זוג עם פערי גילאים. ShutterStock
ShutterStock

רק זה היה חסר - עזרה לבומרים שרוצים להתחיל עם צעירות

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 7:59

מחקר שהראה כי בני דורות שונים משתמשים בשפות לגמרי שונות בתוך אפליקציות ההיכרויות, טינדר החליטה להשיק מילון היכרויות, בעיקר כדי לפענח את שפת דור ה- Z עבור רווקים מבוגרים יותר. אז בומרים גרושים - אם יש לכם "ריז", אלה המילים שאתם צריכים ללמוד

טינדר, שכנראה מחפשת להרחיב את קהלי היעד שלה, או להפוך את טינדר למקום שמזוהה עם יותר ערכים מלבד הערך העליון של הסטוץ, משיקה "מילון" של מונחים מעולמות האימוג'י והסלנג, שהתפתחו בעולם ההיכרויות אונליין, ומשמשים רווקים מדור ה-Z, כדי לעזור לגרושים ב\שביניהם עם הבלבול שהם מתלוננים עליו.

כל זה קרה לאחר שמחקר הראה ש-62 אחוז מבני ה-18 עד ה-25 מרגישים שהם מדברים בשפה שונה מאוד מרווקים מבוגרים יותר בכל הנוגע לשפת האהבה של עולם ההיכרויות. מומחית הסקס ומערכות היחסים ג'ורג'יה גרייס מסכימה, וטוענת ש"מילון ההיכרויות" יכול לעזור לכולם - גם לאלה שאינם יוצאים לדייטים ונמצאים במערכת יחסים: "למרות שהיסודות של היכרויות לא ממש השתנו, רוב האנשים מדור ה-Z מרגישים שהם מדברים בשפה שונה מאוד מההורים והסבים שלהם כשזה מגיע לדייטים", אמרה בתמיכה במיזם של טינדר, שאמור לעזור לכולם להבין זה את זו טוב יותר.

זוג עם פערי גילאים. ShutterStock
זוג עם פערי גילאים/ShutterStock

לפי המחקר, הרווקים הצעירים הם אלה שטבעו את הביטויים והמונחים החדשים האלה כדי להגדיר באופן רופף את מצב היחסים שלהם והם הופכים לוויראליים ברשתות החברתיות ומשותפים בין קבוצות החברים שלהם. השפה הרי מתפתחת כל הזמן, אבל עם השימוש בטכנולוגיה רואים שהיא משתנה אפילו מהר יותר - זה מתפתח בקצב כל כך מהיר שלא מעט פעמים כשצץ מושג חדש, יוצרי המילון פנו לילדיהם או מכרים צעירים שיתרגמו להם מונח חדש של היכרויות כדי שיוכלו להישאר מעודכנים בטרנדים.

SHEEE לא באמת מודאגת מגודל בעיית התקשורת, מאחר וחוץ מגברים מבוגרים לבנים ועשירים, רוב בני האדם יוצאים עם בני גילם פחות או יותר, אבל המונחים עצמם די משעשעים.

בוקובסקי, כובע צמר קטן, וקטמין: קוים לדמותו של ה"סופט בוי"
"אני כאן בשביל סקס ללא מחויבות": נשים כבר מזמן לא מונוגמיות
פורנו עם בינה: "אנשים לא ירצו לאונן רק על יצירות ממוחשבות"

זוג עם פערי גילאים. ShutterStock
זוג עם פערי גילאים/ShutterStock

למשל, הביטוי "פאדינג" (ריפוד) - שמתייחס לשמירה על מספר קשרי גיבוי כדי לרכך את המכה של הנפילה אם מערכת היחסיםהעיקרית שלך לא תחזיק מעמד.
או "Situationship", הכלאה של המילים סיטואציה וריליישנשיפ (אנגלית) - שמתארת ​​את מצב הביניים הלא מוגדר, כאשר מישהו הוא יותר מסטוץ, אבל לא ממש בן זוג.
עוד מונח לא ידוע יחסית "dateview", שנטבע כדי לתאר מתי דייט מרגיש יותר כמו ראיון עבודה (כולם יודעים בדיוק על מה מדובר).

ומונחים חדשים שצצו גם ב-2023, כולל "Kitten fishing" ו"Rizz ". ריז הוא קיצור ל"כריזמה" - שילוב של עניין, סקסיות, ורמת פיתוי שקשה לעמוד בפניה, ו"Kitten fishing" הוא אחותו הקטנה והיותר לגיטימית של catfishing (זיוף זהות מוחלט כדי "לדוג" את הטרף הרומנטי שלך). "Kitten fishing מתייחס לפעולות ייפוי ועיגול פינות של היבטים מסוימים בחיים, במראה, או בנתונים בפרופיל, כדי להפוך את עצמך למושך יותר באפליקציות היכרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully