אסי בוזגלו, עדי בוזגלו. רפי דלויה
רפי דלויה

עבור 30 אלף שקלים אסי ועדי בוזגלו ילמדו אתכם על זוגיות

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 10:17

אם לא שמעתם, אסי ועדי בוזגלו החליטו שאחרי תוכנית הריאליטי, הוידויים על הפרעות האכילה, והמהפכים, עכשיו הגיע הזמן להיכנס לתחום ההרצאות ולפצוח במופע שיכלול את סיפור הזוגיות שלהם, וטיפים עבורנו

יש הרבה חוסר ביטחון בחיים שלי - שכר הדירה שלי, המערכת המשפטית, הידיעה אם כביש מסוים הולך להחסם... אבל דבר אחד בטוח - הבוזגלוס תמיד יהיו שם. בתוכנית הטלוויזיה שלהם, באינסטגרם, בתוכניות ריאליטי שונות, בראיונות לתקשורת, במסיבות חינם לאוקראיניות... כמו הקרדשיאנז, גם הבוזגלוס הבינו את השיטה - על הכל אפשר ורצוי לדבר, לא משנה כמה מטופש או איזוטרי, בתנאי שאחר כך אפשר להוציא על זה חשבונית.

המהלך החדש מבית עדי ואסי בוזגלו, הזוג השני בתור לכתר המלוכה הצהוב, שהודיעו לנו שאחרי תוכניות הריאליטי והניתוחים הפלסטיים הם עומדים להעלות מופע משותף. לא, לא ריקוד, גם לא קומדיה - מופע בשם "בטיפול זוגי", שכותרת המשנה שלו היא "לפרק זוגיות זה קל. אנחנו בחרנו להילחם עליה" ובו הם מבטיחים לחשוף את הסודות הכמוסים של הזוגיות שלהם.

אפילו המכתזית לא תוכל עליו: המדריך המלא לאיפור עמיד
קצין הפליל את האקסית שלו שהזמינה גברים לאנוס את אשתו
מגלנט ועד מסי: לא הילדים - אימהות הן התסריטאיות הכי טובות

המופע עדיין לא זמין לקהל הרחב אלא לאירועים פרטיים בלבד תמורת הסכום הזעום של 30,000₪. ממש כמו ביונסה, רק שפה במקום להרקיד את הקהל הם ידברו על כך שהם יחד מגיל 16 ולמרות שמועות על בגידות ופרידות החליטו שלהיות יחד זה פשוט משתלם יותר. אה, ויש גם 15 דקות לשאלות בסוף.

אני לא יודעת מה יהיה במופע ואם הוא הולך להיות מעניין או לחדש משהו למישהו, אבל זה נראה כמו צעד הגיוני של משפחה שבה להכל יש תג מחיר. במיוחד אם הפנמתם את המסר של הקרדשיאנז, שחינכו אותנו שיש דברים שלא אמורים לעשות תמורת כסף, אבל הכל אפשר לעשות תמורת הרבה מאוד כסף. ובכל זאת, אני מודה שזה צעד שקצת גורם לי להתגרד.

קודם כל - בגלל שאף אחד מאיתנו לא קונה את העובדה שמדובר כאן בזוגיות מגה בריאה וסופר מאושרת. כן, יכול להיות שהשניים האלו מצאו את עצמם מחדש, התאהבו והחליטו שמעכשיו והלאה הכל ורדים, שושנים והחלפת חיתולים. זה יכול לקרות - זוגות שעוברים קשיים ומשברים, בהרבה מקרים מצליחים לצאת חזקים יותר. אבל העניין עם זוגות כאלו הוא שמרוב השקעה בה, הזוגיות הזאת הופכת לכל כך קדושה וחשובה שהדבר האחרון שהם יעשו, בטח אחרי שנכוו בעבר, זה לפתוח אותה לקהל הרחב, בהנחיית צחי קומה.

תשאלו כל זוג הוליוודי והם יגידו לכם שמערכות יחסים פומביות הן מתכון לבעיות, שאהבה תמיד טובה יותר ומורגשת יותר כשהיא אינטימית, ושחיטוט אגרסיבי במערכת יחסים מול אלפי או עשרות אלפי אנשים היא הכל חוץ מרכבת מהירה לחתונת הזהב.

בגדול, זה פשוט מריח כאילו הם מחפשים אפיק חדש לעשיית כסף. כאילו הם אמרו לעצמם - אם אנחנו מצליחים למכור כרטיסים למסיבות, ספרים, משקאות, תחתוניות ודפים לריח טוב מהפה, למה לא לתת לעוקבים לשלם גם על "האמת" שלנו? גם ככה הכל למכירה, אז למה לא הזוגיות?

וחוץ מזה - מי הם בדיוק אסי ועדי בוזגלו, שילמדו מישהו על זוגיות? האם הם למדו משהו? סיימו תואר בפסיכולוגיה, קיבלו תעודה בטיפול זוגי, או לפחות דף 4A מודפס שמוכיח שהם עשו סדנה בבית ספר לקואצ'ינג? משהו?

מבחינתי הם סתם שני אנשים שנפגשו בגיל 16 והחליטו להישאר יחד למרות הרבה מאוד בעיות. עם כל הכבוד להם, זה ממש לא אומר שיש לשניים האלו זוגיות טובה עם כבוד הדדי, הבנה, הכלה ושוויון. יכול להיות שכן, אבל גם יכול להיות שהם פשוט שני אנשים חסרי ביטחון שסתם פחדו להיפרד.

השורה התחתונה היא שלמרות שהתרגלנו לראות את זה אצל קואצ'רים, מדריכות הורים ומנחות מיניות, העובדה שמישהו עבר חוויה כלשהי לא הופכת אותו אוטומטית למומחה בתחום. הפריצות הזאת, שמאפשרת לכל אדם למכור לנו סדנה, קורס או הרצאה רק בגלל השילוב בין חוויה אישית ועוקבים, היא בעייתית, בלשון המעטה.

הזכות לגעת בנפש של אנשים ולתת עצות בתחומים רגישים צריכה להגיע עם הרבה ניסיון טיפולי, ובעיקר הרבה מאד ענווה. למרות שכולנו רוצים לשמוע ולראות צהוב ולדעת מה קורה בתוך התחתונים של המפורסמים, היומרה "ללמד" אנשים על סמך הניסיון הזה ותו לא, הוא חאפרי ולא אתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully