נטלי דדון חתונה ירדן ויזל. ניר פקין
ניר פקין

היא קראה לו אידיוט ואפס, הוא קרא לה פריחה: השיימינג ועונשו

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 21:09

נטלי דדון והשיימינג הלא נכון, המנכ"לית האחרונה בממשלה פוטרה, אירוע המט גאלה השנתי ורונה לי וסטטיק מנצחים את מצעד הזיווגים המוזרים של הבראנז'ה. סיכום השבוע חדשות הנשות

נטלי דדון מסתבכת עם השיימינג הלא נכון, המנכ"לית האחרונה בממשלה פוטרה - כי אפילו כבר לא מתאמצים לשכנע אותנו שלממשלה הזו אכפת מנשים, אירוע המט גאלה השנתי גילה שבילי אייליש וקארדי בי ממש לא מגניבות כמו שחשבנו ורונה לי וסטטיק מנצחים את מצעד הזיווגים המוזרים של הבראנז'ה. חדשות הנשות.

לדור יש רגש לנויה? איזו הפתעה! זה לא היה שקוף בכלל
המשבר הזה דומה לריב של זוג קשישים בגלל סיר נירוסטה
מה הקשר??? חיפשנו היגיון בזוגיות של רונה לי שמעון וסטטיק

1. נטלי דדון ושיימינג הבומרנג

בראשית טענה נטלי דדון שהורחקה מבית קפה על רקע דעותיה הפוליטיות, ורוחות הרשת סערו: מצביעים ופוליטיקאיות מהימין מיהרו לעמוד לצדה, בעוד שאושיות שמאל הצביעו על האירוניה במחאה של תומכת בן גביר על אפליית לקוחות. כן, אותה אחת שסיפרה בגאון כי סירבה לשלושה נהגי מוניות ערבים. בצד הביקורת עליה, הסכימו כל הצדדים שהחוויה שעברה משפילה ובלתי מתקבלת על הדעת. "בקיצור, מה ששנוא עלייך אל תעשי לחברייך ואני באמת מקווה בשבילך שלמדת על בשרך כמה זה כואב וכמה אין לזה מקום", סיכם העיתונאי נתנאל אזולאי בעמוד הפייסבוק שלו, ובפוסט לאחר מכן הבהיר שאיננו שמח לאידה, כי אם מגנה אפלייה מכל סוג שהוא.

האפליה של דדון על רקע דעותיה הפוליטיות אכן הייתה איומה, אילו קרתה באמת. אך ככל שהתגלו פרטים נוספים והתבהרה הסיטואציה, הטענה שלה התפוררה כמו אחדות הימין וגם החסד הזה ניטל ממנה. לגרסתו של בעל בית הקפה, הוא לא זיהה אותה בכלל (חחחחחחח), וגירש אותה לאחר שהפריעה לפעילות המקום. בשקלול שתי הגרסאות, הסרטון שפורסם וכן ביקורות אינטרנט על המקום - שמגלות אדם בלתי סימפטי בעיניי רבים, יוצא ששניהם אנשים די גסי רוח וברברים ללא כל קשר לעמדתם הפוליטית. היא קראה לו אידיוט ואפס, הוא קרא לה פריחה - מין מצא את מינו. לדעתי, אילו היו מחזיקים מעמד דקה אחת מעבר לצרחות ולקללות, היה שם סיפור אהבה.

אבל דדון פחות מזהה את הפוטנציאל הרומנטי, ותובעת את בעלי קפה "נינה" בגין הוצאת דיבה ולשון הרע. אני תוהה עד כמה התביעה הזו לטובתה, כי על פניו, נשמע שלבעל המקום יש עילה דומה לתבוע אותה תביעה שכנגד. על כל פנים, מהמקרה הזה אנו לומדים שלא כדאי להתלונן בפומבי על אירוע שיצאת בו מביכה בדיוק כמו הצד השני, אם לא יותר. את התביעה, אגב, למרבה האירוניה, היא מגישה במסגרת חוק האפלייה שאותו מבקשת הממשלה לתקן. שנאמר, באת לשיימנג, יצאת משויימנגת.

2. פיטורי המנכ"לית האחרונה בממשלה

תאיר איפרגן, מנכ"לית זרוע העבודה במשרד העבודה. אור פרבוזניק,
תאיר איפרגן, מנכ"לית לשעבר/אור פרבוזניק

להתראות לשורדת האחרונה: תאיר איפרגן, מנכ"לית משרד העבודה לשעבר והאישה האחרונה שממנכ"לת משרד ממשלתי, באותה ממשלה שראתה לנכון למנות 0 מנכ"ליות חדשות, פוטרה מתפקידה. ועל ידי מי היא פוטרה, חברות, אם לא על ידי יואב בן צור ממפלגת ש"ס מדירת הנשים? הפלא ופלא, לתפיסה המדירה נשים מעמדות הכוח יש אשכרה השלכות על המציאות של נשים אמיתיות. ואם נקשור את כל מה שקורה כאן לפרשת בנות-המלך ונשים חזקות שתומכות בממשלה מדירת נשים, נשגב מבינתי כיצד נשים מתבוננות בממשלה הזו, ומאמינות באמת ובתמים שהשתלטותה על מערכת המשפט שלנו לא תדרדר את מעמדן. אותה ממשלה שהוציאה את העוקץ מחוק האזיק האלקטרוני, ששריה מתבטאים פעמים כה רבות להאשמת קרבנות פגיעות מיניות והגבלת האישה חזרה אל תפקידיה המסורתיים, ושפועלת להרחבת בתי הדין הרבניים, עוד מוסד מדיר נשים בחסות הדת. כל פעם, עוד ביס אחד להעלמת הנשים מעמדות קבלת ההחלטות ומסדר היום הציבורי. ואם את אישה שאכפת לה מזכויות נשים, זו בכלל בעיה.

3. הגאלה מתה

נשף המט גאלה השנה סיפק השנה כמה לוקים מופרכים ומהנים, אבל גם עמעם את הילתן של כמה כוכבות הוליוודיות בעיניי, מהן, איך לומר, "ציפיתי ליותר". מי שכיכב כנושא מרכזי השנה הוא מעצב העל המנוח קרל לגרפלד, שנודע בין היתר באמירות הומופוביות ומיזוגניות, זלזול בטענות של נשים להטרדות מיניות בתעשיית הבידור, ולקניוח - גם שמנופוביה. היות והעיצובים של האיש עצמו משמימים למדי, ואמירה אופנתית מרהיבה לא תהיה כאן, קיננה בלבי תקווה שלפחות נזכה לאמירה חברתית. כבר ראינו כוכבות שממנפות שטיחים אדומים להעברת מסר נוקב, דוגמת נטלי פורטמן והשכמייה הפמיניסטית בטקס האוסקר, עליה נרקמו שמות של יוצרות שלא זכו למועמדות, או אפילו נועה קירל, עם מכנסי קנייה ווסט כעורים להפליא אך שהייתה בהם לפחות איזו תעוזה פוליטית.

קולות שונים נשמעו לביטול האירוע, מה שהכין את הקרקע לאמירה או לפחות עקיצה היתולית בנושא, אבל כולן, פחות או יותר, הגיעו לבסוף קשורות היטב במחוך שחור, כמו ילדות טובות. אמנם דוג'ה קאט עשתה מהאירוע קצת יותר קרנבל מכולם, בלבוש חתול כולל איפור פרוטזה, אבל גם לשטויות שלה כבר התרגלנו. לו הייתי צריכה ללבוש משהו בסימן קרל לגרפלד, הייתי הולכת כבר על שמלת גייז מתנשקים או חליפת שומן. ברצינות, מה שווה הקשיחות של ריהאנה, הסאסיות של קארדי בי והישירות של בילי אייליש, אם גם הן מתייצבות כחיילות למסדר השנתי של וינטור ומצייתות לתכתיבים הפטריארכים? אז נכון, להרגיז את אנה וינטור נשמע מפחיד יותר מלהרגיז את השטן (לובשת פראדה) בכבודו ובעצמו, אבל מה כבר יכול לקרות - לא תוזמנו יותר? ממילא על פי השמועות אף אחד לא נהנה באירועים האלה. אם כבר, אדרבה - תיפטרו מהם. על הדרך, תנו לנו לפחות ליהנות קצת.

4. רונה לי שמעון וסטטיק

ברצינות, רונה לי שמעון? האם יש תפנית לא מוזרה-מאוד בחיים של סטטיק? לא שיש לי משהו נגד מי מהם, שניהם נראים בסך הכל אנשים חביבים מאוד וגם מוכשרים מאוד בתחומם, אבל מישהי מצליחה לראות איך זה מתחבר? אני לא יודעת, הזוג הזה מסתדר לי בעין הגיוני כמו חומוס עם שוקולד. איזה מוזר. ומה שהכי מדהים, הוא שבן רגע הסתבר שכל המדינה הגיבה בדיוק כמוני. ועל כך אני מודה לסטטיק ורונה-לי, כי בימים שסועים אלה, שום קונצנזוס איננו מובן מאליו. בשורות טובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully