ויקטוריה בקהאם. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"חבל שאת לא כנה": העוקבים יוצאים על ויקטוריה בקהאם

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 13:42

במסגר טוטוריאל איפור באינסטגרם טענה ויקטוריה בקהאם שאפילו בעלה דיוויד מעולם לא ראה אותה בלי הגבות שלה (מאופרות) כשהיא מציגה בפומבי מראה "חשוף" בפעם הראשונה. בהמשך גם טענה שהיא נטולת איפור, והעוקבים לא איחרו להגיב בחשדנות

הדברים המטורללים שנשים עושות כדי למצוא חן בעיני גברים ולהישאר נחשקות לא משנה מה, רבים הם. ישנן נשים שאפילו לא מרשות לעצמן להסתובב בביתן, מול בן הזוג שאמור להיות לפחות בין חמשת האנשים הקרובים אליה בעולם - ללא איפור. בלי להיכנס לאבחנות פסיכיאטריות ספציפיות, אפשר להסכים שיש בזה משהו מוגזם? תודה.

אז ויקטוריה בקהאם (48) טענה במסגרת טוטוריאל איפור שערכה באינסטגרם שלה, כדי למכור מוצר גבות חדש של המותג בהובלתה - שאפילו בעלה, דייויד בקהאם, לו היא נשואה 24 שנים כבר - מעולם לא ראה אותה ללא גבותיה המצוירות. הלוואי ויכולנו לומר שזה נשמע מטורלל מכדי להיות אמיתי, כי כאמור המציאות מראה שדברים כאלה אכן קיימים במערוכת יחסים זוגיות "בריאות".

סרטון ההדרכה ל-30.8 מיליון העוקבים שלה לאיך היא ממלאת את הגבות שלה, גרף תגובות רבות, ולא רק לגבי העובדה המפתיעה הזאת.

רק פאן וכיף? הלוואי. מאחורי הפרידה מרסקת הלב של ניר ויובל
"חבל שאת לא כנה": העוקבים יוצאים על ויקטוריה בקהאם
זה היה לא לעניין, אבל זה היה כל כך לא לעניין שזה מצחיק

ויקטוריה בקהאם. אינסטגרם, צילום מסך
בלי איפור אבל עם 27 פילטרים/צילום מסך, אינסטגרם

כשויקטוריה המשיכה והתעקשה שגבותיה בסרטון הנ"ל נטלות איפור, וטענה שזו הפעם הראשונה שמישהו רואה את הגבות החשופות שלה, והודתה שהיא מרגישה אי נעימות לגבי הגבות שלה, שאחרי מריטה מאסיבית לאורך עשורים רבים, צומחות בדלילות יתרה.

"כמו שאמרתי, יותר מדי מריטה באמת השאירה אותי עם גבות מרווחות מדי, וחוסרים בשני הצדדים" היא מסבירה "אני רוצה שתראו עד כמה הגבות שלי דלילות - באמת, יש לי כל כך הרבה שערות חסרות. אין לי שום דבר על הגבות האלה כרגע, אבל אפשר לראות כמה אני צריכה למלא אותן ולשטח אותן".

ויקטוריה המשיכה ושיתפה תובנות לגבי שגרת הטיפוח שלה, כמו שהיא עושה לעתים קרובות במסגת הדרכות האיפור ברשת, תוך כדי כך ציינה גם כי אינה מאופרת. למרות שישבה בחלוק ליד שולחן האיפור שלה, ניתן היה לראות כי יש עליה מסקרה ואיילינר, ואם להאמין לשמועות, אלה גם אינן גבותיה הטבעיות, כי אם מיקרובליידינג שעשתה.

וזו לא הייתה הפעם הראשונה - רק לאחרונה עוררה מחלוקת על ידי שיתוף סרטון לאינסטגרם שבו טענה שהיא נטולת איפור, ורבים ממעריציה פנו למדור התגובות כדי לשתף את אי הסכמתם עם הטענה שהיא טבעית, אלא אם כן היא: 'ללא איפור אבל עם 27 פילטרים'.

ויקטוריה, שצילמה את עצמה כביכול לפני מריחת מוצרי טיפוח כלשהם, אמרה למצלמה: "אז, אני כאן בפריז ובדיוק יצאתי מהמקלחת. אין לי איפור, רק סרום וקרם לחות, אז העור שלי מוכן."
גם אז רבים לא האמינו לספייס גירל לשעבר, או כפי שכתבה אחת: 'היא הגיבורה המוחלטת שלי והיא הייתה מאז הספייס גרילז... אבל קונסילר בסיס ופודרה נחשבים איפור" כתבה מגיבה.

מעריץ אחר הוסיף: "יש לך קונסילר מתחת לעיניים. למה כל כך קשה להיות פשוט כנה? לא היינו חושבים כלום אם היית אומרת שאת עם קונסילר. את יפה בכל מקרה".

"אני חושב שאת מדהימה מלאה סטייל" אממר עוקב נוסף "אבל הלוואי והייתן יותר כנות ושקופות - בחורות צעירות לא צריכות להשוות את עור הפנים שלהן לפילטרים!'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully