דשון - העיר לחבר שלו להפסיק לפלרטט. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

אחות על מלא: "שילמתי כסף בחתונה שלו - שלא יתחיל מולי עם בנות"

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 9:10

חברים טובים הם לפעמים קוץ בתחת, בטח כשהם מתיימרים להיות אחראיים לנישואייך, בעוד אתה מעוניין לפלרטט עם המלצרית. כוכב הטיקטוק מספר שנאלץ להעיר לחברו טוב שיפסיק לפרלרטט עם נשים זרות בבר. הטיעון - "שילמתי כסף בחתוונה שלו". sheee אחות על מלא

חברים הם לפעמים קוץ בתחת, חברים טובים על אחת כמה וכמה. ולפעמים הנבלות האלה יגידו לך דברים שאתה לא רוצה לשמוע. ולפעמים, על הדרך, אולי יעזר להציל את הנישואים שלך כשאתה חושב עם הז'. הטיקטוקר הויראלי הבא קיבל 400.000 צפיות הפך ויראלי כשסיפר על עצתו לחבר הנשוי שלו, בטענה שהחבר צעד על קו דק בין בגידה לבין נאמנות לאשתו כשהיו בבבילוי בחוץ לילה אחד.

"אני כל כך מושלמת שאנשים חושבים שאני בובת מין"
"אני נשואה באושר, והתאהבתי באמא אחרת בבית הספר של הילדים"
פרסמה מידע פיננסי בפרופיל ההיכרויות וקיבלה הצעת נישואים

מה אתם הייתם עושים?

כמו דשון - מעירים לו
כלום. אלה החיים שלו
הפסקתי ללכת לחתונות. המצב קשה
182 משתתפים

"הוא כעס עליי, ועכשיו הוא לא מדבר איתי", אמר דשון, המוזיקאי בקליפ, "כי היינו במועדון ורצינו לדבר עם הנשים האלה אבל הוא נשוי", הסביר הזמר למצלמה. "אמרתי לו שלא יעשה את זה" המשיך דשון ונימק הוא "הוציא יותר מדי" על החתונה של חברו כדי לסייע לו להרוס את היחסים ולגרום לכך שייפרדו עכשיו.

"אני לא אמרתי לך להיכנס מתחת לחופה הזו, לעבור לגור איתה, להכיר את האישה הזאת להורים שלך ולשים לה את הטבעת על האצבע", הוסיף. "תעמוד מאחורי החלטות שאתה עושה".

למרות שהמניע של דשון היה חיסכון כספי ולא בהכרח הגנה על נישואיו של החבר, רוב המגיבים טוענים שהוא לגמרי צודק.

"כל הכבוד לך שדיברת את האמת שלך, וסיכנת את החברות עבור עקרון שחשוב לך" אמרה אחת "אני הייתי ממליץ לך לא להביע דיעה בדברים האלה - בסוף תמיד אתה תסבול מהתוצאות" אמר מגיב אחר שנשמע בעל נסיון בתחום. "אם הוא ירצה, הוא יבגוד בערב אחר - חבל על החברות שלכם" מסכם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully