אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

דניאל חמוצת פנים, לא כיף איתה - אבל היא לא אלימה ולא מרושעת

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 10:16

מפה לשם, הגענו כבר לפרק האחרון של אהבה חדשה - פרק ההחלטות שבו המשתתפים מחליטים, אחרי שחזרו מחו"ל, אם להמשיך הלאה או להישאר ולהמשיך מחוץ לתוכנית כזוג. על דור ונויה אנחנו יודעים, יובל ומאור חמודים, אבל את מה שקרה בין דניאל לעוז לא יכולנו לצפות

כל כך מהר ולאט גם יחד הגענו לפרק הגמר של "אהבה חדשה", דהיינו החלטות אחרונות. לקראת הסוף, אודה ואתוודה, הלב נצבט. עונה שלמה צחקתי עליהם שהם מתאהבים תוך יומיים, אבל יש מצב שגם אני פה נקשרתי מדי. איך אמשיך ללא הטייטלים הבדיוניים של דור, הרודנות של נויה, חרדת הנטישה של יובל, הדכדוך המתמיד של דניאל והכוכבות האמיתיות של הסדרה - החסויות?

די בקלות, תכלס - עוד מעט מתחיל חתנומי. אבל אם למישהו יש כיוון למגנטים על המקררים שלהם, אני מעוניינת בכולם. אז מי בחרו לתת צ'אנס, מי ממש לא ומה גרם לדור ללבוש חולצה?

כלב מביט לאנשהו: שלושה שדרוגים לדוגי סטייל הקלאסי
יש דבר כזה 'אורגזמת גוף מלא שמתרחשת ללא מגע
אחרי המתנה של 35 שנים - סוף סוף הוא הציע לה נישואים

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
ממשיכים להכיר. יובל ומרום/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

יובל ומרום

הצטרפו לשגרת הבוקר של יובל - ארוחת אבוקדו קלה ובעיטה לאשכים: "לפחות הם זכו", היא אומרת על דור ונויה בפניו של מרום. אאוץ'. היא חמודה, יובל, יש לה לב טוב, לכן מרגע שתפסה את עצמה בחוסר הטאקט היא מתנצלת, אבל ההתנצלות לא משנה את האמת העגומה שנפלטה אל חלל האוויר וברורה עכשיו לשניהם, וכל נבירה בה רק מעמיקה את הבור. כדי להרים את השיחה היא עוברת לנושא עליז יותר - ניר, ואיכשהו זה לא עדיין מרפה את אמונתו של מרום בהצלחת הקשר שלו עם יובל. שאלוהים יתן לי מעט מן האופטימיות של משתתפי ריאליטי.

ליובל קשה עם מרום, אבל דבר אחד היא מעריכה בו: שהוא רחוק ממנה. זאת אומרת, "נותן לה ספייס". זו לא אשמתו בכלל; יובל דרוסה עוד מאז ניר, ושומרת על שפיותה רק בזכות מערכת הוונטילציה של התכנית, שמאפשרת להגריל ריבאונדים זמינים ולהפריש אותם החוצה כל שלושה ימים, לפני שהקשר איתם מספיק להעמיק. כל מה שהיא צריכה כדי לצלוח את שלושת הימים הבאים זה לדבר עם מרום כמה שפחות, ומרום נבחר כנראה כי נתפס כאחד שיאפשר את זה.

בזמן שמיצמצנו היא טסה עם מרום אל חופשתם הרומנטית, ואני תמהה איך לא הוקדש לחופשות הללו פרק שלם. הרי ב"חתונמי" ירח הדבש מתפרש לפחות על שלושה פרקים, כולל פלאשבקים מצמררים במהלך העונה. מדובר בחלק מרכזי בתכנית, ולא בכדי. טיסות משותפות לחו"ל הן קטליזטור מושלם לדרמה, על אחת כמה וכמה כשהטסים הכירו עכשיו ומוצנחים בבת אחת לתפאורה רומנטית בהגזמה. באהבה חדשה, לעומת זאת, אנחנו זוכים רק להצצה קצרה לסיכום אחורה. מצד אחד זה קליל ולא מטרחן, ומצד שני, קצת מאכזב אל מול הציפיה.

ניר אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
איפה ניר?/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

כשחושבים על זה, אף אחד מהזוגות גם לא תועד על רקע נוף זר ופראי, או נוף כלשהו - מבחינתי יש מצב שהם לא הוטסו בכלל, ותפרו את הצילומים של כולם בסמטה בנווה צדק. הייתי צריכה לחשוד כבר כשבישרו על הטיסות, הרי שום דבר בתכנית הזו לא אומר תקציב של מלדיביים. או יוון. וזה בסדר, ככה אנחנו אוהבות אותה, זולה כמו בלו נאן.

על כל פנים יובל נוחתת מהחופשה לכאורה אל חדר המומחים, לדבריה עם יותר ביטחון, אך להשערתי בלי בן זוג. היא באמת נראית בטוב כמו שהיא מעידה על עצמה, בטח בטוב יותר ממה שהשאיר אותה ניר, אבל - אני חושבת לעצמי - הביטחון שלה ימדד באמת כשתעמוד מול גבר שבא לה עליו. עם מרום נראה שזה לא זה, הם מתיישבים על הספה כמו גרושים באסיפת ההורים.

מסתבר, על פניו, ששגיתי. לא רק שמרום עף על יובל, אלא שגם היא, לדבריה, ממש סבבה איתו פלוס. היא מתחילה במחמאות ותודות על שהרים לה ואותה, ומעל כולן מתבלטות שתי מילים חשובות בלקסיקון היובלי: "סומכת עליך". כידוע ליובל בעיות אמון חריפות מול גברים, ואם מצאה אדם שהיא מרגישה שתוכל להישען עליו - אני מקווה שתיאחז בו. התוצאות: מרום בפנים, יובל גם. מאיה ורטהיימר מבסוטה, אף על פי שבאמת שאף אחד לא שאל.

שמעו, הופתעתי. האמת? לא ראיתי את זה בא, אבל עכשיו אסתכן ואומר שאולי דווקא משום האיטיות היחסית שבה נבנה הקשר הזה, הוא עתיד לשרוד לאורך זמן. מצד שני ידוע לנו גם שנויה ודור ויחד, והרי יותר מזוג אחד בעונה זה כבר באמת מוגזם. ובטח שאין מקום לעוד זוג בחדר כשהזוג הקיים מורכב מדור ונויה.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
מתפרצת. דניאל/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

דניאל ועוז

את היום של דניאל ועוז משתדלת דניאל להתחיל כמה שיותר רחוק ממנו, ומקיאה את מחשבותיה על יובל ומרום כשפך הירקון. אין שמחה לסיים את התכנית הזו יותר מדניאל, שהסתכלה על כל בחור שהביאו לה כמו פרזיט שהקומוניסטים סיפחו לביתה הפרטי בכוח. "מאוד כיף לנו", היא אומרת למצלמות, מדגישה את העיצורים יתר על המידה. הבעיה, היא אומרת, שהם מתקשים לתקשר סביב חילוקי דעות. למרבה הצער מזה עשוי הקשר שלהם, מסוגיות בוערות כגון קטניות ואיכסונן.

מתוך השפל הזה היא מגיעה לטקס חלוקת התעודות במעמד המומחים. היחס שלהם אליה מזכיר לי ברכות שמורים משאירים לתלמידים הפחות מוצלחים, כי אין מה לעשות, זה רגע כזה ולכולם חייבים לתת מילה טובה. היא מסכמת את החופשה עם עוז במספר מילים דיפלומטיות אך המייצגת מכולן היא כנראה "מאתגרת", שאומרת, במילים אחרות, לא יכולתי לשאת במחיצתו רגע אחד בחדר סגור. גם עוז משתדל להפגין ג'נטלמניות, אך שוטח את יתרונותיה של דניאל כמו רשימת ציוד לשדה הקרב, כמו שהוא עושה בכל פעם כהתקפה-מגננה כשהוא מרגיש פגיע.

דניאל ועוז הם מהשידוכים הפחות מוצלחים שנראו בתכנית הזו, והתחרות קשה. אבל באמת, לא רבים הדגישו את המגרעות זה של זו כמוהם, וכל המגרעות התנקזו לחופשה אינטנסיבית אחת. הוא מפתיע אותה באוכל שלא מתחשק לה, היא מחמיצה פנים והוא שובר את הכלים, כי לא משנה כמה עוז יקשקש על זרימה, שום דבר לא זורם בו, וכשהדברים לא מסתדרים לו לפי התכנית, כל הפיוזים שלו מתחילים לקפוץ. אלה תמיד האנשים האלה, אגב - תמיד אלה שמטיפים לפתיחות וזרימה, מתגלים דווקא כאלה שלא פתוחים לשום תסריט שלא מתיישב עם התכניות שלהם.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
נפרדים בהחלטה משותפת. דניאל ועוז/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

קצת פסיכולוגיה בשנקל, מצד כותבת בלתי מוסמכת בעליל בשום תחום אקדמי: עוז יהיה אדם רגוע הרבה יותר, לתחושתי, ביום שבו יכיר בזעם שלו. בינתיים, תדמית האח-על-מלא כל כך חשובה לו שהוא מתכחש לרגשותיו האמיתיים, וההתעקשות שלו לנופף בדגל הכיף והסבבה רק מחמירה את המצב. כדי לשמור על התדמית תוך כדי התקף זעם, הוא פותח בצרור ה"נשמה", "תהני" ו"בכיף" הכי פאסיב-אגרסיבים בעולם, מצד אדם שכזכור, גם אוהב לאבחן את האחר בפאסיב-אגרסיב. דמויות כמו עוז מעציבות אותי, כי הן גורמות לי לתהות האם אנחנו בכלל, כבני אדם, מנהלים באמת דיאלוגים, או יורקים זה על זה רחשים פנימיים כאילו היו כולם מלבדנו כתם רורשאך אחד גדול.

אבל עוז לא במקום להתבוננות פנימה או תהיות פילוסופיות, וההתפרצות שלו עולה שלב כשהוא מטיח בדניאל, "כפיות טובה היא אחת התכונות הכי לא סקסיות והכי לא מושכות שבעולם". הלוואי שהיה מעז להגיד פשוט, "נפגעתי", כי לשפוט התנהגות של אישה על פי מה שסקסי או לא, זה הכי לא סקסי, לא חמוד, לא משכנע ולא כלום בעולם.

בשלב הזה, הוא באמת חוצה כל גבול, וההתפרצות חזרה של דניאל באה לי בול במקום. נכון שדניאל חמוצת פנים, שלא כיף איתה, שהיא אדם מדוכדך ומדכדכך. אבל היא לא אלימה, היא לא מרושעת והיא לא מחפשת לפגוע באף אחד. לא מגיעה לה המתקפה הזו. לדבריו, הוא מחפש בת זוג שתראה קקי על צלחת,וכל כך תעריך את המחווה שהיא לא רואה את הקקי אלא את הצלחת עצמה, והצעתי אליו היא לא לחפש בת זוג אלא כלבת פאג.

ועל אף שהטונים שלו מעוררים לי פלאשבקים דוחים במיוחד מהטירונות, נעניק גם לעוז גם ממידת החסד, כי אנו הולכים לנימת סיום ועל כן גם פיוס: בהסתמך על דבריו, התגובה שלו לא הגיעה משום מקום, אלא התבשלה לאורך היום. הוא כנראה ניסה להתקרב אליה לאורך היום בדרכו הצוהלת, כי כך הוא רואה יחסים. ודאי התאכזב פעם אחר פעם מהתגובות שלה, תגובות שתואמות גם את מה שהיא, כנראה, רואה כיחסים. הבה נסכם שכמו ברוב מערכות היחסים זה פשוט לא הסתדר, ולא התאים, ויאללה. עוז בסך הכל צריך להמשיך בדרכו, ללכת לבלות בפאנג'ויה ולחפש אישה חופשיה ומשוחררת כמותו שאוהבת קקי בצלחת.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אין מילים. דור ונויה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

דור ונויה

דור לא התגעגע לישון על ספתה של נויה, המכונה, אם שמעו אוזני נכונה, "לייבוביץ'"? ובכן, לפחות לא "תות". ולמרות הקרבת פלג הגוף העליון, עליו מבוססת אישיותו של דור, הוא מדווח כי טוב. הוא חוזר אל נויה עם שתי אוקטבות למטה וביטחון עצמי שנרכש בשלושה שבועות, ומתחיל להתמקם אצלה בבית כאילו היה אשכרה רצוי שם. לקבלת הפנים ("אתה לא תישן איתי. חשבת שתישן איתי?") הוא כבר רגיל, מה שהופך את האתגר לנסבל יותר בפעם השניה.

נויה כרגיל אמונה על החסויות לביי-מי, מחוייבת לתפקיד כמו שרק דוגמנית צמאה לקמפיינים יכולה להיות, ומשלחת את הבחורים בעזרת חברותיה ל"זמן כיף". באורח פלא ובטבעיות קוסמית, מהצד השני של הנאמבר בסרט "גריז - הדור הבא", גם הגברים מהנדסים במקביל מתנה לבנות. אם יש משהו שאשמח להיפרד ממנו בעונה הזו, אלה סצנות החסויות.

זוהי הזדמנות טובה לחברותינו לעוד פעילות שאיש לא היה מזמין בחיים, והפעם שייט על סירה עם בופה של פריסת שחרור, עפות על חייהן משל הייתה זו עונה של "הלוטוס הלבן" תוצרת רמי לוי. מסתבר שבין הבנות שררה כל הזמן הזה חברות אמת והן גם מתכננות להמשיך להישאר בקשר זו עם זו, ולצורך גם גם מסכימות כולן, כמובן, שנויה מהממת. כמה טוב שיש לנויה חברות לחלוק איתן תחושות דומות.

אנצל את הבמה כדי לומר לנויה, שיחד עם כל העקיצות שלי כלפיה, צריך להודות: בלעדיה לא הייתה עונה. ואחרי ששיקשקה את המערכת וסחבה על הגב שלה את כל האקשן בעונה הזו, היא מסכמת את פועלה העשיר במעמד המומחים. לדבריה הגיעה חסומה, מלאת מגננות, ואילו עכשיו היא מאפשרת לעצמה להרגיש, לשחרר מפנטזיות רחוקות, לחשוף פגיעות ולהתמסר. למען האמת הכנות שלה מקסימה בעיניי, והפגיעות שלה יוצאת גם עכשיו.

בואו לא נהיה תמימים, נויה אריאלי לא באה רק בשביל למצוא אהבה. היא נהנית מהמצלמות, מהתדמית, מהקהל ומהבוסט לקריירה. אבל אני מאמינה לה שאפילו בלי להתכוון לכך, למדה על עצמה משהו אמיתי. השאלה היא מה יקרה מכאן והלאה, כי בסופו של דבר, לא משנה כמה יטפטפו לנו "תהליך" ו"מסע", אף אחד לא משתנה בתוך חודש. היא כן פרצה איזשהו מחסום שלה, וגילתה שהיא יכולה לבוא יותר פתוחה לעולם ולאהבה, וזה יופי של כיוון לצעוד בו קדימה.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
חמודים. דור ונויה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

וכעת לדור, איש נוסף שאוהב תהליכים ויותר מזה לדבר עליהם, ובמובן הזה, באמת מין מצא את מינו. לרגל המעמד החגיגי הוא עוטה חולצה, וחושף כי הילד שבו (איכס סליחה) לא תמיד מרגיש שמגיע לו להיות נאהב. עכשיו הוא מאמין שמגיע לו, ואיכשהו כל התהליך הזה מוביל לזוגיות עם נויה, שמגיעה כה יפה ובשמלה מטריפה שכמעט אפשר לשכוח שרק לפני כמה שבועות נהגה בדור כהוריו החורגים של הארי פוטר.

אבל או-הו, מה היה להם בחו"ל: חיבוק מילואים, החזקת ידיים א-לה לסביות באולפנה, נויה מרשה לדור להניח ברך על מיטה, דור מדבר עם עצמו למצלמה. הוא הולך לישון עם "הילדה הכי יפה בעולם", הזדמנות טובה לספר לו ששניהם בני שלושים פלוס מינוס, ואם בגיל הזה אתה הולך לישון עם ילדה במיטה זוגית, יש בעיה. אבל סצנות אימה, לפחות על פי המתועד, לא נרשמו. וזו כבר התקדמות מדהימה.

הרי נויה של לפני חודש, כאמור, איננה נויה של היום, והיא אפילו לא מדברת על עצמה כמעט בגוף שלישי. צחוק בצד, אני חושבת שיש בזה איזה סימבול יפה של התקרבות-עצמית. ועוד תהליך חשוב שעברו שניהם, נוגע לתדמית, שבבירור שניהם עוסקים בה לא פחות מאשר ברגשותיהם. מהדמויות הכי פחות נסבלות של העונה הזו, הם הפכו אשכרה לכאלה שאפשר אשכרה לסמפט. אפילו ורט נשארה בלי מילים, ובכל זאת, היא אומרת את זה. הם יוצאים לצלילי אול יו ניד איז לאב ומחליפים מספרים במתיקות שאיש לא היה יכול לדמיין בתחילת העונה, ומפקירים אותנו מאחור עם פרלמנט הקרינג' של מאיה ורטהיימר והמומחים. מברוק.


בפרק הבא, על סמך הפרומו: עדכונים לגבי הזוגות, יובל מעלה את ניר באש, ניר מעלה באש את התדמית החביבה שטיפח עונה שלמה, דור העבר ודור העתיד יוצאים לקרב בין דורי ונויה נועצת בכריס עוד סכין קטנה כל עוד אפשר. ניחוח של טראש דרגת ריקי לייק באוויר, ואני אוהבת את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully