מפגינים נגד המהפכה המשפטית חוסמים את איילון, 9 במרץ 2023. קרין שגיא, קרין שגיא
קרין שגיא/קרין שגיא

אפילו המכתזית לא תוכל עליו: המדריך המלא לאיפור עמיד

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 15:41

לפני כמה ימים הזיזו שעון, מה שאומר רק דבר אחד - האביב התחיל, ותיכף יהיה חם כל כך שלא נזכור מי זה יריב לוין. ואם בכל זאת נמשיך לצאת להפגנות גם בחום של האביב - ככה משיגים איפור עמיד כל כך שאפילו מכתזית לא תוכל עליו

חג הפסח הקרב מזמן עמו שעות ממושכות של מפגשים משפחתיים ויציאה לארוחות חגיגיות, וטיולים בחום האביבי של ישראל. איך עושים את כל זה וגם שומרים על איפור עמיד ויציב לאורך זמן? הסוד טמון בשיטת השלבים, שכל שלב מונח וממתין עד להתקבעות החומר, מה שגורם לכל שכבה להיות עמידה בפני עצמה, ולכולן יחד להיות עמידות בריבוע, לא משנה מה תעשי בלילה. בקיצור, ככה תארגני לעצמך איפור הפגנה שגם זיעת הקיץ + מכתזית לא יוכלו עליו.

שלב 1: הכנת העור
לשלב ההכנה חשיבות עצומה. על כן, לפני שמתאפרים, כדאי להכין את העור
ניקוי הפנים, כי עור נקי ויבש הוא מאסט!, פילינג כדי להסיר תאי עור מתים. טונר(מי פנים) למרות שהמון מדלגות על השלב הזה, הטונר הוא שלב הכרחי ומכין את העור לקבלת הלחות. לחות - תוספת הלחות לעור הכרחית להארכת חיי האיפור. יש למרוח קרם או סרום לחותי בזמן שהעור עדיין מעט לח מהטונר, לשיפור הספיגה. לסיום מרחו פריימר - פריימר הוא המחסום בין העור לבין האיפור, שיוצר שכבה חלקה ואחידה על העור ומסייע להאריך את חיי הבסיס, הסומק, הברונזר ושאר התכשירים שמניחים על העור.

קצין הפליל את האקסית שלו שהזמינה גברים לאנוס את אשתו
מגלנט ועד מסי: לא הילדים - אימהות הן התסריטאיות הכי טובות
דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה
לא מניי ולא מביי: טעויות האיפור הקשות של טלי גוטליב

הדמייה למוצרי קונטור. ביוטיקייר,
דאבל קונטור. ביוטיקייר/ביוטיקייר

שלב 2: LESS IS MORE
יותר מדי שכבות איפור יגרמו למוצרי הביוטי לרדת במהלך היום. הימנעו ממריחת שכבות עבות לכיסוי מלא, כי חלק מהשכבות לא נדבקות לעור ולכן נמחקות מהפנים לאחר זמן מה. התחילו עם שכבה דקה והשתמשו בספוג איפור כדי להטמיע את המוצר לתוך העור. בחרו מראש במוצרים עמידים כמו מסקרה עמידה למים או אייליינר לטווח ארוך, ושפתונים המספקים פיגמנט עז מבלי לדרוש מספר שכבות.

שלב 3: שכבה שנייה
הטריק לשמירה על איפור לאורך זמן ארוך יותר הוא מריחת שכבה שנייה אחרי התקבעות הראשונה, כיוון שהבסיס מהשכבה המרוחה מעגן את השכבה השנייה ומחזק את עמידותן של שתיהן.

שלב 4: פודרה
פודרה שקופה מונעת מהאיפור להכתים לאורך היום ומעניקה שכבת קיבוע לאיפור. הניחו פודרה לקיבוע האיפור לאורך קו הלסת, הלחיים, המצח והאף. שכבה קלה נוספת לבעלי עור שומני, באזור ה-T והסנטר. היזהרו מכמות גדולה מדי שתגרום לעור הפנים להירות לא טבעי.

שלב 5: ספריי מקבע
לבעלי ובעלות עור יבש, יתכן שיעדיפו ספריי מקבע על פני פודרה מכיוון שהוא מעניק מראה רווי יותר. לאחר סיום האיפור התיזו את התרסיס ממרחק 6 ס"מ בערך מהפנים.

שלב 6: קונסילר מתחת לצללית אם אין ברשותך פריימר ייעודי לעפעפיים, השתמשו בקונסילר, לא רק כדי לטשטש פגמים ועיגולים שחורים מתחת לעיניים, אלא גם כבסיס לצללית.

שלב 7: דאבל קונטורינג
שילוב של קונטור רטוב וקונטור יבש יכול להבטיח את עמידותו וכן את עצמת הגוון, כיוון שהשכבה הרטובה מקבעת אליה את השכבה היבשה וכך הפיגמנט עוצמתי יותר ועמיד יותר.

הטיפים מאת ליאת סוידגל, אחראית הדרכה ברשת ביוטיקייר

רשת ביוטיקייר, הוקמה מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקהבמחירים הוגנים. לרשת 25 סניפים בפריסה ארצית, מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה, שהוא: ליופי אין מחיר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully