לורה לוקס. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

פורנו עם בינה: "אנשים לא ירצו לאונן רק על יצירות ממוחשבות"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:07

חששות עקב התפתחותה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית מעלים את השאלה האם גם את כוכבי הפורנו היא תהפוך למיותרים. מספר יוצרי תוכן טוענים כי החרדה מפורנו בינה מלאכותית מוגזמת - והם לא מודאגים

על רקע החששות שהבינה המלאכותית תייתר את עובדי הצווארון הלבן ותכבוש את הארץ, כדאי לדעת שההתקדמות בטכנולוגיה עלולה גם להפוך את עובדי תעשיית המין, ספציפיץת בעולם הפורנו למיושנים, וממש בעתיד הקרוב.

כבר יש כוכבי וכוכבות פורנו שנוצרו על ידי בינה מלאכותית - יצירות מחשב שנראות, מדברות ומחליפות מסרים בדיוק כמו אנשים אמיתיים (בכל זאת, תקשורת פורנו היא די פשוטה - הרבה יותר מלאכותיות מאינטליגנציה) - הן הדבר החדש בתעשיית למבוגרים בלבד ובקרוב הן מגיעות למסך הקרוב אליך.

"אני כאן בשביל סקס ללא מחויבות": נשים כבר מזמן לא מונוגמיות
מזל שיש רופא, כי זה, רע, וזה יחמיר: תסמונת הסטוקהולם של דור
בחוץ היא סמל מין, בבית אין לה חשק: הסנדלר היחף גרסת האורגזמה
בוקובסקי, כובע צמר קטן, וקטמין: קוים לדמותו של ה"סופט בוי"


יש כעת חשש שצופי פורנו יעדיפו בקרוב את הרובוטים המטומטמים יותר מאשר את השחקנים האמיתיים, בהתחשב בכך שניתן לבנות אותם להיות מושלמים לחלוטין, עם מותניים קטנים וחזה גדול, ריבועים בבטן ו*** גדול. פורנו בינה מלאכותית כבר מעורר דאגה רבה בתעשייה, למרות שכוכבת OnlyFans לורה לוקס אומרת שהיא לא מודאגת בכלל.

אלכס. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת OnlyFans אלכס סים-וייז/צילום מסך, אינסטגרם

"לכל מי שחושב שתמונות שנוצרו בבינה מלאכותית של נשים עירומות לוהטות הולכות להרוס את תעשיית הפורנו עבור נשים מהחיים האמיתיים, יש אי הבנה בסיסית של הדבר", היא מכריזה בטוויטר "המנויים שלי מעדיפים חיבור אישי שכוכבים שנוצרו על ידי בינה מלאכותית לא יוכלו לספק. צרכנים רבים גם מעדיפים גוף לא מושלם - כפי שמעידה הצלחתם של סרטוני חובבנים וההתרחקות מיצירות שסובלות מ'היפר' הפקה.

"אנשים לא נרשמים אלי כי הם רוצים לראות אישה עירומה אקראית", היא המשיכה "הם נרשמים כי הם רוצים לראות אותי עירומה, בהסתמך על קשר חברתי שנוצר בעקבות מעקב אחרי בפלטפורמות שיש לנו של מדיה חברתית. יחסים עם דמות שנוצרה בבינה מלאכותית לעולם לא יהיו מעניינים כמו אלה השייכים עם בחורה שאני מנוי אליה ב-YouTube, לא משנה כמה תמונת הבינה המלאכותית תהיה 'מושלמת' או מושכת".

גם יוצרת התוכן אלכס סים-ווייז מאמינה שהחרדה מפני כוכבי פורנו המופעלים על ידי בינה מלאכותית לא תימשך לאורך זמן. כבר עכשיו, היא מגלה, היא כוכבי פורנו רבים כבר משתמשים באלמנטים של AI כדי לגרום לעצמם להיראות טוב יותר בתמונות ובסרטונים שלהם, ובכל אופון היא לא מודאגת לגבי סוף הקריירה שלה.

לורה לוקס. טיקטוק, צילום מסך
לורה לוקס/צילום מסך, טיקטוק

"יש כבר תת-מדור שלם של יוצרי תוכן שמשנים את זהותם", אמרה סים-וייז ל"אינדיפנדנט". "אני חושבת שיוצרי OnlyFans כבר השתמשו בטכנולוגיה מהסוג הזה מבלי לדעת זאת לפעמים - עם כל האפליקציות שאנו משתמשים בהן כדי לערוך את התוכן שלנו. מה ההבדל? הם AI, בעצם, והן משתפרות ומתפתחות. חוץ מזה, אף אחד לא ירצה לא לאונן רק על יצירות ממוחשבות.

"אנשים יאוננו על כל דבר", אמר היפהפייה הבריטית לפרסום. "הם מכורים לגיוון. אם משעמם להם יאוננו על ההיא שמקריאה את מזג האוויר, או שהם יאוננו על הקצב, או המלצרית שהם רואים כל יום".

הסקסולוגית נס קופר מסכימה "אני בספק רב אם אי פעם יהיה פורנו מסוג אחד שכולם יעדיפו, מכיוון שלא כך פועל המוח שלנו כשמדובר בפנטזיות מיניות ודימויים ארוטיים", אמרה ל'אינדיפנדנט' "בינה מלאכותית לא תצליח לשחזר את המורכבות והניואנסים של המיניות האנושית".

לפחות לא בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully