ניר אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

לדור יש רגש לנויה? איזו הפתעה! זה לא היה שקוף בכלל

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 11:51

יובל הפכה למדובבת, דניאל כרגיל מודאגת, נויה מתחיל למאוס בלב הזהב של משה, ועל כריסטינה אי אפשר לעבוד - היא עולה על השקר מאד מהר - דור עדיין רוצה את נויה, נויה עדיין רוצה את דור. אהבה חדשה

אני יודעת, זה לא יפה.

אה, עוד לא אמרתי את הדבר הלא יפה.

הנה:

הפסיכולוגים לגמרי מיותרים בעונה הזאת. מבחינה טלוויזיונית, הכוונה. לדיירים הם בטח ממש עוזרים, וחייבים לתת איזו תמיכה למסכנים האלה ברגעים משבר. אבל לנו, הצופים? אין שום דבר שנאמר מפיהם מתחילת התוכנית שלא היה בגדר ציון המובן מאליו, ברמות שאני מתחילה לדבר ללמפה (נורת מסך זו גם מנורה כלשהי).

אתנול למשל. יובל יושבת שם, שבורה לגמרי, אחרי שההפקה שהתיימרה לבחור עבורה מישהו שמתאים לה יותר ממה שבחרה לבד, העבירה אותה לגור עם מושבניק ביישן ושתקן שנראה עוד יותר מדוכא ממנה, והפסיכולוגית אומרת משהו בסגנון "הכאב זה בגלל הפרידה מניר. את מרגישה שנטשו אותך". אוי תודה באמת! הארת את עיני כולנו!

בקיצור לא כל מה שקורה במתחם חייב להיות מצולם, זה כל מה שאני אומרת.

מה הקשר??? חיפשנו היגיון בזוגיות של רונה לי שמעון וסטטיק
"השותפה גנבה את הויברטור שלי, ואז טענה שהפללתי אותה"
אפשר לעשות משהו עם הקווים לבנים האלה? קללת סימני המתיחה


המצב לא פשוט במתחם, נויה מתחילה למאוס במשה לב הזהב וזה מתסכל אותה, דניאל מחבבת את עוז ממש, ולכן מתפללת שעוז יעשה משהו נוראי כדי שהיא תוכל להיפטר ממנו במהרה. דור מעמיד פנים שכריסטינה יכולה להיות ההתאמה המושלמת עבורו כשלמעשה הוא אדיש אליה - ההתלהבות עם שקד עוד נישאה על אדי הרגש לנויה, אבל עכשיו, כשהוא נרגע, הוא פשוט משועמם. הרגעים היחידים שבהם משהו שם מתעורר הם כשהוא מדבר על נויה על וכמה היא והוא "חברים הכי טובים פה". ויובל? פה לא יעזור כלום, כרגע יובל פשוט מתגעגעת לניר, כמו שהפסיכולוגית אבחנה במקצועיות.

ניר אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
דור וכריסטינה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

קודם כל, לא יודעת אם שמתם לב, אבל תות מתנהג שונה עם כריסטינה. היא שמה לב לזה, וזה עושה אותה נבוכה. היא אומרת שהיא מרגישה חיבור, אבל גם מרגישה את החסימות שלו, ומבקשת ממנו "אני רוצה שתהיה יותר חבר שלי". הוא מסביר לה שהוא מתייחס אליה ככה כי הוא מכבד אותה, שזו התחמקות מהאמת, שגם אותהה היא לא פספסה. בנוסף הוא גם טוען שאיתה יש לו יותר עומק מאשר עם שקד, כשלמעשה העומק הוא חד צצדי לגמרי, כי היא אולי מתעניינת בו מעבר, אבל לדבריה הוא לא שואל אותה כלום עליה.

היא בחורה חדה, כריסטינה, ואי אפשר באמת לעבוד עליה. יש לה ניסיון חיים ויצר הישרדות עז, וזו גם לא תוכנית הריאליטי זוגיות הראשונה שהשתתפה בה. למעשה ב-2017 היא הייתה ב"דייט ראשון" בפרק זכיר יחסית, בו יצאה לדייט עם אישה. עכשיו, האם בעיקר חשוב לה לככב בריאליטי כלשהו? יכול להיות, אבל כמה שהיא אולי רוצה לפרוץ, לנצח ולפצח את החיים האלה, היא גם יודעת לזהות מתי היא הפסידה. בסוף הוא נכנע לשאלות שלה ומודה שיש לו איזשהו רגש לנויה - "זה תמיד היה שם, והיום הבנתי את זה" הוא אומר.

גם כשדור מודה שיש לו רגשות לנויה, הוא ממשיך להישמע לי אובר דרמטי, יותר כמו שחקן שעסוק בעצמו ובביצוע שלו את הסצינה, מאשר כמו כמו גבר שמרגיש לאישה. אמנם "דלפה" אמש ידיעה שדור ונויה בסופו של דבר ביחד, אבל גם אם זו אמת (וזה ייתכן, כי סוויסה לא טועה בדרך כלל), לא אתפלא אם יסתבר בדיעבד שהרגש שלו לנויה קשור יותר לצורך שלו למלא את עצמו ולכבוש, מאשר אליה.

ניר אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
דניאל ועוז/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

בנתיים, השידוך השלישי של דניאל, עוז החמוד, מצליח לכבוש אותה חלקית עקב זה שהוא לא מצפה ממנה לכלום, ומבסוט מעצמו מספיק בכדי לא להיות תלוי בכל הבעת פנים שלה. בגדול, את העומק שלו עוד לא הכרנו וכנראה גם לא נכיר, כי השריון שלו הוא האישיות החיצונית הזו, של מארחת בבית קפה. רוב הזמן הוא שמח וטוב לבב ולא נלחץ משום דבר. וזה היתרון העיקרי של עוז - הוא מהאנשים האלה שאפשר להביא איתך לכל מקום ולדעת שאת לא צריכה לדאוג שיסתדר. זה לא משנה איפה תצניחו אותו, הוא ימצא את המקום שממנו יוכל להתחבר לסיטואציה ולהפיק ממנה את המקסימום. בדיוק ההיפך הגמור מדניאל, שמצליחה להילחץ ולפתח אנטגוניזם אפילו מעיצוב של סלון דמיוני, בדירה דמיונית, לזוגיות דמיונית.

לא יודעת אם זה בגלל שהיא תחרותית בקטע מופרז כל כך שהיא מרגישה שחייבים לנצח גם בזה, אבל דבר אחד נראה לי די בטוח - דניאל לא באמת רוצה זוגיות. על הנייר, כן - היא רוצה שיגיע מישהו ויסחוף אותה מעל רגליה - וזה בדיוק מה שרוצה מישהי שלא באמת רוצה זוגיות. כי לרצות זוגיות זה לאפשר למישהו להיכנס, בעוד היא השאירה את כולם קפואים ברגע הנקישה, עם המזוודה הסגורה שלהם, מחוץ לדלת.

ניר אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
יובל ותומר/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אם יש בעולם הזה שני גברים הפוכים לגמרי זה מזה - אלה עוז ותומר. לא ברור לי מה בדיוק חשבה ההפקה לעצמה כשהביאה ליובל את המושבניק הכי ביישן בארץ דווקא ברגע הזה שבו אין לה שום יכולת להכיל את הכאב של עצמה, שלא לדבר על להיות מנטורית לגבר שבשל בעיקר לקלינאית תקשורת. המקסימום תקשורת שהוא מנהל איתה ברגעים שבהם הוא "פתוח" מסתכם במשפטים קצרים שכנראה הוא מתכנן מראש ועושה עליהם חזרות מול המראה.

"יפה לך ככה, אסוף". למשל, והאהוב עלי מהפרק - כשהוא שיובל יושבים זה מול זו ושותים קפה של בוקר: תומר: "מה, מחשבות?" (וואו, נועז)
יובל: "כן..." (כי מה היא תגיד? "לא - המוח שלי ריק"?)
תומר: "תפחיתי."

יובל הייתה בשוק מהתגובה הזאת, ותכל'ס, בצדק, אבל היא הבינה כבר ביום הראשון שאין םה עם מי לעבוד. תומר, ההיפך הגמור מעוז, צריך שיטפלו בו. הוא צריך מישהי שלא סותמת את הפה, שתעשה את כל העבודה בשבילו, שתתעקש עליו לפחות חצי שנה, בלי שהוא יצטרך לעשות שום החלטה לכאן או לכאן, ואז אולי, אולי זה יקרה. אין סיכוי אפילו קלוש שהוא יצליח לחבר משפטים לשיחה משמעותית עם יובל בשלושה ימים, כשלקח לו שעה להחליט על מצעים, או תמונה, או וואט אבר. מזל שאת משימת "תבחר פרחים" הוא הצליח לבצע בלי להתעלף, ויובל כפרה עליה ועל הלב שלה, שמחה עבורו כמו אמא מעודדת שהילד שלה הביא לה מאפרה מכוערת מעשה ידיו משיעור מלאכה בגן.

מצד שני, אולי עדיף ליובל, שקלירלי צריכה זמן להתאבל, להיוית מזווגת לאילם סלקטיבית. בעצם לא הביאו לה בן זוג, הביאו לה חתול טעון טיפוח שהיא צריכה להאכיל בסבלנות עד שיואיל להירגע, לרדת מהארון בחדר שינה ולבוא להתחכך בה.

ניר אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
נויה ומשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

הכי מבאס לראות את משה ונויה. משה בחור נדיר, אבל למישהי לגמרי אחרת. אישה שתדע להעריך את היתרונות שלו חייבת להיות מעל 35, קודם כל, ואחרי התפכחות רומנטית אמיתית. משה הוא לא הגבר שירגש אותך בטירוף עם מחוות ענק, וייתן אמירות דרמטיות שנשים מדמיינות שמעידות על אהבה. משה הוא זה שיזכור איך את אוהבת את הקפה שלך, באיזה צד כואב לך הצוואר, וייזום בעצמו התקנת מדף במטבח שלך, כי ראה שהתבלינים סתם עומדים על השיש. משה הוא גבר לחתונה, בקיצור, ונויה עדיין לא שם.

אבל זה לא עובד. בארוחת ערב עם החבריםמשה עושה דור העתיד ומתבלבל בשם של נויה. הוא קורא לה נועה, והפעם היא אפילו לא טורחת להיעלב. הוא טוען שזה מהתרגשות, אבל אני רוצה להציע חלופה - זו לא התרגשות - זה סטרס. נויה מלחיצה את הגברים שלצידה בלי להתכוון, וזה משהו לשים לב אליו בגבר הבא שיגיע, זה שיש לו צורך בבת זוג שתשלוט בעוד הוא מעריץ אותה.

התקף הבכי שלה כשהחברה שלה מסרה לה מאמא שלה שהם אוהבים אותה וגאים בה, היה מפתיע למדי:
מסתבר שהמשפחה מעבירה עליה הרבה ביקורת, לא מרוצים מהבחירות שלה (של גברים?), ושזה גרם לה להרגיש רע עם עצמה. הבכי שהשתחרר ממנה היה תקוע שם עמוק ומעיק, וחשף, על הדרך, את הסיבה לביקורתיות היתר שלה כלפי אחרים.

אחרי שיעור יוגה הערסלים, שם מסתבר שמשה נוקשה כמו שידת מדפים, משה נזרק מהדירה כדי שנויה תוכל לבשל לבד, ואנחנו נוכל לשמוע שוב כמה נויה היא החברה הכי טובה של דור. השיחה עם דור מתחילה במילים "מה, היא עצבנית?" ונאמרת בה המילה "אחי" 17 פעמים ב-20 משפטים. כן, אני ספרתי. כידוע המילה "אחי" שנאמרת בצורה מוגזמת מעידה על הקרבה האותנטית בין המשוחחים, וכך יש להתייחס גם לתוכן שלה. דור לא רוצה לעזור למשה עם נויה, הוא סתם אוהב להתרפק על הזכרונות שלו ממנה, לא שזה משנה, כי משה אפילו לא איבד את נויה. אי אפשר לאבד משהו שלא היה לך מעולם, והאפשרות למצוא אהבה בתוכנית הזאת הולכת ומתרחקת מהדיירות. אולי בעונה הבאה נקרא לה במקום אהבה חדשה "דפוסים ישנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully