שמן לעור הפנים. שאטרסטוק, ShutterStock
ShutterStock/שאטרסטוק

די מגעיל, אבל טרנד הטיקטוק הזה יגרום לך להתעורר עם פרצוף חלק

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 12:11

לפעמים הטרנדים בטיקטוק דווקא עובדים, וזה בדיוק מה שמתרחש במקרה של הטרנד החדש הזה שרץ ברשת. אפילו שאלנו מומחית עולמית והיא מאשרת, ומוסיפה כמה פרטים חשובים ומעניינים

ביוטי בלוגרית קוריאנית שידועה כמובילת טרנדים של טיפוח התחילה אירוע ויראלי בטיקטוק, כש-שימו לב, חלקה את שגרת הטיפוח הבלתי שגרתית בעליל שהיא נוקטת בה. כידוע שגרת הטיפוח הקוריאנית מבוססת על שכבות על גבי שכבות של לחויות, לעיתים אפילו שבע שכבות של חומרי טיפוח ויותר.

דוגמנית עם חזה ענק חושפת באיזה מדינות מתייחסים אליה כאל חתיכת בשר
כן, גם סקס עם גבר מעולף: הפנטזיות הנשיות שלא מדברים עליהן
הלאומים הכי אטרקטיביים נחשפו: הודו במקום הראשון, איפה ישראל?
אבי מעוז אמנם התפטר, אבל זה ממש לא אומר שהסכנה חלפה

וכאילו ניקוי, תחליב, שני סוגי סרומים, קרם לילה, ומסיכת לחות לא מספיקים כדי ללחח את העור לפני השינה, היא מסיימת את התהליך במריחת וזלין על עור הפנים כדי "לכלוא" את הלחות, למנוע ממנה להתיבש ולהתנדף במהלך הלילה, וכך להפיק את המקסימום מהמוצרים היקרים שלה.

@dr.riva #duet with @Fanny | ASMR & skincare ☁️ זה לא יתאים לבעלי עור שמן, עם פצעונים, ועור עם אקנה. #טיפוח #skincaretips #skincaretips #שגרתטיפוח ♬ son original - Fanny | ASMR & skincare ☁️

נראה מוזר, נכון?



הלכנו למומחית הגדולה ביותר שנאחנו מכירות, ד"ר מרינה לנדאו, שמתמחה ברפואת עור אסתטית וקוסמטית מעל 20 שנה עם דגש מיוחד על טיפולים לא חודרניים להזדקנות העור ולהפתעתינו היא לא רק מתנגדת, אלא אפילו ממליצה:

"מדובר בטרנד שמאוד תואם את התפיסה של דרמטולוגים - הוזלין למעשה עושה occlusion - שזה אטימה מבחוץ כדי להאיץ את החדירה של חומרים פעילים ולמנוע את ההתאדות שלהם החוצה. זה מועיל במיוחד לעור מתחת העיניים ולצוואר. עושים את זה בטיפולי פנים, וזה אכן עוזר להעצים את הלחויות ששמים לפני השינה על הפנים."

אבל וזלין, זה לא מזיק? נפט וכולי?
"למרות שהמקור לחומר הוא נפט, זה עובר עיבוד שמוציא את כל הרכיבים המזיקים החוצה. מה שכן, וזלין לא עובד טוב עם עור שמן שנוטה לפצעונים, כי הוא קומודוגני, והחיסרון של השיטה הזאת היא שזה מלכלך מוות, ומשאיר כתמי שמן על הכרית".

לצורך העניין, גם הביוטיבלוגרית הקוריאנית מציינת שהשיטה לא מומלצת לבעלות עור שמן או מעורב, אלא רק מעור רגיל ומטה - כלומר, רגיל, יבש, ובוגר, ואם בא לכם לנסות את השיטה בלי ללכלך כריות, תעשו את זה לכמה שעות במשך הערב, תוך כדי צפייה בטלויזיה, או לחילופין אתן יכולות לישון על כרית מנוילנת.

sheee הולכת לרכוש ג'ארה של וזלין לנסות את זה כבר הלילה, כי היא ממילא ישנה על הגב כמו גיישה כבר שנים רבות כדי לשמור על עור הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully