מיי אולריך. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"ידעתי שהוא בוגד בי, כשגיליתי עם מי הרגשתי הקלה עצומה"

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 15:13

כשהחלה לחשוד שהחבר שלה בוגד בה, מייטלין וולריץ' חשבה שהיא משתגעת. כששאלה ישירות, הוא הכחיש, אבל כמה שעות לאחר מכן, שלח לה הודעה עם וידוי. כשגילתה עם מי הוא בגד, הוקל לה מאד

מייטלין וולריץ', בת 23, אמרה שהיא "הוקלה" לגלות שבן הזוג שלה אמנם בגד בה כפי שחדשה מזה חודשים - אבל עם גבר.

"התגובה הראשונית שלי לגילוי שהוא בגד הייתה הקלה - כי לפנינ כן הרגשתי שאני משתגעת כשחשדתי שהוא מסתיר משהו" אבל לא הייתה לי הוכחה. וולריץ מספר בסרטון טיקטוק שהיא חשדה בחבר שלה דאז במשך חודשים, אבל ככל שניסתה להתעלם מתחושת הבטן שלה, הספקות התגנבו לחלומותיה.

"כשהחלטתי לבסוף לסמוך עליו ולהשתחרר מהחשדות שלי, שאלתי אותו פעם אחרונה אם הוא אי פעם בגד בי, והוא אמר 'לא' - אבל כמה שעות לאחר מכן, הוא שלח לי הודעה ארוכה עם וידוי," אמרה וולריך, שלא זיהתה את האקס שלה בשמו. "האשמה התחילה לאכול אותו, והוא היה חייב לספר" היא המשיכה. "הרגשתי כאילו משקולת יורדת מהכתפיים שלי, אפילו הודיתי לו על כך".

"רוצה דייט איתי? כתוב 500 מילה בנושא 'איך לא אבזבז את זמנך"
נזרקה מלימודי המשפטים בגלל תמונות סקסיות שלה ברשת
דניאל חמוצת פנים, לא כיף איתה - אבל היא לא אלימה ולא מרושעת

הוא הודה כי בגד בה בעודו שיכור בתחילת מערכת היחסים שלהם והסתיר את זה ממנה בערך שישה חודשים, אמר שזו הייתה "טעות ענקית, והוא רצה לתקן אותה". וולריץ' שיתפה כי אמנם האקס שלה"הזדהה מההתחלה כדו מיני "מה שלא הפריע לי כי אני גם דו. עם זאת, הלוואי שהוא היה מרגיש בנוח מספיק כדי לחלוק את זה איתי מוקדם יותר".

בני הזוג השלימו, וניסו לשים את הבגידה מאחוריהם, אך בסופו של דבר, לאחר מספר שבועות הם ויתרו ונפרדו. "החלטתי לעזוב לפני שהתחלתי להוציא את הכעס שלי עליו", סיפרה וולריך בסרטון "למרות שהוא זה שבגד, לאף אחד לא מגיע להיות במערכת יחסים שבה בן הזוג שלו מחזיק נגדו משהו שעשה בעבר מעל הראש שלו", הוסיפה.

כששיתפה את החדשות עם חברים ובני משפחה, "כולם הגיבו במשהו בסגנון 'ידעתי את זה'", והחוויה הטראומטית הותירה אותה עם ספקות וקשיי אמון.

"עכשיו הרבה יותר קשה לי מאשר בעבר בדייטים, כי הפער בין המילים שהוא היה אומר לי, שהיו כל כך אמיתיות ונקיות, לעומת המעשים שלו, היה גדול", היא הודתה, והמשיכה "ולמרות שהאיש הזה היה מערכת היחסים הכי טובה שחוויתי בסך הכל, מלבד הבגידה, אז כשאני שומעת אנשים אחרים אומרים את אותם דברים שהוא נהג להגיד, זה ממש מטרגר אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully