מיקילה הנבגדת. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

מיקילה: "גיליתי שהגבר שלי בוגד בי מול 35,000 אנשים"

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 11:43

כשמיקילה גילתה שהחבר שלה מככב בעמוד פייסבוק שמיועד לחשוף גברים בוגדים, היא לא האמינה למראה עיניה, ואפילו ניסתה להגן עליו. רק כשהתוודה בפניה שזו לא הפעם הראשונה או היחידה, היא החליטה לעזוב אותו. על הדרך הפכה גם לויראלית בטיקטוק

אישה מפלורידה חשפה את הדרך הפסיכית בה גילתה שהחבר שלה בוגד בה, בנוכחות של עוד עשרות אלפי אנשים אחרים. נשמע כיף. מיקילה מידז'יאנובסקי, בת 23, העלתה את הסיפור שלה לטיקטוק והסבירה איך זיהתה את החבר שלה מתפנק לו עם אישה אחרת, בתמונה בעמוד הפייסבוק ששמו "האם אנחנו יוצאות עם אותו בחור?".

העמוד הפופולרי שכפי הנראה קיים מסיבה טובה, מיועד לנשים שחושדות בגבר שאיתו הן יוצאות, או רוצות להזבהיר נשים אחרות מגברים בוגדניים במיוחד. העמוד מתגאה ב-35,000 מנויים, שמשתפים לעתים קרובות תמונות של גברים שחשודים בחוסר כנותם בתחום הרומנטי.

כריס היא אולי האדם היחידי שלא מחרטט אף אחד ולא את עצמו
הכל זה לטובה: הטריק הפשוט הזה יגרום לכם לעוף על החיים
היא קראה לו אידיוט ואפס, הוא קרא לה פריחה: השיימינג ועונשו


מידז'יאנובסקי מספרת כי גללה את עמוד הפייסבוק כך סתם, כשנתקלה בתמונה של החבר שלה, איתו היא יוצאת כבר שישה חודשים, עם אישה אחרת בפוזה שאי אפשר לטעות לגבי משמעותה. "התמונה שהיא [האישה השנייה] פרסמה, צולמה באותו הלילה בו הוא פגש אותה ובגד בי", הסבירה "היא מעולם לא פנתה אליי [ישירות], אבל היא סיפרה את כל הסיפור, בעילום שם, בתגובות".

לאחר שקיבלה אישור מהאישה האחרת, מידזיאנובסקי הקליטה את הסרטון שלה, עוד לפני שאזרה אומץ להתעמת ישירות עם החבר שלה. "הראיתי לו את ההודעות בידיים רועדות, והוא הודה מיד שבגד בי", נזכרה "ולא רק בפעמיים שידעתי, אלא המון פעמים - יותר פעמים ממה שהוא בכלל זכר."

@miik.aylaa

Ya, Merica and whatever but looks like its time for me to move

♬ Happy - DJ Keblinger$

מידזיאנובסקי טענה שהאקס התחנן לסליחה ואמר שהוא "לא יכול לדמיין את החיים" בלעדיה בסביבה.
עם זאת, היא החליטה לעזוב אותו, מהלך שגרם לחברה הבוגד לשנות במהירות את גישתו "הוא הפסיק להתחנן שאשאר ופיתח התנהגות קרה", הצהירה. "הוא פתאום התחיל לטעון שהוא לא אוהב אותי מספיק בשביל להילחם".

"במה שהיה רגע אפל שלי, התגובה הראשונה שלי הייתה לנסות להגן עליו", הסבירה בקור רוח. "אפילו ביקשתי מהבחורה ההיא למחוק את התגובות שלה, כדי שאף אחד לא יחשוב רעות על מישהו שאני אוהבת. כשיש כל כך הרבה דברים משותפים עם מישהו, במיוחד תוכניות ונסיעות, זה באמת קשה לעבד. אבל אני ברת מזל שראיתי את הצבעים האמיתיים שלו בשלב מוקדם כל כך."

מידזיאנובסקי לא חשפה אם החבר לשעבר שלה נמצא כעת באופן רשמי עם האישה שפרסמה את תמונתו ב"האם אנחנו יוצאים עם אותו הבחור?", עם זאת, היא אומרת שהיא מתחילה להחלים ורוצה למצוא אהבה שוב "אני מקווה להמשיך לעורר אנשים לשתף את הסיפורים שלהם כי זה עזר לי כל כך להמשיך הלאה אחרי שסיימה מה שהתברר כמערכת יחסים נוראית", אמרה. "יש לי עוד הרבה עבודה להתקדם, אבל אני מקווה לעורר אנשים להצטרף אלי לריפוי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully