אני בת 27 ומעולם לא התנשקתי. msemilyrose11/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/msemilyrose11/TikTok

וידוי שסוחף את הרשת: "אני בת 27 ומעולם לא התנשקתי. לא מתחרטת על זה"

11.5.2021 / 10:14

אמילי רוז בת ה-27 החליטה "לצאת מהארון" ולהוציא משם את כל בתולי הנשיקות יחד איתה - ולהודות ללא בושה כי מעולם לא התנשקה, ובטח שלא קיימה יחסי מין. הגילוי האמיץ שלה סחף נשים רבות בגילה להודות שגם הן במצב דומה

"אני בת 27 - ומעולם לא התנשקתי"/msemilyrose11/TikTok

לאמילי רוז בת ה-27 יש סוד גדול שעד היום התביישה לשתף עם חברותיה או משפחתה, אך לא עוד. קבל עם וטיקטוק אמילי התוודתה: "מעולם לא התנשקתי". בעוד אחרים בגילה מתביישים אפילו להודות שהם בתולים, רוז חשפה שהיא גם מעולם לא התנשקה וגם לא יצאה עם גבר ליותר מדייט אחד - שמן הסתם מעולם לא הסתיים בנשיקה. היא זכתה לפרגון עצום בטיקטוק על השיתוף האמיץ שלה ועודדה אחרים במצבה להתוודות.

אמילי רוז אמרה בסרטון שצבר יותר מ-2.5 מיליון צפיות: "אני בת 27 ומעולם לא יצאתי עם אף אחד, מעולם לא נישקתי אף אחד. מעולם לא הייתי פיזית, בשום דרך או צורה, עם המין השני ואני נמשכת לגברים. אפילו לא הייתה קרובה... לעולם. אפילו לא פעם אחת".

רוז קיבלה את ההשראה להתוודות כשנחשפה לסרטון אחר של אישה ששיתפה בחוויה דומה - וקוראת לאחרים להצטרף לגל הווידויים: "רק רציתי להגיד את זה כי חשבתי בכנות, אין הרבה כמונו שאני מכירה ואשמח להכיר עוד. אז אם יש שם עוד גברים או נשים הקרובים לגיל הזה ומרגישים מוזר בעולם, אשמח לדעת אם אתם קיימים ואני רוצה שתדעו שאני קיימת ושאנחנו לא לבד!".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בסרטון החשיפה שלה:

הסרטון צבר יותר מ-320 אלף לייקים והוצף בתגובות. אחת כתבה: "בכיתי כשצפיתי בזה. אני בת 27 ואני מרגישה בדיוק אותו הדבר. תמיד הרגשתי שמשהו לא בסדר איתי עד שראיתי שאנשים מפרסמים את הסרטונים האלה". אחרת הוסיפה: "הכרתי את החבר הראשון שלי בגיל 33 ואני מתחתנת בעוד חודש. המשכתי לחכות לבחור שרצה להכיר אותי ולבסוף מצאתי אותו. ההמתנה השתלמה!". משתמשת נוספת כתבה: "אני נבוכה אך מחוזקת. אני בת 33 ובאותו מצב. שמחה לדעת שאני לא לבד". עוד צופה כתבה: "הייתי בת 28. אין סיבה דתית, זה פשוט מעולם לא קרה. פגשתי את מי שהוא כעת בעלי דרך חברים משותפים וגם לו לא הייתה את ההזדמנות. היום אני נשואה באושר".

גם מי שחווו נשיקה ראשונה בגיל מוקדם יחסית פרגנו. אחת כתבה: "אין מה להתבייש בזה. עדיף להיות בקשר בריא עם עצמך מאשר בקשר רעיל עם מישהו אחר". אחרת כתבה: "נראה שמישהי בריאה ולא חיפשה מישהו שיעלה לה את הביטחון דרך מפגשים מיניים כשהייתה בת 14 כמו מישהי שאני מכירה (אני)". אחרת כתבה: "אני רק בת 21 אבל לקרוא את התגובות האלו גורם לי להרגיש טוב יותר עם עצמי. החברים והמשפחה שלי מציקים לי תמיד על זה שאני רווקה וזה גורם לי להרגיש רע".

אמילי רוז מגיבה להצלחת הסרטון שלה:

וכאן היא מספרת שמעולם לא יצאה ליותר מדייט ראשון עם בחור:

לאחר שהסרטון הפך לויראלי, רוז צילמה סדרת סרטונים שבה חשפה שהיא נמצאת באפליקציות היכרויות, אך מעולם לא עברה יותר מדייט אחד. "רציתי להבהיר שהייתי בדייטים בעבר", אמרה, "אך מעולם לא נכנסתי למערכת יחסים עם אף אחד". בתגובה לשאלות על משפחתה, רוז חשפה שהיא הצעירה מבין שישה ילדים ושכולם ניהלו מערכות יחסים מוצלחות.

האם היא אי פעם נמשכה למישהו?

והאם המשקל הקודם שלה קשור לזה?

והאם היא אי פעם הייתה מאוהבת?

רוז מתעקשת שהיא "לא מאוכזבת" מהשלב הנוכחי בחייה. "מעולם לא הזדמן לי לצאת עם מישהו", אמרה, "בהחלט היו לי כמה קראשים, אבל הם מעולם לא היו הדדיים. מעולם לא היו לי רגשות כלפי מישהו באותו זמן שהיו לו רגשות כלפיי, ותודה לאל - כי במבט לאחור על כל קראש שהיה לי - תודה לאל שהוא לא אהב אותי בחזרה! כי אז הייתי יוצאת איתם ואני כל כך שמחה שלא עשיתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully