יוגב ושילת. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

החתונה שלא ישכחו: "נהיה לי שחור בעיניים, לא ידעתי מה לעשות"

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 14:33

הזוג הצעיר שתכנן את חתונתו קם הבוקר למציאות הקשה של מבצע בדרום, ואולם שציא מכלל תפקוד ולא יוכל לארח את 400 האורחים שלהם. אולם תלאביבי ששמע על מצוקתם, ארגן להם חתונה חלופית במרכז. חתונה שהם לא ישכחו, לעולם

יוגב ברנס 26, ושילת מלכה 25, התעוררו לבוקר חתונתם, אירוע שתכננו מעל לשנה, מתרגשים לקראת יומם המיוחד. הכל סגור, המאפרת כבר בדרך. אבל מה שהם לא ידעו, זה שהאולם שאיתו סגרו לא יוכל לפעול היום בגלל המבצע בעזה, וזה למרות שהוא ממוקם סמוך לגדרה ויחסית רחוק מהגבול.

תפסנו אותם בטלפון בדרך לאולם החדש, ביום הכי לחוץ של החיים שלהם כדי לאחל מזל טוב לסטודנטית לביוטכנולוגיה ולארוסה, שעובד במשרד הביטחון:

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" הניקה את ארוסה - וזעזעה את כולם
חמש טעויות שאת עושה כשאת מגדילה שפתיים
הנסיכה הקסומה" ו"איך לאבד בחור" השתכרו, שכבו ויצא להם פרק

שילת, ספרי על היום שעבר עלייך
"וואי. קמתי בבוקר, לא ידעתי כלום, וגם לא חשבתי שזה יגיע אלינו כי האולם יחסית רחוק. התחלתי הכנות ושיער, המאפרת הגיעה בעשר וחצי, התחלנו לעבוד על העיניים, פתאום המנהל אירוע מתקשר להגיד שיש בעיה, שאולי לא יוכלו להתקיים אירועים היום, ואם כן, אירועים שמוגבלים למאה איש בלבד. ואני הזמנתי 400 אנשים כמעט. נהיה לי שחור בעיניים, לא ידעתי מה לעשות. וגם השקענו ים של כסף, ים."

"ב-12 הם התקשרו שוב ואמרו שהם לא יכולים לפעול בכלל, וייאלצו להעביר אותנו לתאריך אחר." נזכר יוגב בחלחלה "אשתי לעתיד סטודנטית, ובארבעה החודשים הקרובים אין לה בכלל זמן לנשום, האולם לא יכול להתחייב על תאריך, בקיצור, פרסמנו באינטרנט, וואז התקשרו אלינו מאולם בתל אביב 'אולם רוקח' דיברו איתנו בטלפון ועשו איתנו את הדיל הכי טוב שיכללו בהתראה כזאת קצרה. אני אפילו לא מכיר את האולם. אני רק יודע שעוד עשרים דקות אני צריך להיות שם."

חשבתם לבטל?
"חשבנו לבטל" שילת אומרת "אבל אין בזה כל כך ברכה. כולם התגייסו לעזור, ומזל שהם היו, אחרת הייתי תולה את עצמי בחדר."

די, נו לא עד כדי כך!
"בחיי, לא היה לי כוח לכלום, והמקום שעשינו דרכו אישורי הגעה ורצינו שיעזרו לנו רק שלחו הודעה ולא עזרו עם טלפונים היה קשה. הכל התפקשש - הצילומים התאחרו. מלא הוצאות, זה לא כסף נגיש לי ואני לא רוצה לבקש מההורים שלי. הם עזרו מספיק."

כמה אנשים יגיעו לאולם החדש?
"כרגע אין לנו מושג. יש המון ביטולים - באולם הקודם התחייבנו על 400 ופה הורדנו למאתיים ומשהו מנות, ואני מפחדת שגם בזה לא נעמוד. הוצאנו הסעה גם, שזה משהו שלא עשינו לפני כן וזה עוד עלויות. זה לא היום הכי כיף שיכול להיות אבל מה אפשר לעשות?"

השמלה בסדר?
ברוך השם. גם היא עלתה לי הון תועפות.

טוב, לפחות תהיה לכם חתונה בלתי נשכחת
"כן" הם צוחקים "אין ספק שאת היום הזה אנחנו נזכור כל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully