ינון מגל. ערוץ 14, צילום מסך
צילום מסך/ערוץ 14

כשהאינטואיציה שלך מקיאה קצת בפה מבפנים, תקשיבי לה

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 2.6.2023 / 20:02

אין אישה בישראל שלא שמעה מתישהו את צמד המילים "את בררנית". את רובנו זה יערער לרגע, יגרום לנו לתהות אם באמת הגיע הזמן להתפשר. התשובה היא לא. להיפך. הנה, לדוגמה, 9 סוגי גברים שממש סבבה לפסול מראש

בתחילת השבוע פרסם ינון מגל צילום מסך מאפליקציית טינדר של בחורה בשם תום, בת 34, שמצהירה בפרופיל שלה שהיא לא שוכבת עם מצביעי ביבי. מיד נהיה בלגן שלם: שמאלנים נגד ימנים, שמאלנים נגד מטרידים, ימנים נגד שמאלנים שנגד מטרידים רק אם הם ימנים - מה לא. שלא נדבר על זה שמדובר בכלל בצילום מסך מלפני 4 שנים, מה שגרר דיון צדדי על האם ינון מגל עשה צילום מסך במו ידיו, שמר אותו ארבע שנים בכספת וחיכה לרגע המתאים להטיל את הפצצה, או שכמו כל שטות בעולם הזה, מדובר בהודעה שעוברת כבר שנים מוואטסאפ לוואטסאפ לוואטסאפ.

האמת? הסיפור הזה גרם לי, לראשונה בחיי, לראות את הצד היפה של הפוליטיקה. היא מייצרת כל כך הרבה זעם אצל אנשים, שהם שוכחים את הדברים הדוחים שהם היו עושים אם לא הייתה מעורבת כאן פוליטיקה, וזה כמובן להגיד לאותה בחורה מי ייקח אותך, להאשים אותה בבררנות ולרמוז במניפולטיביות שבגילה זה כבר באמת מוגזם להציב איזושהי דרישה. כי אם יש משהו שמעורר התרגשות בישראל כמעט כמו דיונים פוליטיים זה אישה רווקה, אחרי גיל 30, שלא מנשקת בהכרת תודה את כפות רגליו של כל גבר שעשוי לגאול אותה ואת מאגר הביציות שלה.

עוד ב-Sheeee
בריטני, את בסדר? אמאל'ה אבאל'ה והסרטונים המשונים

דיברנו על הברבי ועל ההריון המוזר, ועל בתי השחי מה נגיד?

"הלכתי לעשות פיפי וגיליתי שהשוקיים שלי בגוון כחול"

על אף שאני לא בעד לפסול אנשים על סמך דעותיהם הפוליטיות, אני מאוד בעד לפסול אנשים נקודה. אין מה לעשות, אנחנו לא יכולים לאהוב את כולם ולתת הזדמנות למישהו כשהאינטואיציה שלך מקיאה קצת בפה מבפנים לא מסמן ליקום שאת מוכוונת זוגיות אלא רק שאת מבזבזת לעצמך את הזמן. לכל אחת יש בדיוק את סוגי האנשים שהיא בחיים לא הייתה מסוגלת להעביר איתם ערב שלם, שלא לדבר על להכניס למיטה, ואם אין לכן כאלה, אני תמיד מוכנה לתת השראה - הנה 9 סוגי גברים שאת ממש, אבל ממש לא מוכרחה לצאת איתם:

ההיא שלא יוצאת עם מצביעי ביבי. טוויטר, צילום מסך
צילום המסך המדובר/צילום מסך, טוויטר

גברים שמאמינים שכדור הארץ שטוח

תאמינו או לא, מסתובבים בינינו אנשים נורמטיביים לחלוטין, שבטוחים שהארץ שעליה אנחנו דורכים היא שטוחה ושכל הטענה שמדובר ב"כדור" היא למעשה קונספירציה שנועדה לשלוט בנו או משהו מופרך כזה. פעם כמעט יצאתי עם מישהו כזה לדייט, ותודה לאל על השעתיים היקרות של אכילת ראש שנחסכו ממני.
אנשים כאלה, שאגב קוראים לעצמם שטוחיסטים וטוענים שכל הצילומים של כדור הארץ מהחלל מזויפים, הם אנשים שלעולם לא יפסיקו לדבר על תאוריית הקונספירציה שלהם, והרי ידוע שאנשים שבטוחים בעמדתם לא מרגישים צורך להגן עליה כל הזמן. הדבר היחיד שאפשר לעשות איתם זה אנמאצ', ולתוך זה אפשר להכליל גם את כל חובבי הסיינטולוגיה והקונספירציות למיניהם, אלא אם כן אלה קונספירציות שקשורות לסלבס. זה לפחות מעניין.

גברים שיש להם שם סניאסי

אתן מכירות את אלה? שפעם קראו להם אמיר והיום הם קוראים לעצמם שוואסנה? וואו, יש לי גירודים בכל הגוף רק מלחשוב על זה, ולא רק כי אני מדמיינת ראסטות, בגדים בלויים וחשד לכינים. זה בסדר להתחבר לצדדים הרוחניים שלך, לרצות להפוך לאדם טוב יותר, לעשות מדיטציות, אבל להחליט שהפכת לשלוחה של אושו ושאתה עכשיו אדם מואר - פה זה נהיה חשוד בעיניי, ומעבר לזה - זה לא מחמיא לאף אחד. לא השרוואלים ומכנסי הדייגים, אם הם עוד קיימים, לא החיבה המוגזמת לטחינה עם כל דבר, לא הקול המלחשש ובטח שלא המגע הרך מדי.
גברים שגרים בפרדס חנה
כנ"ל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עומר אדם מכנסיים קצרים. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם מכנסיים קצרים/צילום מסך, אינסטגרם

גברים שלובשים מכנסיים קצרים

אני מתנצלת אבל גברים ומכנסיים קצרים זה פשוט לא עובד. לא ברמודות למיניהן ובטח שלא שורטים, שגם בחדר כושר צריך לשקול את הנוכחות הציבורית שלהם. זה גורם לכם להיראות כמו ילדים ביסודי במקרה של ברמודה וכמו סוטים בפוטנציה במקרה של שורט, ומוטב לכולנו שפשוט תימנעו. נכון, זה אכזרי במדינה כמו ישראל, יהיה לכם חם בשוקיים. לנו חם בעורף ולחלקנו גם בפוני, כולם נושאים בנטל, זה מה יש.

גברים שלובשים סקיני

אני מרגישה קלסטרופוביה רק מלראות אותם, ואני לא אחד משלושת האיברים שנאלצים להצטופף בתוך גזרה שלא מחמיאה לאף אחד ושאובייסלי לא תוכננה מתוך מחשבה על האנטומיה הגברית. תפסיקו עם זה.

גברים שכותבים באנגלית בפרופיל שלהם

אלא אם כן אתה עולה חדש, תייר או דיפלומט זר שחי כאן בשליחות - אני לא מבינה מה הסיבה לכתוב בפרופיל שלך באנגלית. זה שכתבת שאתה עובד בהייטק זה מספיק, אני לא צריכה שתוכיח לי, ואם אפילו זה לא קיים בחיים שלך ואתה רק מצטט משפט באנגלית (עילגת, לרוב), כאילו זה המוטו שמלווה אותך בחיים - בוא. גדלת בנס ציונה, בטוח השפיעו עליך גם כמה דברים בעברית.

גברים עם פטיש לכפות רגליים

אני לא נגד פטישים, אבל יש משהו בפטיש לכפות רגליים שגורם לי להתחלחל. זה לא עצם המשיכה לאיבר עצמו, אלא הפומביות וההמוניות שמתלווה לזה, הגברים שמצהירים על הפטיש שלהם בכל מקום ומריירים על כל נוכחות או תמונה של עקב וכמה אצבעות. איפה הקלאס? איפה הסלקציה? אתם יודעים איזה כפות רגליים מסתובבות פה? אני אמורה לנשק אחר כך את הפה שליקק את הביוטופים המהלכים האלה?

חובבי מוזיקה אלקטרונית

אם שלוות הנפש שלך חשובה לך - דונט. זה בהתחלה יישמע לך מגניב אבל אז את תמצאי את עצמך יוצאת למסיבות רק ב2 בלילה כי הדיג'יי המגניב באמת מהולנד עולה לסגירה, מבלה ארבע שעות בחדר חשוך מדי עם אנשים שכאילו נהנים מהמוזיקה אבל למעשה הם רק עומדים ולא רוקדים, ותוקעת סמבוסק בשבע בבוקר כי משהו צריך לספוג את כל האלכוהול כדי שתצליחי להירדם. אה, וגם נאומים בלי סוף על הדקויות שבין אלקטרו למינימל טכנו להאוס - למי אכפת, את רק רוצה לרקוד.

משתתפים לשעבר באהבה חדשה

נתחיל מהמובן מאליו: אם היית אחת משתי האופציות שנותנים לבנות באהבה חדשה אבל לא נבחרת - אתה פסול. אם אתה טורח לציין את זה - לא כקוריוז שעולה בשיחה בשלב מסוים של הקשר אלא בדייט ראשון כי אתה חושב שזה מרשים - אתה פסול וזקוק לטיפול. ואם נבחרת על ידי אחת מהבנות, נכנסת לתוכנית ואשכרה היית על המסך בתוכנית בעלת הפוטנציאל אך הקרינג'ית של רשת במשך פרק או יותר - וואו כמה אתה פסול. אלא אם כן אתה משה מהעונה האחרונה. משה אתה נסיך. וגם מולי.
** הסעיף כולל גם משתתפים בחתונמי. אנחנו מעדיפות לגלות את הפאקים שלכם תוך כדי הקשר ולא לדעת אותם מראש. זה קצת קשה להעמיד פנים שהם לא באמת קיימים כשחצי מדינה ראתה אותם בפריים טיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully