טומו מרג'נוביק. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מהמשטרה לתעשיית המין: הקריירה הסקסית של הקצין לשעבר

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 8:04

שוטר לשעבר, שבילה 12 שנים בכליאת פושעים, פתח קליניקה שמתמחה בשיפור הזיקפה וחיי המין באופן כללי, באמצעות טיפולים הורמונליים. ככה זה קרה

קצין משטרת אוהיו לשעבר, שבילה 12 שנים בכליאת פושעים, פתח מרפאה משלו להפרעות זיקפה, ומטפל במצבים שונים של אין אונות:

"אנחנו מטפלים בגברים עם הפרעות זיקפה ומצבים אחרים שמשתרשרים מכך" מספר טומו מרג'אנוביץ' מקדיש את חייו שאחרי המשטרה, לשיפור חיי המין של אנשים. בן ה-37 ​​מנהל את מרפאת Aspire, מרפאה הוליסטית לרפואה רגנרטיבית באורלנדו, פלורידה, שמשתמשת בטיפול הורמונלי כדי, בין היתר, לעזור למי שמתקשה במיטה.

"בין אם אתה זכר או נקבה המחפשים שיפור מיני, יש לנו אפשרות טיפול בטוחה ויעילה שתתאים לצרכים שלך ותמריץ את חיי המין שלך שוב."קורא את המדור אודות מרכז הבריאות והבריאות.
זה מסמן תפנית משמעותית בקריירה של מרג'אנוביץ', שבילה יותר מעשור כשוטר, במהלכו עשה הכל, החל מהתחמקות מכדורים ועד לפריצת סוחרי סמים ותגובה לזירות רצח.
"ראיתי הרבה דברים רעים וירו בי כמה פעמים", נזכר איש החוק לשעבר.

מרג'אנוביץ', ששיתף פעולה עם כוח המשימה לטרור וה-FBI, ובעוד מרג'אנוביץ' אהב את עבודתו כשוטר, אומר כי בסופו של דבר החוויות הטראומטיות החלו לגבות את מחירן, כולל מקרה אחד מפחיד במיוחד שבו כיוון מטורף אקדח אל פניו.

אחרי עבודת בילוש חובבנית יש ניחוש: זה הגבר של אהבה חדשה
מיהו הגבר המסתורי של "אהבה חדשה"? אנחנו דיברנו איתו
הטכנולוגיה התקדמה, הדעות החשוכות לא - את עדיין רחם מהלך

זה, יחד עם שינויים נוספים במפקדה, גרמו בסופו של דבר לאיש החוק לעזוב את המשטרה, בחיפוש אחר מקצוע אחר, פחות מלחיץ.

מרג'אנוביץ' בחר להמשיך בקריירה בתחום הבריאות, הכושר, והרווחה - תשוקה שליוותה אותו כל החיים, תחום עניין שהחל בעודו נער שמרים משקולות בבית. לאחר קדנציה בפיקוח על מחלקת השיווק במרפאת הורמונים, החליט להשיק את הקליניקה שלו, שמתמחה בטיפול הורמונלי - הגדלת או הפחתת רמות הטסטוסטרון או האסטרוגן של המטופלים - וטיפולים אחרים, כדי לסייע במגוון מחלות - החל מירידה במשקל ועד לפיתוח שרירים, וכמובן, לשיפור הביצועים המיניים.

מרג'אנוביץ' מדגיש שהגישה של הקליניקה שונה מזו של ספקי הורמונים אחרים בכך שהם מסתכלים על בעיות דרך עדשה "הוליסטית" ולא מנקודת מבט רפואית קלאסית שמתמקדת בטיפול בסימפטומים: "עם גברים, במקום נקודת המבט של 'טוב, יש לו הפרעה בתפקוד המיני' אנחנו מנסים לרדת לעומק העניין ולשאול למה יש לו את זה" אמר מרג'אנוביץ'.

הסיבות העמוקות תמיד קיימות אם מחפשים אותן, וצריך לטפל בשורש, במקום בפרזנטציה הסופית שלהן, ובהתאם לכך, אין פתרון אחד שמתאים לכולם. כמו אולר שוויצרי מיני, Aspire מציעה ארגז של תרופות שונות, כולל תרופות לאימפוטנציה והורמונים לאיזון. מותג הריפוי המיני של מרג'אנוביץ' אינו מיועד רק לגברים. הקליניקה מציעה גם לנשים קרם אורגזמה, שאמור לשפר "גירוי דגדגן ורגישות נרתיקית" כדי להגביר את היכולת של האישה ליהנות יותר מיחסי מין ולחוות אורגזמות ביתר קלות, וטיפולים הורמונליים ייחודיים שעוזרים גם לנשים שעוברות את גיל המעבר.

מעבר מאזיקים לרישום גלולות לפין עשוי להיראות כמו שינוי קצת קיצוני, עם זאת, הקצין לשעבר טוען ש"להיות שוטר בהחלט הפך אותי לאיש עסקים טוב יותר. באכיפת החוק, אתה לומד איך להיות מאוד יעיל ולחשוב באופן מובנה", הצהיר היזם. "וכשזה מגיע לעסקים, אני חושב שזה חשוב ביותר".

עם זאת, עמיתיו לא תמכו בתחילה בשינוי הקריירה שלו, שלדעתם נידונה לכישלון. "היו הרבה דיבורים מאחורי הגב שלי", אמר מרג'אנוביץ' שטען שהשוטרים שעבד איתם למדו מאז לקבל את המקצוע החדש שלו, וכמה מעמיתיו הותיקים אפילו הגיעו לטיפול, ועכשיו תומכים במיזמים שלו.

מרג'אנוביץ' מודה, לעומת זאת שהשינוי המקצועי הזה אינו חף מבעיות, ומדבר על הגעגוע שלו להתרגשות ולאדרנלין של אכיפת החוק: "אני מתגעגע ליכולת להפוך מצב מסוכן לדרך לעזור למישהו",
אבל זו לא הפעם הראשונה שקצין עוזב את המשטרה כדי להצטרף לתעשיית המין - שוטרת מקולורדו שהודחת מהמשטרה בגלל עמוד OnlyFans שלה, עושה כעת חמש ספרות בחודש מהפלטפורמה ואפילו מקבלת "הצעות נישואין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully