יואב גלנט מדבר בטלפון עם אימו פרומה. instagram, פלאש 90
פלאש 90/instagram

מגלנט ועד מסי: לא הילדים - אימהות הן התסריטאיות הכי טובות

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 12:03

אמא של גלנט הצליחה לגנוב את הפוקוס של מדינה בוערת וקרועה, ולא סתם. למעשה, גניבת פוקוס היא מומחיות של אימהות, ויש לנו כמה דוגמאות שמוכיחות את זה

יואב גלנט מדבר בטלפון עם אימו פרומה/אינסטגרם

בין כל מה שקורה פה בימים האחרונים ובזמן שהמדינה בוערת מסביב, מי שהצליחה לגנוב את ההצגה לכמה רגעים טובים הייתה אמא של שר הביטחון המפוטר, יואב גלנט, שהתקשרה אליו אחרי שיצאה ההודעה על פיטוריו ואמרה לו: "יש לך שכל ואומץ ואני מאוד אוהבת אותך. אני מקווה שהכל יהיה בסדר".

"הכל יהיה בסדר אמא", ענה לה גלנט. "העיקר הבריאות והכל יהיה בסדר".

"יופי, יופי". היא ענתה וסיימה במשפט האלמותי: "כשיהיה משהו טוב תצלצל לי".

ככה זה. לא משנה בני כמה אתם, מה התפקיד שלכם ולאיזה הישגים כבר הגעתם בחיים, בסוף, כולנו ילדים וילדות של אמא, וכשקורה משהו טוב כולנו רוצים "לצלצל לה", לקבל את האישור שלה ולגרום לה להיות גאה בנו. והיא גאה, בטח שהיא גאה, אבל יש לי תחושה שעם כל הגאווה שבעולם, האימהות שלנו נהנות לא פחות להיות במרכז תשומת הלב, ואי אפשר להאשים אותן.

אז בהשראת פרומה, האמא המתוקה של גלנט, קבלו מבחר סיטואציות שבהן ה"אמא של" גנבה את ההצגה ונהנתה מכל שניה:

לברון ג'יימס עושה את ה"גלנט" אחרי זכייה בגביע ה-NBA

לא רק גלנט מדבר עם אמא אחרי אירועים משמעותיים, גם שחקן הכדורסל לברון ג'יימס עזב את הכל אחרי הזכייה בגביע ה-NBA ב-2020, נשכב על הרצפה אי שם באולם שבו התקיים המשחק, ועם סיגר ביד ומשקפי שמש על הפנים, עשה פייסטיים עם אמא.

הוא אמר לה שאחרי כל מה שהיא עברה ואחרי כל מה שהוא ראה, כלום לא יכול לעצור אותו, משפט שעליו היא הגיבה כמו בוס אמיתית במילים "God is good". לברון הוסיף שהוא מקווה להמשיך לעשות אותה גאה, ואמא גלוריה כבר התחילה לפתוח מבערים ולצעוק עליו שאין שום דבר שהוא יכול לעשות שלא יגרום לה להיות גאה בו, אבל השטף היפהפה של הדברים שלה נקטע על ידי אחד השחקנים האחרים בקבוצה.

פרסמה מודעה הקוראת לגברים זרים לאנוס את אשתו של האקס
דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה
לא מניי ולא מביי: טעויות האיפור הקשות של טלי גוטליב

השיחה הזאת היא רק דוגמה קטנה למערכת היחסים של לברון ואמא שלו, שתופסת מקום גדול בקריירה שלו. הוא מקדיש לה את כל הזכיות שלו ומדבר עליה המון, והיא מגיעה לכל המשחקים וגם בהם גונבת את כל הפוקוס.

לפני שנים, למשל, שחקן מקבוצה יריבה עשה פאול על לברון, ואיכשהו זה קרה בדיוק ליד המקום שבו אמא שלו ישבה. היא מיד קפצה על הרגליים ואפילו ניסתה להפריד, ואז חטפה מהבן שלה צעקה: "אמא, שבי במקום". אחרי זה, ועוד עם הטמפרמנט שלה, גם אני הייתי טורחת לעשות פייסטיים אחרי כל זכייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ח"כ גדי יברקן מנשק את הרגליים של אמא

ב-2019, כשחבר הכנסת גדי יברקן ממפלגת "כחול לבן" המנוחה הגיע להשבעה בכנסת, הוא כל כך התרגש לראות את אמא שלו נכנסת למשכן שמיד עם כניסתה הוא ניגש אליה ונישק לה את הרגליים. באותו מעמד, עצם האקט הוא זה שגנב את ההצגה וריגש את כל המדינה, אבל מבחינת אם הח"כ עצמה? אפילו את השם שלה לא טרחו לכתוב והסתפקו ב"אמא של". ביררתי - קוראים לה ינגוסה אשטיה.

אבל, כאמור, אימהות הן זן לא פראיירי בכלל, וגם ינגוסה אשטיה רק הייתה צריכה לקבל את ההזדמנות הראויה. אחרי כמה חפירות, מצאתי תיעוד של ראיון עם האם והבן, בפעם השנייה שבה יברקן נבחר לכנסת. הפעם, כשהוא כבר רגיל למעמד הח"כ, טען יברקן שכבר פחות מתאים לעשות שוב את כל האירוע הזה של נישוק הרגליים, אבל אמא שלו מיהרה להבהיר שח"כ או לא, רגיל או לא, הוא עדיין מנשק לה את הרגליים, גם אם הפעם הוא עשה את זה מחוץ למשכן.

בהמשך, כשהמראיינת שואלת אותה אם היא חשבה אי פעם שהוא יהיה חבר כנסת כשהוא היה קטן, וינגוסה עונה קודם כל בתנועת יד של "וואלה, לא נעים לי להגיד, אבל מה זה לא". אבל אחר כך, כמו פוליטיקאית משופשפת בעצמה, היא הבינה שחשפה אמת לא רצויה ומיד עשתה ספין ואמרה שמבחינתה הוא היה אמור להיות קייס, כלומר מנהיג רוחני של העדה, ולא פוליטיקאי. המראיינת סיכמה במילה "הדרדרת" ושלושתם צחקו בהסכמה. פרייסלס.

השחקנים שלוקחים את אמא לאוסקר

במשך שנים ליאונרדו דיקפריו מקפיד לקחת רק את אמא לטקסי הפרסים שבהם הוא מועמד, ולהשאיר בבית (עם בייביסיטר, אני מקווה) את הבחורות הצעירות שאיתן הוא יוצא. זה כמובן מעלה עשרות תיאוריות על הקושי שלו להיקשר ועל חוסר המחויבות שלו, אבל לצד זה יש לא מעט אנשים שגם מעריכים את הקשר החזק שלו עם אמא. או לפחות העריכו, עד שהתפרסמה לפני כמה שנים תמונה שלה בתור אמא צעירה עם בית שחי לא מגולח, דבר שכידוע הופך אותה אוטומטית לאויבת העם.

אבל לאונרדו הוא לא היחיד שנוהג לקחת את אמא כדי שתראה איזה מוצלח הוא. גם מתיו מקונוהיי, אן האתוואי, נטלי פורטמן ואפילו ג'סטין טימברלייק עשו את זה, וזאת רק רשימה חלקית, אבל מי שאולי התחרט בסופו של דבר על ההזמנה של אמא לטקס הוא כנראה בראדלי קופר.

ב-2019, כשבראדלי ואירינה שייק נפרדו, זה היה רק חודשים ספורים אחרי טקס האוסקר, שאליו בראדלי התעקש להזמין גם את אמא. אני יודעת שהשמועות אומרות שהפרידה הייתה קשורה לסרט "כוכב נולד" וליחסים של בראדלי עם ליידי גאגא שכיכבה לצידו, אבל היו גם שמועות על זה שאמא שלו לא סובלת את אירינה, ובחייאת - תראו איך היא לא משחררת לו את היד. האישה באה לא רק לגנוב את ההצגה, אלא גם לגנוב את הבן שלה בחזרה.

אמא של כחלון

אם יש אמא שהבינה דבר או שניים על גניבת פוקוס זאת כנראה מיסה, אמו המנוחה של משה כחלון, שר האוצר לשעבר. בחיי, כשכותבים "אמא של כחלון" בגוגל יש מעל 155 אלף תוצאות - כל אמא באייטם הזה הייתה הורגת בשביל תשומת לב כזאת.

היא הייתה אמא לשבעה ילדים ופעילה חברתית, ממקימות המזנון של הוועד למען החייל בצומת אולגה, שם הייתה מבשלת לחיילים תבשילים טריפוליטאים. קראו לה "האמא של הילדים ברחוב", כחלון דיבר עליה בכל הזדמנות ובאמת הייתה לו סיבה לגאווה. אבל אם יש משהו ששאר האימהות יכולות ללמוד ממנה, זה ללכת על כל הקופה. לא להסתפק ב-15 דקות תהילה בגלל שיחת עדכון/תודה או הזמנה לטקס/השבעה, אלא להיזכר לנצח כסוג של "אמא תרזה" הישראלית, שהוזמנה על ידי עיריית חדרה להדליק משואה ושחוק בישראל נקרא על שמה. לבן שלה, לעומת זאת, זוכרים בעיקר את הבעיות של "מחיר למשתכן" ולא את היתרונות של מהפכת הסלולר. לגמרי גנבה לו את הרעם.

האמא של הסופרבול

ואם כבר ספורט, אז בואו נחזור לסופרבול האחרון, שאיכשהו, עם כל מה שקרה בו, ואני מדברת כמובן על ריהאנה, כי למי אכפת מה באמת קורה במשחק, מי שהצליחה לגנוב כותרות הייתה אישה בשם דונה קלסי, שהיא אמא לשני שחקני פוטבול, כל אחד משחק בקבוצה היריבה.

דונה כמובן לא הסתפקה בלעודד את הבנים בצנעה, אלא הכינה מיצג של כמה שהיא קרועה ביניהם (כאילו שגם אותה עניין משהו חוץ מריהאנה), הניפה שני שלטים עם הפרצוף של כל אחד מהם, וכיכבה בציוצים כל רשתות הספורט, שתיעדו אותה מחבקת את שניהם ומעניקה להם קופסת עוגיות. חולת צומי, זאת.

אמא של מסי בקלאסיקה של אם החתן

תראו, לא להזמין את אמא לחתונה זה באמת קצת קיצוני, אבל כשמזמינים את אמא לחתונה צריך להיות מוכנים לזה שלפעמים היא תעשה כל מה שהיא יכולה כדי להאפיל על הכלה. זה בדיוק מה שמעריצים מכל העולם טענו שאמא של מסי ניסתה לעשות בחתונה של הבן שלה. מה אני אגיד לכם, בעיניי השמלה שלה יותר כסופה מאשר לבנה, אבל כיוון שגם כאן יש שמועות על יחסים לא טובים עם הכלה וכיוון שלחרחר ריב זה משהו שקצת חסר כאן לאחרונה, אני אצטרף למעריצים ואגיד: בושה! בושה! בושה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully