שיער. ShutterStock
ShutterStock

השמפו שאנחנו לא יכולות להרשות לעצמנו אבל מפרגנות לאלו שכן

Sheee ביוטי

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 9:14

נכון שזו מחשבה מעודדת שרוב המוצרים היקרים שאת לא יכולה להרשות לעצמך הם ממילא לא כאלה שווים? נכון שזה נחמד לצחוק על האנשים התמימים שמאמינים למה שאומרים להם בפרסומות כדי לא לסבול מקנאת-טיפוח? נכון. אז מדי פעם יש יוצא מן הכלל, וזה אחד מהמקרים הנדירים

טוב, יש לנו חדשות רעות לבשר לכן. אחרי שתי חפיפות עם המוצרים החדשים האלה לשיער, ואננו יכולות להגיד באופן כמעט וודאי שמדובר בסדרת השיער אחת המיוחדות, אם לא הכי מיוחדת שיצא לנו להיתקל בהן. למה אלו חדשות רעות? ובכן, כי הסדרה המהממת הזאת שייכת לחברה היוקרתית סיסלי, והמחירים בהתאם.

אבל למה להרוס עם המחיר אם אפשר להתחיל בדברים כל כך טובים? נתחיל בהם, נעבור לרכיבים, ונסיים במחיר שהציבור (שהוא אנחנו) אינו יכול לעמוד בו. לפחות לא לאורך זמן ובעבודה הנוכחית, כאילו.

נתחיל בריח של השמפו, שמי שאוהבת ריחות טבעיים ולא מבושמים יתר על המידה הולכת לעוף עליו ברמות - הוא צמחי, ובעיקר עדין, ומאחר והוא מורכב מצמחי מרפא בצורת של שמנים אתריים, אנחנו מוכנות להישבע שיש לו גם תועלת רפואית. לפחות ברמה של רענון הסימפונות.

דבר שני, המרקם שלו. מכירות את התחושה היבשה על גבול החורקת שיש לשיער אחרי החפיפה ולפני שלב המרכך-מסיכה? זה קורה עם כמעט כל שמפו, כולל אלה שאמורים להוסיף לחות, אלה שאין בהם פראבנים ו-sls, עם השמפו הזה - השיער לא עובר דרך המרקם הזה לפני שהוא מצופה בסיליקונים שיש במסיכה - הוא נעים מיד, ונשאר נעים גם אחרי שיצאת מהמקלחת והוא נמצא בשלב היבוש החלקי.

שלא יראו בה אובייקט מיני: פניה של הנרצחת הוחלפו בתמונה של גדר
ע': "הוא הטיח אותי על המיטה והחל ללחוך את צווארי, כולו אדום"
עם בדיקת דופק ולחץ דם: נכשל הניסיון להפוך סקס לספורט רשמי


גם למסיכה יש מרקם שונה לגמרי מכל מסיכה אחרת שניסינו, והדבר שמרגישים כבר על התהחלה הוא שהמסיכה הזאת לא "מחליקה" את השיער, הווה אומר, היא לא מצפה אותו בחומרים שגורמים לשיער להרגיש נעים, כשבעצם מה שאנחנו מרגישות זה לא בדיוק השיער עצמו. למעשה התחושה היא הפוכה. המסיכה הזאת נספגת בשיער ומרגישה יותר כמו קרם טיפולי (עם ריח נעים).

לסיום - התוצאה. היא מושלמת. השיער באמת מקבל לחות, וכנראה שהשמנים האתריים אכן חודרים לשיער כמובטח, כי הוא מברק יותר, נעים יותר, ואפילו הצבע שלו יפה יותר. פשוט סדרה מושלמת.

סיסלי. חו״ל,
מוצרי הסדרה היעודית/חו״ל

HAIR RITUAL BY SISLEY PARIS

הרכיבים:
ריכוז גבוה של חומרים פעילים ממקור טבעי: תמציות צמחים פעילות, שמנים טבעיים נדיפים, ויטמינים ומינרליים ופרוטאינים. המוצרים מטפלים בקרקפת ובסיב השערה בו זמנית לתוצאות מידיות וארוכות טווח.
ליין המוצרים במרקמים קלילים, נעימים המתאימים לכל סוגי הקרקפת והשיער.

5 סוגי שמפו:
שמפו המעניק על בסיס שמן קמיליה המזין את השיער משיב ברק טבעי לשיער. שמפו שומר על לחות מרבית ומהווה מחסום נגד מזהמים סביבתיים. מתקן שבירה וקצוות מפוצלים. השיער עבה יותר ונראה בעל נפח רב יותר.
מחיר 269 ₪

שמפו המעניק על בסיס שמן מקדמיה העוטף שיער פגום, מותיר אותו רך וגמיש בשילוב עם שמן אגוזי לוז המרכך ומחליק את השיער. מוסיף לחות לקרקפת, מחדש את עור הקרקפת, עוזר לשיקום שיער פגום ומותיר את השיער חלק ובריא.
מחיר 269 ₪

שמפו טיפולי על בסיס שמן מוריגנה בעל רכיבים טבעיים אשר מעניקים לחות לשיער ולקרקפת, מחזקים את השיער ומעניקים מראה עשיר בברק ומונעים ממנו להתקרזל.
מחיר 269 ₪

שמפו על בסיס פרחי היביסקוס, לטיפול וטיפוח לשיער צבוע, מנקה בעדינות ויעילות את השיער והקרקפת, מגן על שיער צבוע ומותיר ברק. מקבע פיגמנטים בסיבי השיערה ושומר על הגוון הצבוע שלא ידהה.
מחיר 269 ₪

שמפו מרגיע נגד קשקשים על בסיס תמצית מרווה. בעל פורמולה מועשרת בתמצית מרווה התורמת לניקוי עדין, איזון, טיהור והרגעה של הקרקפת. השלב ה-1 בשגרת טיפול יעילה להרגעת הקרקפת ומניעת הופעת קשקשים.
מחיר 269 ₪

מוצרים נלווים:
קונדישנר משקם על בסיס פרוטאין - מרכך מרוכז מאד, עשיר בחומרים פעילים הפועלים לארגון ובניה מחדש של סיבי השערה, מחזק את השיער בזכות חלבונים ומסייע בטיפול בשיער הנוטה להישבר. מעצים ומגביר את הברק והזוהר של השיער.
מחיר 269 ₪

מסיכה על בסיס 4 שמנים בוטניים- נוסחה מרוכזת על בסיס תמציות אקטיביות צמחיות, בשילוב חלבונים, ויטמינים ומינרליים, המעניקים טיפול כולל לקרקפת ולשיער.
מחיר 269 ₪

סרום לקרקפת המחייה, מחדש ומחזק את שורשי השיער, מצמצם נשירה ומגביר צמיחת שיער מחודשת, חזקה וצפופה. הסרום עשיר במינרליים, ויטמינים, תמציות צמחיות וחלבונים המעניקים אנרגיה מחודשת לשורשי השיער. משפרים את חוזק השורש ואת אחיזתו בקרקפת, מחזיקים ומגנים על הגוון הטבעי של השיער. בעל מרקם עדין ולא שמנוני, אידאלי לעיסוי הקרקפת.
מחיר 699 ₪

סרום טיפולי נגד קשקשים. מרגיע לטיפול בקשקשים בשילוב קומפלקס רכיבים צמחיים לאיזון, הרגעה וטיהור הקרקפת. תוצאות מקסימליות החל מהשימוש הראשון ישנה הפחתה בקשקשים הנראים לעין והקלה והרגעה של הקרקפת.
מחיר 419 ₪

תחליב ספריי להגנת השיער מנזקי מלח, כלור ושמש- מגן על השיער מנזקים סביבתיים, מכיל שני מסנני קרינה המגנים על השיער. לשיער מוגן וקורן.
מחיר 329 ₪

ספריי להענקת נפח לטיפוח ועיצוב השיער, מעניק אפקט נפח מיידי. בעל פורמולה מרוכזת המבוססת על תמציות צמחים ורכיבים פעילים המטפלים במרקם ובנפח.
מחיר 329 ₪

את מוצרי השיער של סיסלי ניתן להשיג בבוטיק אינדיבידואל, רשת אפריל וסופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully