גבר מחפש ספר. Unsplash, אתר רשמי
אתר רשמי/Unsplash

בוקובסקי, כובע צמר קטן, וקטמין: קוים לדמותו של ה"סופט בוי"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:03

אם יצא לך לפגוש באפליקציה בחור עדין נפש, רגיש, שאוהב יין אדום, סמי הזייה ולצטט מסרטים ישנים אבל בסוף גילית שהוא הכי אוהב את עצמו - תכירי את הטורף החדש של אפליקציות ההיכרויות - הסופט-בוי המצוי. קווים לדמותו - ראי הוזהרת

הרשימה הזאת תהיה מוכרת לכל מי שפוגשת בחורים שלובשים כובעי צמר מגולגלים זעירים אפילו בשיא הקיץ - מסימניו המובהקים של ה-softboi מדוק מרטינס שחוק וכלה באובססיה הבלתי מעורערת שלו לצ'ארלס בוקובסקי. אבל בעוד שה-softboi עשוי להיות ברור לדור מסוים, יש דורות (מבוגרים יותר) שתוטהים לגבי המושג. אז נסביר.

קשה להגדיר סופטבוי, אבל קל לזהות אותם. הסיבה לכך היא שהם מאופיינים בסט מעורפל אך ספציפי, החל מ"זה עתה צפיתי ב"אמריקן פסיכו" בפעם הראשונה ואני מיישם את המניפולציות שלו בשיחות הטינדר שלי" וכלה בתתי-ז'אנרים רבים, שלכל אחד מהם תכונות והתנהגויות שונות בתכלית. בן ה-30 שמדבר איתךו על ההתפתחות המוזיקלית של רדיוהד באינסטגרם דיירקט הוא סופטבוי, וכן, זה שעשית לו בייביסיטר בגיל שמונה, שעכשיו מגלגל את הסיגריות של עצמו, מתנייד בסקייטבורד ומתפייט על שיעור הפסיכולוגיה הראשון שלו.

"אני כאן בשביל סקס ללא מחויבות": נשים כבר מזמן לא מונוגמיות
מזל שיש רופא, כי זה, רע, וזה יחמיר: תסמונת הסטוקהולם של דור
בחוץ היא סמל מין, בבית אין לה חשק: הסנדלר היחף גרסת האורגזמה

ויש עוד. הרבה אפילו. קבלו את הגוונים הרבים של ה- softboi בקטגוריות מועילות ותמציתיות, שיסבירו לכן כל מה שאתן צריכות לדעת:

סודות שבני זוג מסתירים מגזין קטנה. ShutterStock
סודות שבני זוג מסתירים מגזין קטנה/ShutterStock

איירינג
ה-softboi נע בלי חשבון בין איירינג (התעלמות מכוונת, היינו - את אויר) לבין כעס היסטרי וצדקני, כאשר את מחליטה לעשות את אותו הדבר. כשרמות הערך העצמי שלו תלויות במספר הבנות/בנים שהם יכולים לשגע בכל רגע נתון, השיחה עם הסופטבוי יכולה להפוך לבלתי צפויה בכל שלב.

בוקובסקי
פעילות מהנה בעיני הסופבוי הוא לבלות לילה של פינגרינג לאור נרות על מזרן הרצפה שלו. בעוד את בולעת את האכזבה ותוהה איך לעזאזל הוא הגיע כל כך רחוק בחיים מבלי לספק אף פעם בן זוג מבחינה מינית. שימי לב - ליד המיטה מונח עותק ערוך היטב של "הנשים של צ'ארלס בוקובסקי". עכשיו, תנו לייאוש החלול לשטוף אתכן.

גלגול
עישון, גלגול, וסיגריות הן המשך טבעי של הזרוע של הסופטבוי. סביר להניח שהוא יתאר את מעשה העישון כ"פאקינג חוויה רוחנית", או אולי ייקח את זה רחוק יותר ויסביר לעוברת האורח התמימה שהחליט לכלוא באיזו פינה, איך סיגריות הן למעשה מטאפורה לחיים. "כולנו פשוט... נשרפים בסוף" הוא משתהה, מושך בכתפיו, ולוקח רגע להתענג על הגאונות של מוחו שלו. "בכל מקרה, קר. תכננתי לבלות הלילה בשתיית יין אדום ובצפייה בווס אנדרסון. רוצה לעזור לחמם אותי?"

פגיעות כוזבת
לשמחתינו, לא כל כל מי שמעלה דברים לטיקטוק כבר למד את האומנות המפוקפקת של מניפולציה רגשית עדינה באמצעות הקרנה כוזבת של פגיעות. זה לגמרי מקובל להיות פתוח ופגיע איך שאתה מרגיש, softboi או לא. אבל רגשות המועברים כאיזה גידול מוזר של תיאוריות טעונות, במטרה לתזמר את הצד השני להתאהב בדרך נס באמצעות מה שהם רואים בטעות כ"כנות" מסקרנת.

סמי הזיה
יש טענה שסמי הזיה נמצאים בשורש קיומו של כל softboi. אולי לפני אלפי שנים, כאשר פטריות הקסם הראשונות נאכלו, נשלחה הודעה באמצע הטריפ לסופטבוי הראשון אי פעם, שכתוצאה מכך החליט שהדרך הבטוחה ביותר לזיין, היא לא להרשים אותה על ידי שחיטת ממותה בידיו החשופות, אלא באמצעות חצי שעה על איך ציורי המערות האלטרנטיביים העמוקים שלו עשויים למעשה להיות גם פרוגרסיבים כדי שאחרים באמת "יקבלו" אותם, יו נואו?

אינסטגרם
האופי החזותישל האפליקציה הזו הופך את הדברים להרבה יותר קלים עבור softbois שעוקבים אחר הטרף שלהם. היזהרי מתיבת הדואר הנכנס שלך, שמא תקבלי משהו בסגנון "היי, אני יודע שלא נפגשנו אבל פשוט נתקלתי בפרופיל שלך ולא יכולתי שלא לשים לב שפרסמת סטילס מ- Gummo לפני כמה שנים? תודיע לי אם יש לך רגע פנוי לדון בהשפעה המתמשכת של הרמוניה קורין על הקולנוע המודרני על קפה או יין אדום ;)".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זוגיות מגזין קטנה. ShutterStock
זוגיות מגזין קטנה/ShutterStock

קטמין
עדיין לא ממש ברורה ההגזמה סביב האובססיה של הסופטבויז לקטמין. ניתן רק להניח שה-K פונה לצד ההרסני העסוקה בעצמו של הסופטבוי, שהוא למעשה די מדאיג וכנראה דורש נקודת מבט פסיכולוגית.
אבל שפיות או לא - אחת ההצהרות האופייניות לסופטבוי היא "המוח שלי כל כך גאוני עד שהשגתי הבנה עמוקה יותר של סמים מאשר כולם איי פעם בהיסטוריה".

ספרות
בגדול, 'ספרות', אפילו כמושג מעורפל היא אחת מאהבותיו הגכדולות של הילד הרך. כדי לעורר באופן מיידי כל softboi נתון, פשוט העלי תמונה עם טיפה ציצים, ולצידם ציטוט ספרותי, וראי הוזהרת.

אומנות
"בבקשה, בואי לדירה שלי בפרדס חנה ותני לי לצלם אותך בעירום עם מצלמת ה-35 מ"מ שלי ל'פרויקט האמנות' שלי, בעל השם מעורפל להפליא", אומר הסופטבוי, ועושה העתק הדבק לכל מאץ' בטינדר. למרות שזה קצת פחות רומנטי מהרעיון של לשכב על ספת קטיפה לאור נרות עבור פיקאסו, אי אפשר להכחיש שזה כנראה הקו שפבלו היה משתמש בו אם הוא היה חי בעידן ההיכרויות באינטרנט.

תכשיטים
אם הוא עונד טבעת חותם, יש סיכוי של 50 אחוז שהוא סופטבוי. 50 האחוזים האחרים שעונדים טבעות חותם הם או סבא שלך, סבא של סבא שלך והחברים של סבא שלך. אם אי פעם יש לכם ספקות אם עונד טבעת חותם הוא softboi, שימו לב ללק שחור סדוק על הציפורניים או מונולוג קצר על איך הוא "היה עושה ב-100% את מיה וואלאס, אתם יודעים, אם היא הייתה אמיתית ולא דמות בסרט".

טינדר
טינדר מקלה בצורה מדהימה על זיהוי כל softboi, לטוב ולרע. הם יתארו את עצמם באמצעות הביוגרפיה שלהם, שלעתים קרובות תתאר בבירור ותדגיש כיצד הוא אינו כמו גברים אחרים, אלא למעשה (חכו לזה)... טוב יותר מגברים אחרים. קשה לעמוד בפניו, לא?

פרידה
את מחליטה לזרוק את הסופטבוי הנוכחי שלך, ועכשיו הוא לשעבר. "סוף סוף", את חושבת לעצמך, "סוף סוף כל העסק הזה עם הסופטבוי הזה נגמר. לעולם לא אתקרב שוב לגבר שמצטט את סוקרטס במהלך יחסי מין." ובכל זאת, צר לי לומר, ברגע שקפצתם למחילת הארנב של משגלים עם סופטבוי, קשה לחזור אחורה. תמצאי את עצמך לא מסוגלת לשבור את המעגל, וממשיכה להימשך אל הבחור הבא שנראה תמיד-עייף-לבוש סווטשירט אוברסייז-וינטג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully