בגדה בבעלה עםם אישה והוא ניחם אותה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"אני נשואה באושר, והתאהבתי באמא אחרת בבית הספר של הילדים"

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 8:59

אם נשואה באושר לא חשבה שדווקא בבית הספר של ילדיה היא תמצא אהבה - ועוד עם אשה, אמא נוספת שילדיה לומדים בו. זה התחיל כסטוץ פיזי, ומהר מאד הפך למשהו רגשי. בשלב הזה בעלה נכנס לתמונה

אמא נשואה באושר טוענת שבאופן בלתי צפוי הדלקה על אישה שפגשה בבבית הספר של הילדים שלה - ומהר מאד זו הפכה למערכת יחסים נלהבת של שנתיים. לאה המילטון מניו זילנד, התגוררה בברלין, גרמניה, עם בעלה ושני ילדיה הצעירים, כאשר פגשה את האישה הזו בזמן שהכירה אמהות אחרות בבית הספר.

"יום אחד, שמתי לב שהחברה החדשה מבית הספר של הילדים שלי בוהה בי בריכוז", כתבה המילטון במאמר שפורסם על ידי Insider. "'את נראית ממש בכושר', מלמלה ההיא "והעיניים שלך כל כך יפות."
המילטון מספרת כי היא והאמא האחרת - שגם היא הייתה נשואה לגבר - היו שתיהן "טיפוסים פראיים, שוחרי הרפתקאות, מחפשות כיף" ודיווחה שהחברות ביניהם הפכה פיזית במהירות.

עם זאת,היא לא ציפתה להתאהב עמוקות בגרמניה החברותית, ומתוודה: "ככל שהימים חלפו, התברר שזה יותר מסתם כימיה פיזית".

החבר שלי זרק אותי - אז הוצאתי 37 אלף דולר על גוף נקמה
לא בגלל הגיל והילדים - זה למה סתיו לא מצליחה למצוא זוגיות

התגברת על FOMO? קבלי את FOBO "הפחד להפסיד משהו טוב יותר"
מבית היוצר של "זו אני מראה את הפות שלי ל-30 גברים"


המילטון ובעלה היו בנישואים לא מונוגמיים - הניו זילנדית מודה שהם אפילו נישקו אנשים אחרים בליל הכלולות שלהם, אבל בכל זאת לא הייתה בטוחה איך בן זוגה יגיב לחדשות שהיא מאוהבת במישהו אחר - ובאישה.

"לא היה לי מושג אם בעלי יתמוך בקשר כמערכת יחסים ממשית. זה היה צעד חדש עבורנו", הצהירה. "אבל הוא היה מדוד, רגוע ומקבל."

בגדה בבעלה עםם איה והוא ניחם אותה. אינסטגרם, צילום מסך
בעלי הוא האדם הכי טוב שאני מכירה/צילום מסך, אינסטגרם

גם בעלה של האישה השנייה קיבל את מערכת היחסים, והרביעייה יצאה להרפתקאה לא שגרתית: "בילינו בשחייה באגמים, ברכיבה על אופניים ביער ובחגיגות עד ארבע לפנות בוקר. המשפחות שלנו היו כרוכות זו בזו: בעלי ובעלה הצטרפו אלינו לארוחות ערב עם כל ילדינו; חלקנו טיפול בילדים; תמכנו זה בזה בעתות עצב; וחגגנו שמחות והצלחות יחד", היא מספרת.

היא והאישה האחרת שמרו על מערכת היחסים שלהם במשך שנתיים לפני שזה הפך להיות "אינטנסיבי מדי ובסופו של דבר יצא מאיזון", אמרה "זו הייתה מערכת יחסים מהנה, אבל לא בריאה, והפרידה הייתה בלתי נמנעת", היא נזכרת בצער, וחושפת כי הפרידה הותירה אותה בתחושת שברון לב קשה.

"בכיתי כל יום במשך שבועות. בעלי העביר לי בסבלנות עוגיות שוקולד צ'יפס ויין אדום בעודי שוכבת במיטה. הוא הקשיב לצערי וחיבק אותי. הוא טיפל בילדים שלנו ובמשק הבית יותר מהרגיל".

מספר חודשים לאחר הפרידה, המילטון שתי הנשים נפגשו ודיברו ובסופו של דבר החליטו להישאר חברות, וכי גם בעלה של האישה הוא מישהו שהיא "סומכת עליו מאוד" עד היום.

המילטון כתבה את הטור האישי הזה כמחווה לבעלה על כך שעמד לצידה ותמך בה בזמן החקירה העצמית של רגשותיה ורצונותיה."בתמיכתו של בעלי הרגשתי מועצמת להיות אני ולחוות את החיים במלואם, כולל את השיאים הנמרצים של אהבה חדשה והמעמקים הקשים של שברון הלב", הצהירה. "תמיד אמרתי שבעלי הוא האדם הכי טוב שאני מכירה, ואחרי 12 שנים ביחד, אני עדיין מאמינה בזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully