קיאנו והחברה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מדהים: קיאנו ריבס מאוהב, והיא לא קרובה לגיל של הבת שלו

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 14:53

לקיאנו ריבס יש חברה כבר שנים, לא שמענו עליה עד עכשיו, ולא בגלל שהיא נשמרה בסוד, אלא כי זה אולי הזוג היחיד בהוליווד שמערכת היחסים שלו היא לא מופע יחסי ציבור או סמל סטטוס. במקום מראית העין חזקה מהכל, אהבה כזו היא נדירה

לקיאנו ריבס יש סרט חדש, ומה שבאמת משמח אותנו בידיעה הזאת זו בעיקר העובדה שהוא מסכים להתראיין לרגל יציאתו ולספק לנו הצצה (נדירה) לחיים שלו, וכמובן, כמו תמיד, שוב להפתיע אותנו ולחמם לנו את הלב.

זה ידוע שקיאנו הוא אחד השחקנים הנחמדים והאהובים ביותר בהוליווד. במקום בו כולם חושבים רק על עצמם וסיפורים על אגואיזם, הטרדות ורמיסת המתחרים הם דבר שבשגרה, קיאנו דואג לאנשי הצוות שלו ובמקרים רבים קונה להם מתנות, תמיד עוצר להצטלם עם מעריצים, נוסע ברכבת התחתית של ניו יורק ומפנה את המקום שלו לאנשים אחרים ובעיקר חי את חייו כאדם רגיל, נחמד ומכבד לסביבה שלו.

הרגעים שגורמים לנו להיזכר למה אנחנו כל כך אוהבים אותו צפים כשהוא מדבר על החברה האומנית שלו - אלכסנדרה גרנט. בראיון קיאנו נשאל מה רגע האושר האחרון שהוא זוכר, והוא תיאר רגע שקרה לו כמה ימים לפני כן "במיטה עם ה-האני שלי." הוא אמר, וסיפר "היינו במיטה, היינו מחוברים, חייכנו וצחקנו, הרגשנו נפלאץ זה פשוט היה ממש נחמד להיות יחד."

היילי אנחנו איתך: סלינה גומז גם יכולה לצאת כלבה פעם אחת
אמילי צריכה להתנצל בפני אוליביה על הסטוץ עם הארי סטיילס?
כוכבת הריאליטי שתפסה את חבר שלה בוגד בה עם אמה החורגת

הקשר של השניים לא יכול להיות מקסים יותר - ראשית, מדובר בזוג יציב שנמצא יחד כבר לפחות 4 שנים, ובניגוד לזוגות אחרים בתעשייה, הקשר בין השניים נשאר רחוק מהמצלמות. הם היו חברים טובים במשך הרבה שנים ואפילו עשו כמה שיתופי פעולה. ב-2011, כשהשניים עוד היו אפלטוניים, אלכסנדרה הפתיעה את קיאנו - היא לקחה ציטוטים שלו והוסיפה להם איורים, הפכה את הכל לספר והעניקה לו אותו במתנה. בעקבות ההתלהבות של הסביבה הקרובה שלהם מהספר השניים בהמשך הוציאו אותו בהוצאת ספרים. כמה שנים מאוחר יותר הם הוציאו ספר נוסף. אף אחד לא ממש יודע מתי הם הפכו לזוג אבל רגע אחרי השטיח האדום הראשון שלהם, ב-2019, כשהתקשורת השתגעה מהחברה ה"חדשה" של קיאנו, חברתה התראיינה ואמרה שהשניים בזוגיות כבר כמה שנים.

אלכסנדרה היא אומנית מצליחה, צעירה מקיאנו ב-9 שנים, ובניגוד להרבה זוגות אחרים בהוליווד, הם פשוט נראים מתאימים. אלו לא רק התמונות על השטיח האדום שבהן הם מצחקקים יחד או מסתכלים אחד לשנייה בעיניים, או העובדה שלמרות שאלכסנדרה היא אישה מאוד יפה בגיל 49, היא עדיין לא נראית כמו הטייפ קאסט שאנחנו רגילים לראות תלוי על זרועות של שחקנים בני 50+ על שטיחים אדומים, אלא העובדה שיחד הם נראים כמו שני אנשים רגילים שפשוט אוהבים אחד את השניה.

הם לא עובדים בלשכנע אותנו שהם נועדו להיות יחד על ידי ראיונות אינסופיים (או תוכניות ריאליטי) על הזוגיות שלהם, לא חושפים העדפות מיניות וטקסים הזויים, לא מטפחים חשבונות אינסטגרם או מטפסים זה על התהילה של זו בדרך לעוד תהילה, והם לא נותנים "טיפים" לזוגיות מוצלחת כמו שלהם כפי שהתרגלנו לשמוע מזוגות אחרים.

השניים אהבו בצורה אפלטונית והתקדמו לעבר מערכת יחסים שקטה וככל הנראה בריאה, משימה כמעט בלתי אפשרית בהוליווד ובפרופיל של ריבס. הדרך שבה קיאנו מדבר עליה היא רק עוד פרט שמצטרף לאישיות הכל-כך רגועה וכובשת שלו. העובדה שלמרות, ואולי בגלל, חיים מלאים בטרגדיות וכאבים שכוללים נטישה של אבא, מעברים בלתי נגמרים מגיל צעיר, אובדן של אישתו ההריונית בתאונת דרכים לפני יותר מעשור ועוד, הוא עדיין עושה הכל כדי להסתכל על הצד הטוב של הדברים ולא מוותר על עצמו ועל האנשים שסביבו.

אולי זו גם הסיבה שהוא לא נותן לתהילה לעלות לו לראש, לא מסתבך בשערוריות ובעיקר מתמקד בלעשות את האנשים שסביבו מאושרים וליהנות מהדרך. את הראיון עם המגזין הוא חתם בסיפור על זריחה שצפה בה בקיוטו בזכות "ג'ט לג נפלא" והזכיר כמה חשוב לעצור לרגע וליהנות. וזו כנראה התמצית שלו, בניגוד לכל כך הרבה אנשים אחרים בהוליווד, הוא לא רודף אחרי כסף או תהילה ולא הופך אותם לדבר החשוב ביותר עבורו, אלא מתמקד במה שבאמת יכול לעשות אותו מאושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully