רבולושן, סופרפארם
שפתון. חו"ל,
חו"ל

גם אנחנו חשדנו בגלל המחירים, אבל אז ניסינו את הליפסטיק הזה

Sheee ביוטי

7.6.2023 / 15:30

לא לעיתים קרובות אנחנו מוצאות מוצר שהוא גם מושלם, גם נעים, וגם לא יקר. אמרנו 'לא יקר'? התכוונו 'זול בטירוף' בקטע קצת מוזר שיכול לגרום לחשד קל. גם אנחנו חשדנו קצת, אבל אז ניסינו הליפסטיק

רבולשן הוא מותג יחסית חדש לישראליות, אבל משתי ההתנסויות שלנו איתו עד עכשיו כבר יש לנו מסקנה ברורה - זה מותג טוב, החומרים שלו איכותיים, ובנתיים הוא נותן בראש למותגים שיקרים ממנו פי שלוש. בפעם הקודמת דובר על מוצרי טיפוח, והם היו פשוט מצוינים. הפעם מדובר באיפור - סדרות חדשות של גלוס, ליפסטיק, ועפרונות שפתיים בגוונים נכונים, ומרקמים נעימים. ניסינו את הכל, וחזרנו עם המלצות:

הגלוסים, POUT BOMB שמם, הם גלוס די גנרי, אבל חביבים לא פחות מרוב הגלוסים בשוק הברק - הגוונים מדוייקים ונעים מאדום לניוד, פלוס כמה גווני אמצע שטובים לכל גוון עור. הגלוסים מדיפים ריח מנטול שגם נותן אפקט עיבוי קליל לשפתיים. אה, והם מועשרים בויטמין E. בסדר, אבל ביננו מי לא?

המחיר, זה מה שקנה אותנו: 29 ₪

"אני כל כך מושלמת שאנשים חושבים שאני בובת מין"
"אני נשואה באושר, והתאהבתי באמא אחרת בבית הספר של הילדים"
פרסמה מידע פיננסי בפרופיל ההיכרויות וקיבלה הצעת נישואים

רבולושן, סופרפארם
גלוסים. חו"ל,
גלוס די גנרי/חו"ל
רבולושן, סופרפארם
ליפסטיקים. חו"ל,
ליפסטיקים איכותיים/חו"ל
רבולושן, סופרפארם
עפרונות. חו"ל,
עפרונות נימוחים/חו"ל

השפתונים SATIN KISS, כבר איכותיים בכמה רמות מעל - המרקם מושלם, קרמי אבל לא מדי, והגימור הקטיפתי נותן מראה מט אבל לא מיובש. מניפת הגוונים מאד מדוייקת - אין שפתון סגול מתחכם או ליפסטיקים כחולים שלעולם לא תלבשי - הגוונים נעים בין אדום, לחום, ולניודים ברמות רוויה שונות. ואתן יודעות כמה כל אחד עולה?

מחיר- 29 ₪

עיפרון השפתיים SATIN KISS הוא אפילו עוד יותר מרשים מהליפסטיקים - הוא נמרח באופו מדויק ונעים, וכל כך נימוח שלא צריך להפעיל עליו לחץ בכלל. הפיגנמט עז, והתחושה על השפתיים כמעט לא קיימת. והגוונים - שוב, כמו בכל שאר המוצרים, לבישים, ונכונים. המחיר? אמאלה.

מחיר- 19 ₪

ניתן להשיג בסניפים ובסופר-פארם אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully