מישל האדלי. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

קצין הפליל את האקסית שלו שהזמינה גברים לאנוס את אשתו

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 14:57

מישל האדלי ישבה שלושה חודשים בכלא על לא עוול בכפה, אחרי שהואשמה על ידי האקס שלה, סגן המרשל איאן דיאז, בפרסום מודעה הקוראת לגברים זרים להגיעה לכתובתו ולאנוס את אשתו הנוכחית אנג'לה דיאז. יש טוויסט

כך דה דווח לפני 6 שנים: אשתו של מרשל עומדת בפני 10 סעיפי אישום לאחר שניסתה להפליל את ארוסתו לשעבר של בעלה/@kcalnews

איאן דיאז, סגן מרשל אמריקאי (איש כוחות הביטחון של מחלקת המשפטים של ארה"ב), הורשע במקרה משונה שנקרא "מזימת פנטזיית האונס". מדובר במזימה מעוותת שכוללת אותו, את אשתו דאז - אנג'לה דיאז, ואת ארוסתו לשעבר, מישל האדלי, ו-כמובן, דירה אחת משותפת.

איאן דיאז, בן 44 מבריאה, קליפורניה, נמצא אשם בקשירת קשר לביצוע מעקב ברשת, מעקב ברשת, מתן עדות שקר ושיבוש חקירה פדרלית, כך הודיע ​​משרד המשפטים האמריקאי, וצפוי למאסר המקסימלי של עשרים שנים.

מגלנט ועד מסי: לא הילדים - אימהות הן התסריטאיות הכי טובות
דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה
לא מניי ולא מביי: טעויות האיפור הקשות של טלי גוטליב

הכל התחיל בשנת 2016, כשאיאן ואשתו דאז, אנג'לה דיאז, רקחו מזימה מעוותת נגד ארוסתו לשעבר, מישל האדלי, וגרמו לכליאתה לשלושה חודשים בעוון הפללה שלה במעקב זדוני אחרי אנג'לה, בתואנה שהיא "נחושה להעניש את האשה החדשה של האקס לאחר שמערכת היחסים ביניהם התפרקה" דיווחה חדשות CBS, תוך ציטוט של תביעה אזרחית משנת 2018.

התוכנית שלהם עבדה בתחילה, והאדלי בילתה 88 ימים מחרידים בכלא לפני שהשקרים של דיאז נחשפו והיא שוחררה.

לפי הדיווחים, האקסים איאן דיאז ומישל האדלי היו שקועים בסכסוך שקשור לדירה באנהיים שרכשו יחד ביוני 2015, לפני שנפרדו. לבני הזוג הוענקה משכנתא בסך 459,745.00 דולר, והאדלי שילמה מקדמה של 14,401.20 דולר.

לאחר שנפרדו, דיאז נשאר בדירה והדלי עזבה אותה, ובינואר 2016, הוא הכיר את אנג'לה דרך אתר היכרויות, והם התחתנו, תוך שהוא ממשיך במאבקו עם מישל ארוסתו לשעבר על הדירה מכיוון שהיא עדיין הייתה אחראית לחלק מהתשלומים - כך על פי רישומי בית המשפט.

ארבעה חודשים לאחר מכן, אנג'לה דיווחה למשטרה שגברים זרים הגיעו לביתה כדי להשתתף במפגש "פנטזית אונס", שהוזמן באמצעות מודעה בקרייגסליסט, אמרו גורמים רשמיים. אנג'לה סיפרה למשטרת אנהיים שהדלי שלחה לה גם אימיילים מאיימים - ובני הזוג הגישו נגדה צווי מניעה במסגרת תביעת נזיקין בעוון ניסיון "להרוס את חייה של חברתו לשעבר", נכתב ברישומי בית המשפט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
איאן דיאז ואנג'לה. פייסבוק, צילום מסך
איאן עם גרושתו אנג'לה. הורשע בתכנון "מזימת אונס מזויפת" כדי להפליל את ארוסתו לשעבר/צילום מסך, פייסבוק

בני הזוג פרסמו מודעות ב-Craigslist כדי לפתות גברים להיות חלק ממה שנקרא "פנטזיות אונס".
המודעות הנחו אותם להגיע לביתם של בני הזוג דיאז, בניסיון לביים תקיפה מינית של אנג'לה ואז להאשים את מישל האדלי בפרסום המודעות. התובעים אמרו כי השניים "ביימו תקיפה מינית אחת או יותר וניסיון תקיפה מינית נוסף".

לאחר מכן ההתקשרו הזוג דיאז לרשויות וביקשו מהשוטרים לעצור את המאהבת לשעבר, כשהם מראים לחוקרים את המיילים שכתבה לאקס שלה בהקשרים אחרים של הפרידה ביניהם, כדי לבסס את טענתם שהאדלי אלימה ונחושה להעניש את אנג'לה ואיאן על אושרם הזוגי.

האדלי נעצרה והואשמה, וגם בילתה בכלא שלושה חודשים שלמים, עד שהחוקרים הצליחו לפענח את המקרה. "מטרת הקונספירציה הייתה לזייף מסע מעקב ברשת על אנג'לה כדי למרר את חייה של האדלי על ידי הפללה להתנהגות פלילית שהיא לא ביצעה", נכתב בכתב האישום הפדרלי "והסיבה הייתה קשורה להמשך ההתעניינות הלא רצויה של האדלי בדירה המשותפת".

מישל האדלי. פייסבוק, צילום מסך
מישל האדלי הואשמה שלא כדין בכך ששלחה גברים לאנוס את אשתו דאז של ארוסה לשעבר/צילום מסך, פייסבוק

ב-9 בינואר 2017, האדלי זכה לזיכוי מוחלט מלא על ידי משרד התובע המחוזי של מחוז אורנג', ואנג'לה הואשמה, הודתה באשמה ,ונידונה לחמש שנות מאסר. בשנת 2018, הגישה מישל האדלי תביעה אזרחית פדרלית נגד בני הזוג בגין כליאת שווא, מעצר שווא, הפרת זכויות אזרח, תקיפה, גרימת עוגמת נפש בכוונה תחילה, לשון הרע, רשלנות והעמדה זדונית לדין זדוני, תביעה שהוכרעה באפריל 2021.

דיאז, שהתגרש מאז מאנג'לה, הוצא ל'חופשה מנהלית' לאחר שהוגש נגדו כתב האישום במאי 2021 ופוטר מתפקידו כחוקר פלילי וסגן מרשל בלוס אנג'לס. משפטו יתחיל ב-30 ביוני, והוא צפוי לעונש מקסימלי של 20 שנים מאחורי סורג ובריח.

"איאן דיאז ניצל לרעה את תפקידו כסגן מרשל בארה"ב כדי להוציא לפועל מזימת מעקב ברשת שהפלילה אדם חף מפשע בתקיפה מינית, והובילה לכליאתה הבלתי צודקת למשך 88 ימים", אמר עוזר התובע הכללי קנת פוליט ג'וניור מהמחלקה הפלילית של משרד המשפטים בהצהרתו. "כפי שתביעה זו מוכיחה, החטיבה הפלילית מחויבת לשמר את אמון הציבור בנקיטת אמצעי אכיפת החוק ומיצוי הדין מול כל פקיד ממשל המפר את שבועת כהונתו, ומנצל לרעה את הקהילה אותה נשבע לשרת", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully