לורן קמפטון. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"רוצה דייט איתי? כתוב 500 מילה בנושא 'איך לא אבזבז את זמנך"

16.5.2023 / 15:07

אחרי שלוש שנים של רווקות וכנראה לא מעט מחשבות של ייאוש בנושא, לורן קמפטון החליטה שהיא חייבת לסנן את הדייטים שלה יותר טוב כדי למצוא זוגיות, והחליטה לעשות מבחן קטן לכל מי שפונה ורוצה לצאת איתה לדייט

לורן קמפטון, מאנגליה, דורשת מכל מי שרוצה לצאת איתה שלה לכתוב חיבור של 500 מילים בנושא "איך לא אבזבז את זמנך". זה נשמע קיצוני? תיכף תבינו איך זה קרה.

אחרי שלוש שנות רווקות ואינספור דייטים, הרגיש לורן שקצת נמאס לה מזה, וחיפשה שיטה שתעזור לה לסנן את הגברים שהיא בוחרת, קצת יותר טוב. ובדיעבד היא אומרת שאינה מצטערת:

"לבקש חיבור זו בהחלט דרך טובה לנכש את העשבים השוטים מתוך הערימה", אמרה.
כבר במסגרת הפרופיל שלה ב-"הינג'" מבהירה האישה בת ה-36 שאם גבר מעוניין לצאת איתה לדייט, עליו להגיש מעין "בקשה" בצורת חיבור של 500 מילים, בנושא: "איך לא אבזבז את זמנך, לורן היקרה"., כמעין תנאי סף "זה מראה לך מי הם, זה מראה שהם קראו את הפרופיל שלך ומבינים את ההומור שלך".

דניאל חמוצת פנים, לא כיף איתה - אבל היא לא אלימה ולא מרושעת
כלב מביט לאנשהו: שלושה שדרוגים לדוגי סטייל הקלאסי
יש דבר כזה 'אורגזמת גוף מלא שמתרחשת ללא מגע

הרעיון עלה בהתחלה כחצי בדיחה, אבל רווקים רבים לקחו זאת ברצינות, וזרמו עם הטקסט "אנשים אולי חושבים שלבקש חיבור זה קצת לעוף על עצמי, אבל זה באמת היה בצחוק; לא ציפיתי שמישהו יעשה כל כך הרבה מאמץ",

מחזר אחד עשה מעל ומעבר, הגיש מצגת פאוור-פוינט עם החיבור שלו , ובדיוק כמוה, לא מעונייו לבזבז את זמנו. שם הבטיח שתקשורת היא בראש סדר העדיפויות שלו בטקסט, בשיחה, או בפייסטיים". הוא מבטיח "לענות במהירות להודעות", לא לבזבז את זמנה אם "אין ניצוץ", ולתכנן דייטים מתחשבים "הייתי מתחיל בלהבטיח להתייחס בכבוד לכל פגישה. זה יכלול גם דייטים פנימיים וחיצוניים בכפוף למזג האוויר, זמן, עלות, וזה אפילו כולל הסכמה מראש למרתון הארי פוטר", כתב.

"אני מעריץ גדול של הידיעה איפה אני עומד עם אנשים; אם את בעניין תודיעי; אם לא, תודיעי," הוא חתם.

המאמצים האלה היו הפתעה חיובית עבור לורן, ואפילו קצת "החזירו לה את האמונה בגברים".
לאחר בחינת פניות רבות, היא יצאה לדייט עם המועמד הטוב ביותר, אך למרבה הצער, זה לא התפתח למשהו מיוחד. למרות זאת, היא מעודדת רווקים אחרים לנסות את השיטה "זו דרך טובה לגרום לאנשים להראות את הצד ההומוריסטי שלהם ולהשקיע קצת, וגם לבקש מאמר של 500 מילים זו דרך לבלוט בים של אופציות."

שיטות בצד, קמפטון לקחה צעד אחורה מדייטינג בנתיים, "שלוש שנים לא מצאתי משהו שאני מוכנה להסתפק בו", הסבירה "אז אני משקיעה את האנרגיה שלי בדברים אחרים כרגע. אם זה יקרה - זה יקרה".

Sheee חושבת שאם משהו הוא מצחיק, הוא שווה את זה בלי קשר לתוצאות, ודבר שני - היא צודקת שזו דרך מצוינת לסנן אנשים שיבזבזו לך את הזמן, מה גם שאם הם לא יעמדו במילה שלהם, זה יכול להיחשב לחוזה מחייב, והיא תוכל לתבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully