שאנון פרסמה את ציון האשראי וקיבלה הצעת נישואים. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

פרסמה מידע פיננסי בפרופיל ההיכרויות וקיבלה הצעת נישואים

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 8:59

דירוג אשראי הוא לא ממש דבר שמתייחסים אליו בכל הנוגע לחשבונות פרטיים בישראל, אבל בארה"ב מדובר בנתון שעושה את כל ההבדל. הטיקטוקרית שמחפשת בחור אחראי, חשבה שפרסום צדירוג האשראי שלה ימשוך את הבחור הנכון

טיקטוקרית אחת הוסיפה לה את ציון האשראי שלה לפרופיל ההיכרויות שלה בתקווה לתפוס רווק בעל כשרון כלכלי, ושיתפה את התוצאות המרשימות של הניסוי ברשת. "הוספתי את ציון האשראי שלי לפרופיל שלי ווזה מה שקרה" מתחילה לספר Spreadsheet Shan (הכינוי שלה בטיקטוק) בסרטון שזכה ליותר מ-1.3 מיליון צפיות בשבוע.

בת ה-26 שמתהדרת ביותר מ-10,000 עוקבים העלתה צילומי מסך של ציון האשראי שלה 804 (זה מצוין - הכי גבוה הוא 850) לצורך ההשואה, דירוג אשראי מעל 660, ועד 720 נחשב "טוב". "פתאום קיבלתי השראה לפרסם את ציון האשראי שלי בפרופיל, כי אני רוצה בחור שמכבד ומעריך את העבודה הקשה שהשקעתי בפיתוח האחריות הפיננסית שלי", אמרה ל-The Post.

לא בגלל הגיל והילדים - זה למה סתיו לא מצליחה למצוא זוגיות
החבר שלי זרק אותי - אז הוצאתי 37 אלף דולר על גוף נקמה


הסרטון הוויראלי, שנושא את הכיתוב "למטרות מחקר בלבד", מציג זרם של תגובות ממחזרים נלהבים.
זה "כל מה שהייתי צריך לראות. משקאות ביום חמישי הבא?" ענה רווק אחד בשם אהרון. "בבקשה תתחתני איתי," אמר בחור אחר בשם קאי, בעוד אחר כתב ישירות "אני מגורה", ועוד הרבה תגובות בסגנון "וואו", וו"לוהט".

התגברת על FOMO? קבלי את FOBO "הפחד להפסיד משהו טוב יותר"
"פתאום הוא התחיל לדבר איתי על הומואים. זה היה לי מוזר"
מבית היוצר של "זו אני מראה את הפות שלי ל-30 גברים"

נראה שהיפהפייה הבלונדינית היא אחד מהמשתמשים הראשונים שחשבו לפרסם את ציון האשראי שלהם, שכן מנויים העידו שהם "מעולם לא ראוכזה דבר" באפליקציה לפני כן.

"ציפיתי שציון דירוג האשראי יקבל קצת תשומת לב, פשוט כי זה לא משהו שרואים בדרך כלל בפרופיל היכרויות", אמרה הבלונדינית "אני מרגישה שיש בי יותר מהתמונות שלי ורציתי לבדוק את זה... וזה היה להיט! נורא נהניתי מהתגובות המצחיקות שקיבלתי".

"הקרדיט שלי הוא 829 אבל אני מרגיש שזה ימשוך את כל החבר'ה המובטלים", התבדחה בחורה אחת.

"הם צריכים להגיב עם ציון האשראי שלהם," צייץ אחר, "אחרת מה עשינו בזה."

"הגברים לא צריכים לדעת את זה. תבקשי מהם להראות לך את ציון האשראי שלהם," יעצה מישהי, אבל הטיקטוקרית לא מסכימה "אני רוצה מישהו שגם נותן עדיפות לכספים ובניית אשראי טוב, ועכשיו הבנתי שיש גם בחורים שימצאו את העצמאות הכלכלית שלי אטרקטיבית", אמרה ל"פוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully