מחקר השדיים האידאליים, טשטוש. ShutterStock
ShutterStock

מה הופך שדיים ל"אידיאלים"? בזכות מחקר חדש, עכשיו כולנו נדע

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 9:56

רוב הנשים לא לגמרי מרוצות מצורת השדיים שלהן, וזה מספיק כדי לגרום לכל אחת לשקול מתישהו ניתוח הגדלה/הקטנה/הרמה. כאילו זה לא מספיק, עכשיו גם עשו מחקר שקובע את מראהו של השד ה"אידאלי", כדי לצמצם את מודל היופי גם פה. תודה לכם, באמת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

נכון שלא ייאמן שעל זה מוציאים כספים, אבל זו המציאות - מחקר שפורסם בכתב עת של ניתוחים פלסטיים, קבע את המאפיינים המדוייקים של זוג השדיים ה"אידיאלי" בעיני הרוב. המחקר מגיע כחלק שיגעון הניתוחים הפלסטיים הגיע לשיא של כל הזמנים, הודות ל-Gen Z, שהרמת חזה והגדלות הן חלק מהבקשות הנפוצות ביותר שלו.

החוקרים מאוניברסיטת ניו יורק מצאו כי שדיים בגודל בינוני עם נפח גדול יותר בחצי העליון שלהם קיבלו ציונים גבוהים בהשוואה לשדיים אחרים. דווקא גודל וסימטריה לא היו גורמים מכריעים, לפי הסקר הזה.

כיצד זה התנהל אתם שואלים? ובכן, לא היה ליין-אפ של עשרות נשים שעומדוןת כמו במסדר זיהוי עם הציצי בחוץ, אלא תמונות של 25 זוגות שדיים של נשים שהצטלמו לפני ניתוח חזה אסתטי או משחזר, בין השנים 2009 ל-2019. הנשים היו בנות 47 בממוצע.

"אני כל כך מושלמת שאנשים חושבים שאני בובת מין"
"אני נשואה באושר, והתאהבתי באמא אחרת בבית הספר של הילדים"
פרסמה מידע פיננסי בפרופיל ההיכרויות וקיבלה הצעת נישואים

אישה עומדת בחזייה. ShutterStock
מלא בחלק העליון זה הדבר/ShutterStock

לקבוצת סקר של 1,021 משתתפים ש-52% מהם היו נשים הוצגו צילומים דו מימדיים והדמיה תלת מימדית של השדיים, והתבקשו להעריך את "אטרקטיביות השד" הכוללת."בסקר אוכלוסייה גדולה ומגוונת, שדיים בגודל בינוני, עם חלק עליון מלא יותר נמצאו קשורים לציוני 'אטרקטיביות' מוגברים", כתבו החוקרים (מלאות הקוטב העליון מתייחסת לנפח השדיים מעל הפטמות).

חמישה זוגות שדיים דורגו כאטרקטיביים ביותר - אם רוב השדיים קיבלו ציון 2.5 מתוך 5, לחמשת הזוגות המובילים היה ציון ממוצע של 3.1.

חוקרים ציינו לשדיים הללו יש יותר קווי מתאר, מלאות קוטב עליון והמרחק בין הפטמות היה צר יותר, כי השדיים היו ממוקמים קרוב יותר זה לזה, כך שהמרחק מהפטמה לקפל מתחת לשד היה קצר יותר, ושתי התמונות שקיבלו את הציון הטוב ביותר, דווקא לא היו של שדיים סימטריים.

החוקרים ציינו כי ייתכן שהשימוש בתמונות הפריע ליכולת של המשתתפים "להעריך באופן מלא" היבטים מסוימים של השדיים, וכמו כן, קבוצת המטופלים המצומצמת אינה מייצגת באופן מלא את המגוון הרחב של צורות וגדלים של השדיים המוצגים או את הטעמים וההעדפות של המתבוננים.

אז לא הבנו - בשביל מה עשיתם את המחקר הזה? .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully