אנדראה סאנשיין. andrea__sunshinee, צילום מסך
צילום מסך/andrea__sunshinee

הסבתא הסקסית של אינסטגרם: "יש לי שיטה לגלות אם גבר טוב במיטה"

30.5.2023 / 0:09

אנדריאה סאנשיין בת ה-53 היא סבתא לשני נכדים אך היא לא נותנת לגיל להשפיע על חיי המין שלה. היא מספרת שגברים בני מחצית מגילה פונים אליה ושיש לה שיטה לגלות אם הם סקס טוב מבלי לבזבז זמן על דייטים ארוכים

אנדראה סאנשיין/andrea__sunshinee

כל אישה הייתה חולמת להיראות כמו אנדריאה סאנשיין בגיל 53. הלונדונית שזכתה לכינוי "סבתא כושר" באינסטגרם סיפרה ל-NudePR.com שגברים בני מחצית מגילה פונים אליה כל הזמן ומתחילים איתה ושיש לה שיטה לזהות על מי שווה להשקיע זמן. סאנשיין היא סבתא לשני נכדים קטנים אך התמונות החושפניות שלה באינסטגרם יגרמו לכם לחשוב שהיא בת מקסימום 35 - וזה הרבה בזכות שגרת הכושר והתזונה שלה.

סאנשיין טוענת שהטכניקה שלה לגלות אם שווה להגיע עם הדייט שלה למיטה היא לנשק אותו - נשיקה אחת בלבד. לדבריה מבחן הנשיקה הקפדני שלה היא "טקטיקת היכרויות שאינה טועה לעולם". היא אמרה: "אני נועזת ואני לא אוהבת לבזבז זמן ולהתאכזב. אם הם יגנבו ממני נשיקה והנשיקה תדליק אותי - בינגו, יהיה פה קליק!"

היפהפייה הברונטית טוענת שנשיקה גרועה הוא הוכחה לכך שגבר לא יצליח לגרום לה להגיע לאורגזמה: "אם זו נשיקה חלולה ללא התלהבות, יבשה עם לשון קצרה שקשה לי להגיע אליה, אני לא נדלקת", הסבירה סאנשיין, "אני לא מתקדמת איתו. אני ממציאה תירוץ והולכת".

בחודש שעבר סאנשיין שיתפה פוסט באינסטגרם שלה המסביר את כלל הנשיקה הקפדני שלה, כאשר רבים הסכימו שזו טקטיקת היכרויות חסינת תקלות. "מסכימה איתך מותק", כתבה אחת בתגובה לפוסט שזכה ליותר מ-4,000 לייקים, "100%" הוסיפה אחרת.

כבר הכרנו אותה

סבתא וגורו כושר יוצאת נגד מכון הכושר שדרש ממנה להפסיק לצלם אימונים: "זה כי אני אישה"

לכתבה המלאה

לסאנשיין יש יותר מ-350,000 עוקבים באינסטגרם שמראים התלהבות מהלוק השרירי שלה. יש לה גם חשבון OnlyFans עם שלל מנויים - כולל לטענתה אחד אפילו הציע לה סכום עתק של 20,000 דולר עבור נשיקה. "ההצעה המגונה הזו הגיעה ממעריץ ענק", הסבירה, "הוא אפילו הציע לשלוח לי כרטיס טיסה לפגוש אותו ביוון". סאנשיין טענה שלא קיבלה את הצעתו ואמרה שנשיקה חייבת לבוא באופן טבעי.

סאנשיין חשפה בעבר שהיא מתאמנת לפחות שלוש שעות ביום כדי לשמור על מבנה הגוף השרירי שלה - וזו הסיבה שהרבה גברים צעירים פונים אליה. "גברים צעירים מאוהבים בנשים בוגרות שנראות טוב אז אני מקבלת הודעות כל הזמן", הסבירה, "יש פניות מכל מיני גילאים, יש אפילו מכמה שמתחת לגיל 25 אבל רובם בני 30-35".

בעוד שהיא מתעקשת שהיא "לא אוהבת את תשומת הלב המוגזמת", היא מוסיפה שהיא גאה להיות מפורסמת בגזרתה. "לא מפריע לי להיקרא סבתא כושר", הצהירה, "אני בכושר הכי טוב שלי ובריאה לאין שיעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully