זוג מתנשק בבריכה. Giphy
Giphy

זה המינימום ההכרחי לסקס טוב: תכירו את חוקי הקוויקי החדשים

Sheee חו״ל

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 10:51

סקס טוב אומר פריקה של מקסימום ריגוש, וכדי להגיע למקסימום צריך לעבור בדרך בכל הנקודות החשובות, במיוחד אם את אישה.חוק הסקס שנקרא 10-5-10 של המטפלת המינית הזאת מבטיח תהליך מסודר שבסופו תוצאות מעולות

אנחנו לא מפסיקים אף פעם לחפש אחרי דרכים חדשות לעשות סקס, ולשפר את הקיים בעוד קצת. חוק 10-5-10 של המטפלת המינית הזו אפילו לא מחדש לנו כלום, רק מדגיש את מה שאנחנו נוטים לשכוח כשאנחנו בתוך מערכת יחסים ארוכה וכבר לא משקיעים את מה שצריך כדי להגיע למקסימום הריגוש.

הדוקטור מספרת בגאווה שמטופלים מעידים שהטריקהקטן הזה הזה משאיר אנשים מתחננים לעוד ועושים קולות של חתולה. אנחנו אומרות שזה בהחלט עשוי לעזור מאד, מה גם שזה כל כך פשוט ומובן מאליו.

ד"ר ג'אנל האוול, פיזיותרפיסטית של רצפת האגן, הידועה גם בשם רופאת נרתיק, מסבירה למה: "לפעמים פשוט לא יהיה לנו זמן לעשות את זה, אבל כשיש לכם זמן, נסו את האסטרטגיה שלי לעזור לכם באמת להרגיש תחושה של התרגשות מינית, ציפייה מינית וגירוי מוגבר".

אין הסכם ממון, אבל מורן בן אסולין לא זכאית לחצי משום דבר
לא תאמינו כמה אתם תותחים: מחקר מגלה כמה זמן סקס צריך להימשך
השמפו שאנחנו לא יכולות להרשות לעצמנו אבל מפרגנות לאלו שכן


תכירו את כלל 10-5-10, שמחלק את האירוע לשלושה חלקים, שהראשון והאחרון נמשכים לפחות שער דקות, והאמצעי נמשך מינימום חמש: "כלל ה-10-5-10 שלי הוא אסטרטגיה שמטרתה לעורר את האזורים הארוגניים השונים בגוף שלכם, בלי לפסוח על אף אחד מהם. השהייה במקומות האלו, יכולה לגרום למוח ולגוף שלך ליצור מתח בקצה הנכון שמבטיח פריקה איכותית."

הדוקטור מסבירה כי שימון, ליטופים ומשחקי עוררות מסייעים לחיבור עם בן הזוג, מפרישים יותר אוקסיטוצין, מה שמגביר את הסיכויים להגיע לריגוש מקסימלי, ואצל נשים, מגביר עשרות מונים את הסיכוי לאורגזמה.

זוג רגע לפני סקס. ShutterStock
עשר דקות רק עד הצוואר, חמש דקות עד הטבור, ועוד עשר/ShutterStock

10-5-10

10 הדקות הראשונות
"ב-10 הדקות הראשונות, הדוקטור מציעה להתעכב רק על הצוואר ומעלה. נשיקות, ליקוקים ליטופים, הכל הולך, אבל עד עצמות הבריח. אפשר להתחיל את השלב הזה על הספה, רק צריך להקפיד שמשקיעים בחלק הזה תשומת לב לפחות עשר דקות, לפני שעוברים מיקום.

5 הדקות הבאות
האיסור על ליטופי שד הוסר, והאמברגו עבר לטבור - מותר הכל מקודקוד הראש עד הפופיק, ותהיו יצירתיים, כי יש מקומות לראות שם. "הוכח שגירוי הפטמות לפני סקס מחזק את העוררות" היא הוסיפה.
"יש מחקר מדעי שהוכיח שגירוי הפטמות והשד יכולים להגביר את הגירוי המיני אצל נשים וגברים כאחד.
אם הפטמות מתקשות, זהמסתנכרן ומסייע לזיקפה - גם של הדגדגן."

10 הדקות האחרונות
כדי לגמור צריך להשקיע גם מתחת לטבור, ולקחת את הזמן שם למטה, לא משנה באיזו דרך - עם הידיים, הפה או אפילו על ידי צעצוע. להתאפק עם החדירה כמה שיותר, אבל מינימום עשר דקות, כמה שזה "מייסר" - "ככל שמתאפקים יותר - האורגזמה תהיה טובה יותר לשניכם" אומרת הד"ר, ותאמינו לה.

ואנחנו אומרות שאם אין לגבר שלושים דקות להשקיע בסקס, זה אומר שצריך לחפש מישהו פחות עסוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully