים מכדי להגיע לפוליטיקה.

בשמים ופרלינים. חו״ל,
שום דבר שניחוחות של איטליה באביב וקצת נוסטלגיה לא יכולים לשפר/חו״ל

החיים מורכבים? חייבים לאזן עם אסקפיזם

2 ניחוחות איטלקיים שגורמים לי להרגיש רעננה ומלכותית:
ג'ורגיו ארמני הוציא בושם עם שם מעורר מחשבות MY WAY, אבל למרות שמו הדעתני הריח שלו מאד עדין - המורכב מפריחת תפוז מצרים (מה זה תפוז ממצרים???) תמציות פירות הדר וברגמונט. אהבתי

סלבטורה פראגמו משיק את ליברה - אוסף פרחוני וברגמוט רענן. האביב הגיע. משהו להתנחם בו.

ובמסגרת געגועי לעבר, עשיתי גם קאם בק לבונבוניירה של פעם שאין יותר כיף מלקבל אותה ברגע הנכון. אז הנה - ארוזות בח CRUSH טראפלס ופרלינים של וילי פוד. כי את מה שלא עושה המדינה, תעשה המתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully