רוכבי אופנוע של "מלאכי הגיהנום". Cate Gillon, GettyImages
GettyImages/Cate Gillon

לא נוגעים ב"אולד ליידיז" הרגלי המין של הלס אנג'לס נחשפים

9.3.2023 / 12:20

מועדון האופנוענים "הלס אנג'לס" המוכר, מונה כיום 475 סניפים ב-62 מדינות. הסוכן החשאי ג'יי דובינס הסתנן לאחד הסניפים של המועדון וסייע למעצרם של עשרות פושעים מספר על הרגלי המין של האופנוענים

Outlaw Chronicles_ Hells Angels_ What Does It Take to Be a Hells Angel_ _/History Channel

סוכן מיוחד בדימוס שהסתנן לכנופיית האופנוענים "הלס אנג'לס" הידועה לשמצה. הפעילות הייתה חלק ממבצע שנמשך שנתיים חושף את כללי ההתנהגות הנוקשים של הארגון, ובכללם את ההרגלים המיניים התמוהים שלהם. ובין השנים 2001 ל-2003, סוכן הלשכה לאלכוהול, טבק, כלי נשק וחומרי נפץ (ATF), ג'יי דובינס, כיום בן 61, התחזה לסוחר נשק וגובה חובות בשם ג'יי דייוויס, או "ג'ייבירד", והצטרף לסניף מסה, אריזונה, של הארגון.

הסוכן לשעבר חלק את חוויותיו המפוקפקות כחלק מהארגון, ומגלה כי למד מהר מאוד שיש כללים נוקשים לגבי מערכות יחסים עם נשים - כללים שלאי ציות אליהם עלולות להיות השלכות אלימות להפליא, כך עולה מראיון שפורסם על ידי Insider.

"בכל הנוגע לנשים, יש היררכיה קפדנית", אמר דובינס, בהתייחסו לסט הכללים של הכנופיה. "יש אולד ליידיז, שהן הנשים והחברות של החברים בראש השרשרת. עדיף שלא תיתפס מנסה להתעסק עם אשתו או חברתו של חבר, כי במקרה כזה יהיה מחיר מאד אלים לשלם".

הו'ז יור דאדי: מה הופך את פדרו פסקל לכל כך לוהט
די מגעיל, אבל טרנד הטיקטוק הזה יגרום לך להתעורר עם פרצוף חלק
גבר שמתחפש לאישה בפורים הוא קרוס דרסר בארון?

עם זאת, חשף, היו גם חבורות נשים שהופיעו לעתים קרובות במועדון "שעברו מחבר לחבר", לדבריו, ובמקרה של הנשים הללו מעולם לא היה "דם רע" בין אופנוענים ששכבו עם אותן נשים, אפילו בו זמנית.

דובינס לא חשף אם יחסי מין מותרים בתוך המועדון, אך אמר כי מסיבות היו תופעה שכיחה בסניף שאליו הסתפח, ובמקום אחר בראיון הדגיש כי הלס אנג'לס הם ארגון המורכב מחברים בעלי אורח חיים ואינטרסים מגוונים.

"מועדון האופנועים" הידוע לשמצה, שנוסד בקליפורניה, ב-1948,מונה כעת 475 סניפים ב-62 מדינות, ומשתרע מאלסקה ונורווגיה ועד דרום אפריקה וארגנטינה, ולדובינס היה מה לומר על החברים שהכיר: "יש מיתוס שלפיו כל חבר במועדון הוא מכור לסמים. זה לא נכון. חלקם אפילו היו פריקים של כושר שאכלו טוב, נחו היטב, לא שתו, ולא עישנו, כך שלסרב לסמים לא היה בהכרח מעשה בעייתי לעשות, כסוכן סמוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופנוענים, הלס אנג'לס. GettyImages
אופנוענים, הלס אנג'לס/GettyImages

בעוד שחברים רבים היו מעורבים בפעילויות לא חוקיות, ישנם גם סניפים של הכנופיה ש"מנהלים עסק נקי למדי" ו"אינם מעורבים בהרבה פשע". הוא הוסיף כי רבים מהסניפים מעורבים בחיי הקהילה ואף עוסקים בשירות הקהילה, מנהלים אירועי תרומות דם לבתי חולים מקומיים ומשתתפים בתרומות של צעצועים לילדים. "חלקם תורמים תרומה חיובית לחברה", הכריז דובינס. "ולא צריך לקחת את זה מהם".

במהלך חדירתו לארגון הבינלאומי "האלים", דובינס ומסתערבים אחרים העמידו פנים שהם סוחרים בסמים ואף ביימו רצח באמצעות דם וקרביים מקצביה. המבצע, שנמשך כשנתיים ועלה מיליון דולר, הביא להגשת כתבי אישום נגד 55 חברים ומקורבים להלס אנג'לס, ול-16 העמדות לדין באשמת סחיטת דמי חסות.

לאחר שזהותו האמיתית של דובינס נחשפה, טוען הסוכן לשעבר,הוצא עליו ועל משפחתו חוזה. בשנת 2008 נשרף ביתו עד היסוד. אבל למשפחה שלום, וכפי שאתם רואים, האיומים על חייו לא מנעו מהסוכן בדימוס להמשיך דבר על הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully