קיילי ג'נר טימותי שלאמה. אינסטגרם, GettyImages
GettyImages/אינסטגרם

המשופצת והשברירי, האיט-גירל וההומלס: הצמדים שתמיד עובדים

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 13:00

הזוג החדש קיילי ג'נר המליונרית המשופצת וטימותי שלאמה, גבר עדין, שברירי בעל מראה מלנכולי, נראים על פניו זיווג מפתיע, אבל כשחושבים על זה, הם רק עוד זוג גנרי מבית היוצר של של הוליווד. אלה הצמדים הקבועים של הוליווד

הזוג החדש, הלוהט והמפתיע בהוליווד כרגע הוא ללא ספק קיילי ג'נר וטימות'י שאלאמה. השמועות אמנם מדברות על כך שיש סיכוי שמדובר בתעלול יח"צני נוסף מבית קריס ג'נר, אבל אם לרגע נאמין לשמועות, הרי שמדובר ללא ספק בשילוב שלא צפינו - ועם זאת, איך לומר את זה, קצת גנרי.

המיליונרית המשופצת והמצליחה שנראית כמו אמאזונה חזקה ונוצצת לצד גבר מלנכולי ועדין שנראה כאילו הוא עומד להתנפץ בכל רגע זה שילוב שכבר ראינו. מאשין גאן קלי השברירי לצד מייגן פוקס שנראית כאילו היא עולה באש מרוב שהיא לוהטת ומוחזקת ופריאנקה צ'ופרה העוצמתית לצד ניק ג'ונאס הקטן והחביב הם רק חלק מהדוגמאות. אבל העניין הוא שהשילוב בין אישה שנראית כאילו היא יוצרה במפעל מתכות לגבר רזה ושברירי הוא ממש לא השילוב היחיד שהתרגלנו לראות, ויש עוד כמה צמדים שאפשר לראות בכל מקום - חפשו אותם באתרי הרכילות או בקבוצת החברים הפרטית שלכם:

כריס היא אולי האדם היחידי שלא מחרטט אף אחד ולא את עצמו
הכל זה לטובה: הטריק הפשוט הזה יגרום לכם לעוף על החיים
מיקילה: "גיליתי שהגבר שלי בוגד בי מול 35,000 אנשים"

האיט-גירל וההומלס

משום מה דוגמניות ונשים עם סטייל באופן כללי חושבות שהאקססורי היחיד שנראה טוב יותר מפודל קטן הוא גבר שנראה כאילו הוא ישן מתחת לגשר. היילי וג'סטין ביבר הם דוגמה קלאסית לאישה המתוקתקת שנראית מושלם לצד גבר שנראה כאילו הוא בדיוק התגלגל מהמיטה, בן אפלק נראה כמו הומלס תורן ליד ג'ניפר אניסטון ופיט דווידסון נראה ככה לצד כל אחת מהנשים המושלמות שהוא יצא איתן, החל מקים קרדשיאן, דרך קאיה גרבר ועד לאמילי רטקאוסקי. כי מה יכול להיות סקסי יותר ממישהו שלובש מכנסיים שנראות כאילו הן עברו אליו מסבא שלו וסווטשרט מוכתם?

היפה והחיה

לפעמים יש מישהי שמספרת על החבר החדש והמדהים שלה וכשהיא מראה לנו תמונה אנחנו צריכים לגייס את כל יכולות המשחק שלנו כדי להגיד "וואו, הוא נראה... מקסים". קחו למשל את ביונסה וג'יי זי. נכון - אסור לשפוט ספרים על פי האריזה שלהם וצריך להסתכל בתוך הקנקן ואנחנו אנשים טובים שממש לא מתרכזים במראה, וגם ג'יי זי הוא אחד הגאונים הגדולים של תעשיית המוזיקה ובעיקרון נמצא על כס המלכות של התעשיה אבל כל זה לא משנה את העובדה שכשהם עומדים אחד לצד השני, התמונה נראית לא מאוזנת. זה המצב גם עם הזוגיות החדשה של אמילי רטקאוסקי היפיפייה שיוצאת עם הקומיקאי אריק אנדרה ואם להיות ממש כנים עם עצמנו, אז גם עם וויליאם וקייט, ברמת המראה יש חוסר איזון קשה.

האחים הנוצצים

יש זוגות שנראים כאילו הם פשוט נוצרו מאותו החומר הזוהר, והם לא רק אוחזים באותו הסטייל המושלם, יש להם גם תכונות אופי דומות והם אפילו נראים קצת כמו אחים. בלייק לייבלי וראיין ריינולדס הם דוגמה קלאסית לזוג שמחזיק באותו סגנון לבוש, חוש הומר חד שלא לוקח שום דבר ברצינות וגם לוק שקצת נראה כאילו הם יכולים להיות אחים. גם ויקטוריה ודוויד בקהאם הפכו כבר מזמן לגוש אחד של סטייל ולוק מתוח ושזוף, וכריסי טיגן וג'ון לג'נד אמנם נראים כל אחד לחוד כערבוב של 14 מקורות אתניים, אבל אחד לצד השניה הם פשוט דומים. ואל תתנו לי בכלל להתחיל עם נועה קירל, שהיא ומרגי שרו, רקדו, התלבשו ונראו אותו הדבר ועכשיו כשהיא עם הדוגמן תומר הכהן הם לגמרי נראים כאילו יש להם לפחות הורה אחד משותף.

הדוגמנית והמיליונר הגנרי

אם פעם דוגמניות היו יוצאות עם כדורגלנים, היום נראה שהן הרחיבו את היריעה לגבי הטייטל, אבל צמצמו את האחוזונים. כך יש לנו אינספור דוגמניות שפשוט מתחברות לכדי מיליונרים גנריים לחלוטין שלעולם לא נזכור את שמם או נזהה אותם ברחוב למרות שהם עומדים על שטיחים אדומים ומצולמים בתמונות פפראצי לצד אותן נשים יפיפיות. יש את מירנדה קר עם אוון שפיגל מנכ"ל סנאפצ'ט, ניקי הילטון עם ג'יימס רוטשילד (שם המשפחה הוא גם הטייטל במקרה הזה), קרלי קלוס עם ג'ושוע קושנר (אח של ג'רד קושנר, הבעל של איוונקה טראמפ - גם היא דוגמנית לשעבר), סופיה ריצ'י שנישאה ממש בימים האחרונים לאליוט גריינג' שמשפחתו שולטת בתעשיית המוזיקה והרשימה עוד ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully